Pov Amber
Zuchtend word ik wakker van mijn wekker. Ik sla de dekens van me af en kijk op mijn wekker. Shit. Het is 11 uur. Ik ben vergeten mijn wekker terug te zetten naar half 7. Het heeft geen zin meer om naar school te gaan, want normaal zou ik 1 uur uit zijn. Ik sla de dekens weer om me heen en probeer nog wat te slapen.Kreunend word ik wakker. Dit keer door de deurbel. Ik kijk op mijn wekker, 2 uur. Ik trek mijn badjas aan en strompel naar beneden. Ik maak de deur snel open. Voordat ik er besef in heb sta ik tegen de muur aangedrukt door Dioni. ''what the fuck doe je'' roep ik geschrokken in zijn gezicht. ''waarom was je niet op school, door jou hebben we een 1'' schreeuwt Dioni boos. Shit. Helemaal vergeten het biologie project. ''Door jou slaag ik waarschijnlijk niet voor mijn examens'' zegt hij nu wat rustiger. Ik voel me best wel schuldig nu, daarom wou hij zo graag een hoog cijfer halen. ''sorry, ik ben het vergeten, wat moet ik doen om het goed te maken'' zeg ik lief. ''mijn date zijn op Kaj's feest.'' zegt hij met een grijns. ''Fijn'' zeg ik en rol met mijn ogen. ''zie ik je dan beautifull'' zegt hij en drukt een kus op mijn wang en loopt weg. verbijsterd kijk ik hem na. nu realiseer ik me pas dat ik Dioni zijn date ben op Kaj zijn feest. ik zucht. ik weet niet wat ik van moet vinden. ja ik vind hem leuk, maar hij is een fuckboy. ''hier is je post'' zegt de postbode, als ik nog steeds in de deur openingen sta na te denken. ik bedank hem en loop naar binnen. Amber leijten. staat er op een van de enveloppen. Vast verkeerd bezorgt. ik leg de envelop op de hoek van de tafel en besteed er geen aandacht meer aan.