P.o.v Esmee
Ik grinnik en kijk de Jongens aan, we hebben net een deal gesloten, als t een meisje word krijg ik bier en als het een jongen word de jongens. Maar ze krijgen het toch want ik kan heel slecht tegen Alcohol. 'Zulle we anders al gaan' vraagt Luke ik knik. 'Ik heb er echt zin in' zeg ik blij, Luke grinnikt om mijn blijheid. En trekt mij mee naar buiten, 'madame' zegt hij overdreven als hij de autodeur open houd om erin te stappen. 'Gentlemen' grinnik ik, ook hij stapt in en rijd weg.
'LUKEE!' Gil ik wanneer hij vol op de rem trapt, 'wat, er was een katje en ik wou Mickey niet vermoorden' zegt hij Serieus, ik barst in lachen uit, 'a-als Sabine dit hoort ben je de l-lul,dat w-weet je' lach ik, hij kijkt me raar aan en begint dan te lachen, 'als je niks zegt, dan...' '-krijge ike een nusje' zeg ik met een babystem, hij knikt en geeft me een kus. 'We zijn er!' Zegt Luke na een tijdje. Ik kijk mijn ogen uit. 'Het. Is. Zo. COOL!' roep ik. Luke schut zijn hoofd en loopt met me mee naar binnen...
P.o.v Luke
Esmee is echt blij dat ik haar mee heb genomen hier naartoe. Ik bedankt Sabine echt heel erg, 'kom je, kom je, kom je' zegt Esmee, ze moet zich inhouden om niet te springen, 'tuurlijk Sweety' ik zie haar blozend wegkijken, ik pak haar aan haar middel een draai een rondje, 'cutypie' zegt Esmee, samen lopen we naar de man die het uitlegt en pakken een geweer en de kleding die je aan moet trekken. 'Het is aardig druk dus zouden jullie het erg vinden om samen in een hok om te kleden.' Zegt hij, ik haal mijn schouders op en kijk naar Esmee, 'nee hoor' zegt Esmee en trekt me een hokje in. 'Je kan het gewoon over je broek heen doen en alleen je shirt moet uit' zegt Esmee ik knik en doe mijn Shirt uit, Esmee staart me aan, 'bevalt je het uitzicht' vraag ik, ze knippert en kijkt weg en kleed zich ook om. 'Kom jeee!' Zeg ik als ze ook klaar is, ze lacht en loopt met mij mee, we pakken bijde een geweer en Esmee grijnst, 'je gaat eraan' sis ik voor de gijn, 'heb je het tegen jezelf Hamham?' 'Hamham?' 'hamham' 'hemmings?' Esmee lacht, 'dat is zo oud.' Zeggen we te gelijk. 'Hier dit veld is voor jullie' zegt die man, ik knik en we lopen het veld op, ik rood zij Groen. 'Succes Clifford!' Roep ik, 'jij ook Hemmings!' Roept ze terug voor ze de hoek om rent, ik ren naar de andere kant en laat mijn geweer...
P.o.v Esmee
Als ik de hoek om ren laat ik mijn geweer, hij verliest dit, zbz ik kijk om me heen, we hebben Bos al Biombe nice! Snel kruip ik via de grond tussen bosjes door, als ik in het midden ben klim ik in een boom. Ik ga zitten en wacht tot Luke langskomt...
Opeens zie ik bosjes bewegen, ik richt mijn wapen erop en schiet, 'awh Fuck' bromt Luke als hij omhoog komt, ik klim de boom uit en zwaai naar hem, gelukkig kan je niet meer schieten als je bent geraakt, dan moet je 10 seconde wachten. Ik grinnik om zijn gezicht. 'Sniper Girl' zegt hij terwijl hij met zijn hand door mijn haar gaat, 'Essie?' Vraagt hij, ik knik voorzichtig wn kijk hem aan, 'nou, ik ben nog steeds smoor verlieft op je, en ik heb een grote fout gemaakt een half jaar geleden, en ik heb er altijd spijt van gehad, wil je weer mijn vriendin zijn?' Vraagt hij. 'Met plezier' zeg ik terwijl ik hem om de hals vlieg. 'I love you' zegt hij terwijl die zijn lippen voorzichtig op mij druk, ik beantwoord hem maar graag en na een tijdje trekken we terug. 'Laat me raden, Sabine haar Idee' zeg ik na een tijdje, hij knikt en grinnikt. 'Maar we hebben nog een uur dus we gaan er echt een wedstrijd van maken, we hebben nogsteeds de weddenschap.' Zegt Luke...
Als we klaar zijn staat het 51 / 50 voor mij, 'tillen jij' zeg ik, terwijl ik bij hem op zijn rug spring. 'Yes Miss' zegt hij terwijl hij naar de auto loopt, 'je mag me lekker tillen, 24 uur dus het is nu 18:30 dus tot morgen avond' zeg ik, ik leg mijn hoofd op zijn hoofd en sluit mijn u
Ik schrik wakker van Flitsen, ik open mijn ogen en zie Papz staan. 'Fijn' mompel ik, 'goedemorgen' zegt Luke, ik geef hem een tik op zijn hoofd, 'auauw' zegt Luke, 'we gaan naar binnen ben die flitsen zat' mopper ik, Luke loopt door en loopt gaat naar binnen, 'daar zijn Jullie, Esmee heeft gewonnen zie ik' grinnikt Calum, 'Jeah' zeg ik blij, '1 Punt Babe' zegt hij terwijl hij naar mij kijkt. 'Hebben jullie eindelijk, op Twitter werden we vol gespamd met "is Eske alweer, Eske is cute Eske blabla' zegt Calum. 'Eske BlaBla?' Grinnik ik. 'Nee maar meer, heel veel Eske' zegt Ashton, 'hoe zit het met Jou Cal-Pal, met de liefde' ik haal mijn wenkbrauwen op, hij kijkt blozend weg. 'TELL MEEE!' Roep ik blij. 'Ze heet Nicky -Nog steeds Coll Is Cool, en Komt uit Nederland, laats was ze hier in Australië en heb ik haar gevraagd, als jullie het goed vinden komt ze over een Maandje' zegt hij blozend, 'Brian komt dan ook!' Zegt hij blij. 'OKEE WACHT, jij heb een vriendin en WIJ wisten het niet. En Brian komt ook en WIJ wisten het niet!!' Zeg ik fake boos, 'sorry, dat hadden we moeten zeggen' zeggen ze bang, ik weet alleen niet of het echt is of niet, en dan rennen ze weg, 'zulle we naar boven' zeg ik, Luke knikt en tilt me naar de Kamer, ik spring van hem af en pak een kussen en begin hem te slaan. 'Aauwh' zegt hij, niet veel later pakt hij ook een kussen...
JE LEEST
Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-
FanficEen half jaar later dat Sabine weg is gegaan, in dat half jaar zijn alle geplande tours afgezegt, Calum is er helemaal doorheen en Esmee is boos op haarzelf, Sabine wilt een nieuwe start maken, een cariere beginnen als zangeres en Esmee, Esmee wilt...