Nee, gister was niet je telefoon overstuur, op mijn telefoon staat de opslaan knop op de plek van de publiceer knop die daar staat bij mijn iPod, dus het was mijn fout dat ik perongelijk een hoofdstuk erop plaatste ;) Als ik hem erop had gelaten miste er een hoofdstuk, het was namelijk hoofdstuk 5. Ohja, op donderdag komt het hoofdstuk meestal in de ochtend omdat ik eigenlijk alleen maar op de publiceer knop hoef te drukken (wat ik gister dus ook deed :p)
Hoofdstuk 4'Ik ga lieverd, tot vanavond.'
'Blijf je zo lang?'
'Een oud klasgenoot woont in Amsterdam, kwam daar laatst toevallig achter via Facebook, dus ik ga haar ook even opzoeken, tenminste, als je dat niet erg vind?'
'Nee tuurlijk niet! Veel plezier schat.'
Bodil gaf Luuk snel een kus en liep naar de deur waar Benji stond te wachten om uitgelaten te worden.
'LUUK! VERGEET JE BENJI NIET UIT TE LATEN?!'
Riep ze terwijl ze haar jas aan deed.
'IS GOED.'
Ze schudde lachend haar hoofd, Luuk zat natuurlijk alweer verdiept in zijn telefoon en had waarschijnlijk niet eens gehoord wat Bodil had gezegd.
'DOEI!'
Riep ze en deed de deur al dicht voordat Luuk kon antwoorden. Bodil zocht naar Luuk zijn auto, hij had vandaag toch niks te doen. Ze zuchtte toen ze zag dat die helemaal aan het einde van de straat stond. Veel had ze niet met de buurt, en toen ze zag dat er al twee buurtgenoten met elkaar aan het praten waren dichtbij de Porsche, had ze al helemaal geen zin om erheen te lopen. De enige die ze mocht in deze straat was Quinn, haar broer, de rest zeikte altijd om alles. Als er een feestje was dat het geluid te hard stond, als Benji een keer na een miljoen jaar een kwartiertje aan het blaffen was dan hadden ze daar zogenaamd altijd last van, als Luuk een keer haast had en de straat uit racet verzorgde hij geluidsoverlast en was hij een gevaar voor de kinderen. Bodil was 22 en Luuk 25, toch werden ze gezien als de jongeren die rel schoppen, ondanks het feit dat Luuk een voetballer is.
'Goeiemorgen Bodil.'
Bodil keek op en zag haar broer in zijn joggingsbroek en PSV shirt richting de verzameling oud papier lopen met een doos vol reclame bladen en kranten. Quinn woonde vier huizen verder, soms vond Bodil het enorm vervelend maar soms was ze blij dat als ze ruzie had met Luuk, wat niet vaak gebeurde, ze naar haar broer kon, Naomi woonde tenslotte een half uur rijden van Luken Bodil dus dat was ook niet Bodil's eerste keus. Bodil was tenslotte ook erg hecht met haar broer, mede dankzij Siem en Luuk omdat Quinn ook bij hun vrienden groep hoorde en voor Siem was hij zelfs de beste vriend. Waarschijnlijk was dat bij Luuk niet het geval doordat vooral Bodil dat verplichtte tijdens haar puberteit, Luuk had twee jaar voor hun relatie al een andere kijk op Bodil dus had meestal ruzie met Quinn als Bodil dat had. Alsnog konden ze goed met elkaar, ondanks hun verleden die vol zat met ruzies.
'Ha Quinn.'
'Waar ga je heen?'
'Amsterdam.'
'En Luuk?'
'Wou niet mee, ik ga naar Ajax PSV.'
'Mij niet mee vragen hé.'
'Sorry Quinn, een vriend heeft mijn kaartje geregeld en ik hoef hem niet terug te betalen dus dan vind ik het ook lullig om te zeggen doe er ook een voor mijn broer.'
JE LEEST
De Nieuwe Klassieker
FanfikceBodil en Luuk zijn vijf jaar samen als Viktor Fischer om de hoek komt kijken. Tijdens de wedstrijd PSV - Ajax zit Viktor wegens zijn blessure in een sky-box, waar Bodil diezelfde wedstrijd ook in zit. Na die wedstrijd houden de twee contact, maar ko...