...viata dinainte de a ne muta aici, de a-l cunoaste pe Luke si pe restul idiotilor care mi s-au ivit in cale.
Avionul decoleaza, iar eu inchid ochii si rasuflu usurata, ceea ce nu credeam c-o sa fac, avand totusi un sentiment de gol in stomac, pe care cred c-o sa-l port mult timp cu mine, de acum.Desigur, nu sunt vreo figuranta, nu pot sa nu-mi amintesc si momentele frumoase petrecute aici. Cu Luke, in mare parte. Cand credeam ca nu o sa se aleaga nimic din relatia noastra, pentru ca eram un fel de frati vitregi nelegitimi, ceea ce, pana la urma, s-a si intamplat. Desi am trecut prin multe, castigam fiecare batalie, fiind impreuna la sfarsitul fiecarei probleme, dar se pare ca am pierdut ceea ce era mai important, razboiul. Soarta nu era de la inceput in favoarea noastra si se pare ca nu si-a schimbat decizia de a ne despartii, pana la urma. Gandindu-ma la toate astea, lacrimile imi apar pe chip.
Mama ma observa, stand pe scaunul de langa mine, si isi pune mana pe bratul meu, zicandu-mi, pe un ton trist :
-Scumpo, nici n-ai ideea cat de mult imi pare rau ca te-am bagat in asta. Cat imi pare de rau ca s-a ajuns la asta. Nu trebuia sa venim aici, acum mi-am dat seama, si iti promit ca, de acum, nimeni n-o sa mai intervina intre noi. Mereu vei fi pe primul loc pentru mine. Te iubesc, scumpo....
Luke P.O.V.
Ma asez pe pat, strangand cu putere patura de pe patul in care eu si Zoe stateam pana acum, blestemand fiecare clipa in care am facut-o sa sufere, sa planga si am dezamagit-o. Desi nu vreau sa recunosc cu voce tare, plang. De-a binelea. O iubesc nespus si de aceea nu-mi permit s-o pierd. Imi voi rezolva toate problemele de aici, cu toate persoanele ce-mi ingreuneaza existenta, apoi voi pleca dupa ea. Nu va ramane asa, jur! Zoe va sfarsii in bratele mele!
Imi iau bagajul si plec din casa tatalui meu, cu gandul ca si el e una dintre problemele de care vreau sa scap.
SFARSIT...
...Heeei! Ce mai faceti? Ah, e vacanta, deci banuiesc ca foarte bine :))
Vreau sa va multumesc ca mi-ati citit cartea, ca ati votat capitolele si mi-ati spus parerile voastre despre ea. Multumesc!E sfarsitul cartii acesteia, dar DACA VRETI, POT S-O CONTINUI, IN PARTEA A DOUA A CARTII, IN CARE, SA SPERAM, VOM AVEA UN FINAL FERICIIIIT!
Desigur, in caz ca nu, atunci voi posta un capital cu vietile lor peste ceva timp, cine stie, poate fetei ii e mai bine fara Luke.:)