Cursa e pe cale sa inceapa si boul de Dereck nu a ajuns . Jur ca daca nu isi face aparitia o sa-l transez si o sa-i tai ouale .
Conversatie
'Unde dracu esti boule , cursa trebuie sa inceapa si esti si tu in ea sau ai uitat ' ma rastesc nervoasa la el .
'Ho , esti pe stop sau ce ai de esti asa ? Sunt in spatele tau idioato ' zice el amuzat '
Sfarsit
'Iti arat eu cu esa fii pe stop dupa ce o sa ramai fara pretioasele tale bijuteri ' ii zic eu nervoasa .
Ma urc in masina unde ma asteapta Fran care e copilotul meu .
...
Dupa ce cursa sa terminat si eu am castigat m-am dus la garaje si acolo se afla Justin .
'Ce vrei 'zic eu in timp ce imi luam un suc .
'Parca mi-ai promis ca te lasi , stii ca e periculos ' zice el serios si eu imi dau ochii peste cap .
Flach back
'Laura era sa faci accident trebuie sa te lasi nu iti mai pune viata impericol te rog 'zice el speriat si pe mine ma face sa ma incrunt
'Fac ce vreau nu uita ca tu mai invatat 'ii zic si eu
'Daca te lasi de curse iti promit ca nu o sa ma mai vezi 'zice el si mie mi se creaza un ranjet pe fata adica serios acum apare dupa ce imi revin si vrea sa il iert ce dobitoc dar totusi imi place promisiunea .
'Bine 'zic si ies pe usa .
Flash back
'Nu te intereseaza pe tine ce fac eu okei ? Veziti drq de treaba ta si eu de a mea ' zic si dau sa plec dar ma opreste .
'Ce zici de un pariu ? Zice el cu un ranjet ce cere picioare si fix numarul meu de la pantofi .
'Stii ca nu ratej niciun pariu 'zic eu zambitoare .
'Okei o cursa daca castigi poti demisiona , dar daca castig nu te mai apropi de o cursa fara mine 'zic el si mie imi cade fata la propriu cum adica cu el , dar oricum sunt sigura ca o sa castig .
Si suntem la start , pornim amandoi cu viteza si se pare ca eu castig , suntem aproape de finalul cursei si el pur si simplu ma depaseste si trece linia de sosire . El se oprste dr eu calc mai mult pe acceleratie si plec de acolo . Gata acum e momentul potrivit pentru un tatuaj la cati nervi am sigur o sa am nevoie .
...
Am ajuns la salon si intru inauntru dau de o fata roscata si foarte tatuata .
'Hei ,vrei un tatuaj ? ' zice ea blanda .
'Da ' zic eu .
'Bine eu sunt Carolaine dar imi poti zice Care si am sa iti fac eu tatuaju okei ? 'Zice si ma ia de mana sa mergem .
Ma asez pe scaun si ea isi pregateste ustensilele , tot nh pot sa cred ca ma invins eram sigura ca o sa astig boul .
'Hei te-ai hotarat ce model ' zice ea si eu clatin din cap affirmativ si ii arat modelul erau mai multi fluturi de-a lungul spinari
....
'Am terminta 'zice ea bucuroasa de opera ei .
'Cat trebuie sa iti dau pentru el 'zic eu .
'Nimic consideral un cadou , oricum erai abatuta'zuce ea si eh raman masca de unde si-a dat seama well .
'Bine eu ma cam grabesc dar oricum mai vorbim 'zic in timp ce faceam schimb de numere de telefon .
...
Ajung acasa si ma trantesc oe canapea cand apare Franci de drq stie nervoasa si e clar ca daca ma intreaba ceva si nu ii radpund am dat de drq , adica nu ma intelegeti gresit dar acuma e instare sa ma omoare tinand cont ca anul trecut ma alergat su sucitorul prin tot cartierul doar pentru ca am zis capaul Verde nu e sexy adica intelegiti ce pot pati.
'Hei 'zi eu si sper sa nu erupa .
'Nu ma lua cu 'hei' ca jur pe mama ca te atarn de copacul din curte si te transez 'zice ea si eu ma dau in spate cat pot de mult fata de creatura asta extrateresta
'Te rog sa te calmezi si zimi ce am facut 'ii zic eu speriata ca poate sa ma omoare creatura asta facuta cu maimutele
'Dece drq te-ai bagat la o cursa cu Beiber , de ce l-ai sarutat ai cum drq ai ajuns coregrafa lui ? 'Zice ea si zici ca ii ies flacari pe nas .
'Pai daca castigam puteam sa demisionez din postul de coregrafa , l-am sarutat pentruca el a fost cel care ma sarutat nu eu , si am ajuns ciregrafa deoarece ma mancat sub limba sa promit ceva 'zic eu si fug spre bucatarie cu nebuna pe urmele mele .
'Dece drq ai un tatuaj pe spate ?Laura fugi ca daca pun mana pe tine te trimit prin posta in antartica 'zice ea si eu fug cat mai departe de femeia asta asa de hormonala si pot sa patiez a e pe stop de are asa reactii .
'Lam facut acum Fran si te tog iartama ca nu am mai vorbit si te -am lasat cu curu in balta dar numai ca eram nervoasa si si imi pare rau sis 'zic si ma ia in brate si incepe sa planga .
'Am pierdut cursa contra lui fratitu si am pus un pariu si l-am pierdut si ... si ma sarutat'zice ea si e foarte afectata de situatie si o inteleg asa a reactionat si cand a mai sarutato Derek in clasa 12 la absolvire si dupa sa dusa curva liceului so neo prezinte drept noua lui iubita , a fost asa ingrozitor de saraca nu a mai venit la noi 3 luni.
Nu apuc sa mai zic ceva ca pe usa intra Derek foarey nervos probabil pe chestia ca s-au sarutat si la impins .Cand o vede pe Franci ca plange la mine in brate da sa vina spre ea si ma ridic ca arsa la el iar Franci face ochii mari si nu poate sa mai zica nimic .
'Nici sa nu te gandesti sa te atingi de ea , nu ti-ai batut destul joc de ea hă ? ' îl intreb deja enervata de comportamentul lui de vitel in calduri chiar daca e mai mate nu imi pasa .
'Sa nu imi vorbesti tu mie despre relati ai inteles , tu nici acum nu poti sa iti rezolvi problemele cu cel maibun prietn al meu 'accentueaza ultimele cuvinte ca sa-mi atraga atentia ca nu sunt in postura sa comentez.
'Poftim ?'intreb socata .
'Mai auzit foarte bine cea ce am zis tu de cate ori te saruta tu fugi ca prosta fara sa vorbiti si nu iti poti da seama ca e indragostit de tine idioato 'tipa fratele meu la mine si eu raman masca in timp ce le urca in camera sa si tranteste usa si eu cad jos si Fran vine si ma ia in brate .
Adica ma place si el e intr-o relatie ?
Ce credeti ca a vrut Derek sa spuna ?
Vreau si eu o parere sa mai continui adica sunt noua in cheatia cu scrisul si incerc sa ma integrez .Va iubesc all
L out❤️
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanfictionEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...