1

21.1K 830 17
                                    

01 Februari | 1001 malam

Hsym untuk Mohd Hisyam
Srh untuk Nur Sarah Natasya.

hsym: Weh Sarah. Kerja Cikgu kesayangan kau Sir Kapor dah siap ek?

srh: Weh. Adoi, belum lagi. Kau? Belum jugakan? Alahai, kita memang kawan bertauladanlah. Ada di waktu susah mahupun senang gitu! bagaikan isi dengan kuku! bagaikan aur dengan tebing. aih,esok kita High five okay?!

hysm: Eh eh. Suka hati cakap orang belum siap. Aku dah pun siapkan. Haa, kau je belum. Rindu sangat eh rotan dia?

srh: Alaa, nanti ah siapkan. Sejak bila kau rajin ni? Kena sampuk alien mana ni? Bagus kau kembalikan Hisyam balik. Siap kerja cikgu kesayangan aku pula tu? Kau jangan jangan, on crush sama Sir Kapor kan. Hahahha. Aku restui lah juga. Sepadan. Lol

hsym: Kau jangan buat aku hilang sabar eh Sarah. Aku potong lidah kau baru kau tahu. Tak bercakap kau selamanya.

srh: Macam berani nak potong lidah aku. Kau sayang aku kan? Lagipun kenapa nak potong lidah orang ni? Bukannya aku ada tipu kau pun.

hsym: Yaa, kau memang tak tipu pun. Tapi kau fitnah, lagilah teruk Sarah. Dosa fitnah lagi teruk dari membunuh. Tahu kan?

srh: Mula dah Imam Muda. Musim keberapa eh? Aduh. Kalau layan kau ni, sampai bila pun tak habis. Eh bye lah. Assalammulaikum. Datang awal eh esok, nak juga copy cat kerja kau tu. Hahaha, Selamat malam Sir Kapor's. *emoji love pink.

hsym: Amboi. Senangnya kau, copy cat kerja orang. MACAM MANA NAK BERJAYA? HAHA Waalaikumsalam, Sarang burung puyu. Selamat malam!

Offline.

Vote and comment. Masehh! yay jgn jadi 'ghost reader' ! byebye ××

"Kawan" ✔Where stories live. Discover now