Tenhle song se k tomu moc nehodí, ale já to při tom psala. :)
...
Zbývá 14 dní do Vánoc. Všichni jsme na chatě našich rodiču. Já, Andy a Ashley zdobíme vánoční stromeček. CC a Jake jsou v kuchyni a pečou cukroví, ale už asi 10 minut to tu slušně smrdí. Jinxx je někde venku.
"Mám takový pocit, že v kuchyni není něco v pořádku. Jdu spočítat škody, které utrpěl náš majetek." Ashley a Andy jenom souhlasně kývli hlavou.
"Děláš si prdel CC?!" vykřikla jsem, jakmile jsem vstoupila do kuchyně. Pár vteřin na to se za mnou objevil Andy s Ashem.
"To snad nemůžeš myslet vážně brácha!" Abych to ujasnila, CC je můj bratr. A nebyl by to on, kdyby nevymyslel zase nějakou pí*ovinu.
Tak teď vám objasním proč tak vyšiluju. CC, ne aby to cukroví dal do trouby, jako normální člověk, on to dal na pánev, na který byl rozpálený olej. Stál u plotny, a já za ním přišla a objala ho zezadu kolem pasu.
"Ty, můj starší bezmozkoidní bratře, vysvětlíš mi prosím proč je to cukroví na pánvi a ne v troubě?" otázala jsem se. Sice mu je 30, ale zdá se mi jako by to byl stále ten 16. letý CC, který pořád vymýšlel samé blbosti.
"Má skvělá nuttelovytá sestro, v noci mě políbila múza, nebo jak se těm lítajícím potvorám říká, a ta mi řekla, že když to cukrový udělám na pánvi, bude to chutnější a rychlejší, ale nejsem si jistý jestli mi říkala abych to dělal na oleji." dopověděl a otočil se ke mě předem. Vážně se teď tváří zamyšleně?
"Pane bože, proč já?!" kladla jsem si otázku, na kterou jsem nečekala odpověď.
"Protože jsi výjimečný člověk Zoe." odpověděl CC
"Miláčku, na tuhle otázku jsem odpověď slyšet nepotřebovala." dala jsem mu pusu na tvář a odešla zpátky do obýváku. Jakmile byl stromek dozdobený, odešla jsem nahoru do pokoje. Jako každý rok píšu už od svých 18 let Santovi. Vždycky to dám k oknu. Sice si pro to CC vleze do pokoje a vezme si to, ale já to miluju. Už se to stalo součástí mých Vánoc. Sáhla jsem do šuplíku pro vánoční papír, na kterém je předepsané: What I want for Christmas.
"Andyho."zašeptala jsem a pomalu cítila jak mi po tvářích vytvářejí cestičky od slz. Ano, miluju Andyho, ale mé největší přání je, aby on byl šťastný. Každou chvíli mluvil o tom, jak se s Juliet věčně hádali, a že jim to už moc neklapalo, ale teď všude říká, jak se všechno vyřešilo a že už jim to zase klape. Nebudu lhát, nesnáším Juliet. Ne proto, že chodí s Andym, ale proto jak se chová. Vždycky když ji Andy přivede, je to jenom samé já, já, já a jenom já. Záleží ji jenom na sobě. Nepočítám už ani noci, které jsem kvůli tomu probrečela.
"Tak to nevím jestli ti to Santa bude moct splnit." škubla jsem sebou. Ve dveřích stál Ashley, a opíral se o futra.
"Co nebude moc Santa splnit?" zeptám se ho a začnu si otírat mokré tváře.
"Andyho pod stromečkem." usmál se.
"Ashley, prosím neříkej to nikomu." řekla jsem mu zoufale.
"To bych nikdy neudělal. Bude to takové naše tajemství, dobře?"
"Děkuju." objala jsem ho.
"A pojď dolů. Ochutnat ten CCho výtvor z pánve." začal se smát a já s ním.
2 hodiny do večeře
Ještě jsem neřekla že já a CC jsme napůl Američani a napůl Češi. Mamka byla Češka, a jejím snem bylo, podívat se do Los Angeles a taky že se jí to splnilo. Slavíme Štědrý večer, a ne to že si dárky rozbalíme až ráno. Jednou tyhle České Vánoce vyzkoušeli i kluci, a od té doby je neslavíme jinak. Juliet odletěla do Londýna, a Andy včera ráno za ní, aby ji překvapil. Teda tak nám to aspoň Ashley říkal. Mrzelo mě, že neuvidím jeho úsměv, až by si rozbalil dárek a dostal zase něco s Batmanem. Že neuslyším jeho smích, až by ty dárky rozbaloval. Vždycky když dostal něco s Batmanem, vyskočil na nohy, začal tancovat a tu věc držel v náručí jako kdyby choval mimčo. Zrovna jsem procházela kolem stromečku a zděsila jsem se když jsem tam viděla krabici dlouhou snad 2 metry.
ČTEŠ
Christmas Surprise /Andy Biersack - CZ/
FanfictionVánoční jednodílovka 2015 :) O Andym a Zoe. Hope you like it :) Enjoy it :)