1.Bölüm -benden nasıl saklarsınız..

194 4 4
                                    

Medya.alp

Koşuyorum karanlık dar bir sokakta nereye gittiğimi bilmeden koşuyorum ben koştukça sanki birine yaklaşıyorum durdum yavaş yavas ilerledim bi çocuk aglıyodu arkası dönük elimle sırtına dokundum." Neden ağlıyosun" dedim bi an bana döndü ama bu benim kardeşim alp sıkıca sarıldım sonra eliyle bi yeri gösterdi. O yöne doğru baktığımda mezar olduğunu gördüm . Alp elimi tutup mezara doğru götürdü beni. Sonra boş bir mezar gördüm. Alp boş mezara bakıp " Abla benim yerim artık burası dedi' o an alp boş mezarın içine uzanmıs yatıyordu koşarak yanına gidip uyandırmaya calıştim ama uyanmıyordu sonra çığlık atmaya başladım. Bir anda herşey kayboldu. ...

Gözlerimi açtığımda bunun bir kabus olduğunu anladım. Yataktan doğrulup kalktım ağlıyordum koşarak alpin yanına gittim usulca kapıyı actım yavaş adımlarla kardesime doğru yaklaştım elimi saçlarına götürüp okşadım sonra yanagına masum bir öpücük kondurup odadan çıktım uzun koridorda yürümeye başladım düşündüm alp ölse ben napardım onu cok seviyorum herşeyden herkezden çok o benim herşeyim. Odama girip hemen yatagıma yatıp kabussus bir gece diledim ve gözlerimi kapayıp uykunun gelmesini bekledim...

" Abla abla abla '' diye biri bağrıyordu usulca gözlerimi açtım karşımda sevgili kardeşim alp'i gördüm. Hemen yataktan kalkıp alp'i yataga atıp gıdıklamaya başladım. Kahkalarla gülmeye başladı bi yandan da konusmaya çalışıyodu. 'Ab_abla yeter artık ölücem hahahha şımdi " dedi bi an durdum alp'e sıkıca sarılıp '' heyy ufaklık bi daha ağzından ölüm lafını duymıycam'' diyerek baş parmagımı salladım.'' Tama abla hadi annem kahvaltıya cağrıyor şeyy abla bugün seninle parka gidebilirmiyiz'' dedi bende onu kızdırmak için '' hımm peki ama sen büyüdüğunü söyleyip duruyordun park nerden çıktı '' dedim keyifle alp önce yüzünü astı sonra ''Evet ama ben hala sekiz yaşındayım yani gidebilirim '' dedi fısıltıyla '' Tamam gidelim o halde '' dedim alp elleri çırpıp koşarak odadan cıktı. Bende odamdaki kücük ama sevimli lavobama girip rutin işlerimi halledip çıktım. Dolabımın karşısına geçip siyah dar paça pantolonumu üstume gri kazağamı giydim hava gerçekten soğuktu makyaj masam geçip hafif bir makyaj yapıp odamdan cıktım..

Büyük ama sevimli merdivenlere doğru koştum sonra çocuk gibi inmeye başladım taki annem karşıma çatık kaşlarıyla çıkana kadar.'' Elisa dikkat ettim kızım düşüp bi yerlerini kırıcaksın '' dedi evet bu benim kader sultanım kendisi doktor babamda iş adamı selçuk bey. ''Peki kader sultan'' diyerek mutfaga yürüdüm hemen babamın yanağina sulu bir öpücük kondurup yerime geçtim.'' Anne bugün alp ve ben parka gidiyoruz'' dedim ama babam ve annem sanki ben hamileyim dermişim gibi kızgın baktılar. Babam. ''Gidin ama cok fazla durmayın dedi bende kafamı salladım bundan bi iş vardı ailem bir ay boyunca şüpheci davranıyorladı ve alp'in üzerine fazla düşüyorlardı ama benden bişey saklamıycaklarını bildiğim için üstelemedim.'' Evet kahvaltınız bittiyse çıkalım mı küçük bey '' dedim alp ellerini çırparak ayaga kalkıp koşmaya başladı. Annem. ''Alp koşma oğlum '' diye bağırdı evet evet bu işten bir iş var parktan gelince annemi sorguya çekmeliyim..

''Biz çıkıyoruz anne '' dedim.'' Tamam dikkat edin'' dedi hemen montumu üzerime geçirip alple asonsöre doğru ilerledik asonsörün dügmesine basıp beklemeye başladıgımız sırada telefonum çaldı kesin rüya arıyordur telefonumu çantamdan çıkardım o arada asonsöre bindik.'' Efendim rüya'' dedim '' elisa nerdesin buluşalım mı. ''Dedi sesi oldukca neşeli geliyordu asonsörden inip yürümeye başladık. ''Üzgünüm rüya alple parka gidiyorum .'' Dedim rüya bir süre sessiz kalıp.'' Peki canım alpe dikkat et .'' Dedi görüşürüz diyip kapattı gerçekten rüyada son zamanlarda şüpheli davranıyor noluyor bunlara böyle düşündüm. Park yakın olduğundan yürümeyi tercih ettik park'a geldigimizde alp kaydıraktan kaymaya başladi bende bir banka oturup onu izlemeye basladım ne kadar mutlu huzurlu öyle saatlerce izleyebilirim.'' Alp sana bişey sorucam .'' Dedim alp koşarak yanıma geldi. ''Efendim abla.'' Dedi sesi yorgun çıkmıştı.'' Alp annemlerin neyi var biliyomusun.'' Dedim içime kurt düşmüştü.'' Hayır abla bilmiyorum.'' Dedi.'' Tamam canım parktan sonra seninle mektanısa gidelim tamam mı.'' Dedim alp ellerini çırpıp beni öptü koşarak oyununa devam etmeye gitti..

Benimde canım sıkıldığı için telefonumu çıkartıp oyun oynamaya başladım. Neredeyse bir saatı oyunla oynuyorum oyunu kapatıp alpe baktım ama gözükmüyordu ayaga kalkıp alp diye bağırmaya basladım kaydıran diğer tarafımda bi ayak gördüm hayır hayır yanlış gorüyor olmalıyım alp yerde hareketsiz bir şekilde yatmıs yüzü solmuş bir ölüden farkı yoktu hemen yere çöküp kucama aldım hem ağlıyorum hem telefonumla annemi aramaya çalışıyorum ama gözlerim buğulu agladım dan dolayi goremiyordum hemen ellimle sildim yaşları annemi aradım çaldı iki defa sonra annem. ''Efendim kızım alpe bisey mi oldu.'' Dedi sesim çıkmıyodu sanki konuşmak istyorum fakat konuşamıyorum zorlukla konuşmaya çalştım.'' An-anne alp .'' Diyebildim sadece annem .'' Hemen geliyorm burdaki parktamısıniz. Dedi.''' Evet cabuk ol anne .'' Dedim alpe sarılıp agliyorum ölemez hayır ölemesin olmaz diye bağırıyordum alo kucagimda bi oyana bi bu yana sallanıp durdum somra annem ve babamın sesini duydum.

''Anne burdayız.'' Dedim annem ve babam koşarak geldi alpi babam kucamdan alıp hemem arabaya koştu bende zorlukla kalkıp kosmaya caliştım araba bindik ve bir saat kadar annemin ozel hastanesine geldik hemen kardesimi sedyeye yatırdılar koşarak gitiler.

Tam yirmi dakkadır doktorun çıkmasını bekliyoruz. Sonunda kapı açıldı annem doktor çıktı annemde arkasından aglayarak yok hayır olamaz hayır doktorun yakasından tutum bağırmaya basladım.'' Hayır benim kardesim ölemez hayır ölmedigini soyle .'' Dedim ama hiç bir tepki vermiyordu annemin yanına gittim.'' Anne ölmedi dimi ölmedi biz onunla daha mektanısa gittcektik ben onu gıdıklayarak uyandırırim sen merak etme diyerek yürümeye calstım o sırada babam kolumdan tutup ağlayan gözlerle bana baktı.'' Öldü o kızım öldü kan kanseriydi ve öldü onu kurtaramadık.'' Dedi o anda gözlerim karardı ..

Uyandım çığlık atarak rüya yanıma geldi sarıldı bana.'' Geçicek .'' Dedi hayır geçmiycek o bir daha benimle olmıycak hayır annem geldi elimi tutu hızlıcana çekip bagırdım .'' Bırak tutma elimi benden nasıl saklarsınız böyle bıseyi.'' Diyerek agladım canım yanıyodu hemde çok .'' Kızım affet seni üzmek istemedik .'' Dedi .'' Soyleyin beni daha nasıl üzebilirsiniz ki gidin görmek istemiyorum sizi .'' Dedim

Kardeşımın ölümünden iki hafta geçti ve ben iki haftadır onun odasındn dahi çıkmadım hergece ağladım.'' Kızım .'' Dedi annem bağırdım.'' Çık odadan seni görmek istemiyorum hepinizden nefret ediyorum .'' Dedim annem ağlayan gözlerle bana baktı.'' Bizimde canımız yanıyo ama yapıcak birsey yok .'' Dedi.'' Hayır vardı eger bilseydim elimden geleni yapardım ona daha fazla zaman ayırırdım .'' Dedim .' Annem .'' Kızım yarın senin içın piskologdan randavu aldım ona görünmen lazım .'' Dedi yüzüne baktım kâşlarımı çatarak.'' Hayır gitmiycem ben hiç bi yere .'' Dedim

Annem .'' Hayır gideceksin durumun gittikçe kötüleşiyor .'' Dedi..........

İnşallah begenirsiniz yorumlarınizı ve begenılerinizi eksik etmeyin :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Gizemli PiskologHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin