Kylo vstoupil do dlouhého temného sálu. Na konci už se majestátně tyčil Snokův hologram a pod ním s pozvednutou hlavou stál Hux. Kylo svižným krokem došel k nim."Jak se situace vyvíjí?" sálem se rozlehl Snokův silný hlas. První mu odpověděl Hux. "Dle našich zdrojů je Luke Skywalker v kontaktu s Odbojem, avšak nechystají žádný útok. Situace se zdá být klidná.""Luke je zpátky, ta holka taky a vy tvrdíte, že je situace klidná?!" přerušil ho nahlas Kylo a vzápětí toho litoval. Cítil, jak si ho Snoke měří svým pohledem. Sakra. Hux ho ignoroval a pokračoval v hlášení. "Nejvyšší Vůdce, situaci budeme nadále pečlivě sledovat. Vojska jsou stále připravena k útoku i obraně, nepolevili jsme."Generál Hux se odmlčel a Snoke pokojně pokynul hlavou. "Můžete jít, Generále. Kylo, ty zůstaň."Rytíř periferně pozoroval Huxe jak se otáčí a jde pryč ze sálu."Všímám si toho Kylo, všímám si všeho pozorně." Kylo neodpověděl. "Zapomínáš snad na svůj výcvik? Nenechal ses strhnout svým otcem a dovolíš to někomu jinému? Přemýšlej o tom.""Dej mi čas, zvládnu to." Zamumlal Kylo pokorně. Byl na sebe naštvaný. I na Huxe."Myslíš, že po tom všem, co se ti honí hlavou, ti můžu plně důvěřovat?""Je... Je to zkouška, část výcviku, dokážu to.""Doufejme. Ohlašte se mi zítra, oba. A přemýšlej. Přemýšlej."Hologram zmizel a zůstala po něm jen mrazivá prázdnota. Kylo se otočil a koukal do mrtvého sálu. Povzdechl si. Ta bitva uvnitř něj stále vřela.Kylo vyšel ze sálu a narazil na Huxe. Čekal na něj."Generále..." Kylo nevěděl, jak reagovat. Proč na něj čekal? Co od něj chtěl? Hux se na něj upřeně díval, jeho tvář byla bledá a bezvýrazná. "Nejraději bych vás viděl mrtvého." Řekl, jak okolo Huxe procházel a byl na cestě do svého pokoje. Vzápětí na svém rameni ucítil jeho ruku. Otočil se."Necítím se být zodpovědný za tvoje emoce, Kylo. Člověk tvého postavení by se měl držet na uzdě."Kylo strhl jeho ruku v černé kožené rukavici, "Sklapni, Huxi." Znovu se otočil a neohlížel se zpátky.
Hux ho pozoroval, dokud se rytíř neztratil v dlouhé chodbě. Šel zpátky do své kanceláře. Posadil se za svůj dlouhý kovový stůl a věnoval pozornost svým myšlenkám. Na jednu stranu byl rád, že První řád není v ohrožení, na tu druhou mu chyběla příležitost, kdy by mohl zaútočit na Odboj. Užíval si klid, který měl momentálně k dispozici, ale druhá část jeho já řvala po akci a pozornosti. Absence jakéhokoliv konfliktu a relativní klid způsobovaly, že jeho myšlenky sklouzly někam, kam neměly. Kylo. Kylo Ren. Jak už je to dlouho, co s ním je na jedné lodi? Jak dlouho ví, co je zač? Ví vůbec, kdo je? Ví, kdo je on sám? Kylo. Ublížený chlapeček, afektovaný idiot, který nemá sebemenší problém s ničením vlastní lodě a odporováním rozkazům Nejvyššího Vůdce. A pak je tu on. Hux. Co neustále toužil po boji a kontrole, co měl smysl pro strategii a věděl, kdy je lepší utéct. Snažil se o co největší sebekontrolu a pak se najednou nic neděje, on nemá důvod být v klidu Kylo po něm nesmyslně křičí před nejvyšším vůdcem a Kylo-"Generále, všechny jednotky jsou připraveny k případnému útoku nebo obraně."
"Co?"
"Všechny jednotky jsou připraveny k případnému útoku nebo obraně, Generále." Zopakovala svoje hlášení operátorka.
"Dobře... Dobře." Odpověděl nepřítomně Hux. Dveře se zase zavřely a on zůstal sám se svými myšlenkami. Kylo, Kylo Ren, Kylo, Kylo... Prudce vstal ze židle. Potřeboval něco, na co by se dokázal soustředit, něco, co by uklidnilo ten chaos uvnitř jeho hlavy. Chvíli chodil z jednoho konce místnosti na druhý, jako kdyby mu to mělo pomoct. Co budu dělat, co budu sakra dělat. Nemůžu vyvolat konflikt jen tak. Co budu dělat, proboha, co budu dělat. Zastavil se. Věděl, co udělat. Kylo. Kylo Ren. Kylo...
Kylo seděl na křesle s maskou na stole vedle něj. Promnul si oči. Zasranej Hux. Kdyby nebylo jeho, už dávno by měl to, co chtěl, mohl by hrozbu odvrátit sám, zbavit se Luka. Zvládnul by to sám! Snoke ale jeho schopnosti přehlížel. Že se prý má hlídat, že se má uklidnit, že ten neustálý proud myšlenek ho jen oslabuje. Ale Snoke měl pravdu. Kylo to věděl, věděl, co dělá za chyby.
Ten večer mu dělalo problém usnout. Převracel se ze strany na stranu a přemýšlel o Snokovi, sám o sobě, o Huxovi.
I Huxovi myšlenky nedovolovaly, aby klidně usnul. Nemohl dostat z hlavy obraz Kylo Rena, nemohl pochopit, proč se o něj vlastně zajímá.
***
„Vezměte Finalizer a jeďte prozkoumat Arn'Kah."
„Nejvyšší Vůdce, nevím, zda je takový krok potřeba, o této planetě zatím máme velmi nejasné informace."
„Kylo poletí s vámi. Pomůže vám najít členy Odboje."
Hux se odmlčel a snažil se nedát najevo svoji nervozitu. „Ano, Nejvyšší Vůdce."
Kylo nic neříkal, přišel dřív, než on, takže předpokládal, že vše podstatné si už řekli.
Když vyšli ze sálu, Kylo ho zastavil. „Připravte loď, Generále, budeme odlétat do hodiny."
„Provedu."
„Možná to bude tvůj poslední let, Huxi." Načež se Kylo otočil na podpatku a zase zmizel v chodbě. Hux tam stál jako opařený. Ten hajzl.
ČTEŠ
Síla temnoty (Kylo Ren x General Hux)
FanfictionGenerál Hux a Kylo Ren se kvůli novému úkolu ocitnout na neznámé planetě Arn'Nah. Hux nemůže vystát Kylovo afektovanost a Kyla rozčiluje Huxův ledový klid. V neznámém prostředí jdou formality stranou a oba zanedlouho propadnou svým emocím. Aby přeži...