Casa unei doamne cu nume de pisica

40 4 0
                                    

Jack#
- Imi poti da drumul acum..... sunt bine.

- Nu .... nu esti .... daca erai bine acum faceai o remarca sarcastica....

- JACK !!!!

- Bine bine !!! Frate .... mereu strici momentele dragute .... spun eu , incercand sa o fac sa se simta mai bine .

- Ma rog , cum zici tu ! raspunde chicotind asta insemnand ca planu meu a functionat . Um.... Mersi! Stii tu... pentru ca mai adus pana , acasa.

- Pentru putin printeso !!!

- Poftim ?!

- Oh printeso ... nu mai pofti ca ti se apleaca !!

- Noapte buna !!! spune repede vrand , evident, sa scape din situatia asta stanjenitoare.

- Noapte buna !! Ne vedem maine !!

- Maine e sambata.

- Asa si ?!

- N-nimic... spune repede si intra in casa .

Pot spune , cu mana pe inima ca nu am nicio idee ce sa intamplat acum 6 minute si 27 de secunde . Nu stiu de ce am facut .... ce am facut , dar mi-a placut . Si nu cred ca e bine....

Maya#
Am intrat in casa doamnei Purkins . Daca va intrebati de ce in casa unei doamne cu nume de pisica , si nu in casa mea , pai pentru ca ea este "tutorele" meu. Dupa ce mama si tata au ..... murit am fost lasata in grija doamnei Purkins, o batranica simpatica si grijulie. Sincer... e ca o mama pentru mine . Si chiar ma bucur , ca Jack nu a aflat ....

Twins ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum