katil kim?

88 8 1
                                    

İyi okumalar ^^

Lucy;
Evde deli gibi muzik dinleyip hayvan gibi anirirken bi anda kapi hayvan gibi çalmaya basladi aklimdan bu kesin misha dir dedim.Kapiyi açmaya giderken garip hissediyorum bi olaylar olmus gibi.Kapiyi açtığımda misha endişeli bi şekilde bana bakiyordu onu içeriye davet etmeme gerek kalmadan iceriye daldi.Mishanin biraz sakinleşmesini bekledikten sonra anlatmasini istedim kesin christen ile ilgili.
misha:
-lucy ne oldu biliyor musun?!
Lucy:
-christen ile ilgili? Dedim tek kaşımı kaldirarak.misha mal gibi etrafina dönüp durdu ve;
-sen bi yerde kamera fln mi saklıyorsun? Dedi.
Lucy:
-hayir.herneyse olayi anlat.misha şaşkınca bakti;
-senden korkuyorum lucy.Neyse diyerek herşeyi anlatti okulda luz u kanlı hâlde gördüğünden christenin arabasinda bulduğu tişörte kadar.
Lucy;
-demiştim bu cocukta gözüm tutmadi diye.tam misha ağzını açacakken :
-o espiriyi yapmayi aklından bile geçirme.tamam anlaminda basini salladı.
Lucy:
-ahh... bence ilk önce hastaneye gidelim belki luz iyidir ve onunla konusabiliriz.misha luzun adını duyunca yüzü asildi ona sarilip "o iyi olucak merak etme"diyerek gülmeye calistim ama bunlar yalandi malesef luzun yaşama ihtimali yoktu mishanin anlattığindada doktorlar cok kan kaybettiğini ve kalbinin yavaşladığını söylemişlerdi.Tam kapinin önündeyken christenla karşılaştık aman ne büyük şans!.
Christen:
-nereye gidiyorsunuz?
Lucy:
-sanane!
Christen:
-biraz kaba deil misin bi kiza göre.
Lucy:
-boroz kobo dogol moson bo kozo goro. Seni ilgilendirmez bye!.
Christen mishayi tuttu ve :
-sabah gördüğün şeyi biliyorum.dedi misha şok olmuştu.bense:
-biliyorsan bi açıklama yap o zaman. Diyerek merakli ve sinirli gözlerle ona baktim o mishanin kolunu birakip ikimize döndü ve :
-tiyatro içindi üstündeki de kırmızı boyaydi.Bunlari derken gergin gozukmemeye çalışıyordu .Ve yüzünden yalani okuyabiliyordum .
Lucy:
-YALAN!yüzünden yalani okudum yalan söylediğin ap açık ortada!.Ona kisik gözle baktim doğruyu söylediğim için dişlerini sıkıyordu.Ben mishanin kolundan çekip yola devam ettim.Hastahaneye 5 10 dkk vardı.Misha bana şaşkınca bakıyordu.
Misha:
-onun yalan söylediğini nasil anladin?
Lucy:
-çok basit mimikleri ve hareketleri onu ele verdi.kankam yani misha bana hayran kalmişcasina bakiyordu.Hastaneye vardığımızda danışma bölümüne gidip luz smith dedikten sonra kadin bilgisayarda bi kaç seye tikladiktan sonra yüzü asildi.
Kadin:
-üzgünüm ama şey...luz smith yarim saat önce ölmüş basiniz sagolsun. O Hayir hemen mishaya döndüm dolmuş gözlerine bakarak hemen ona sarildim ve kendini tutamayıp aglamaya başladı bi 5 dk öyle kaldiktan sonra kadina:
-hâlâ odada mi?diye sordum.
Kadin:
-evet
Lucy:
-oda numarasi?
Kadin:
-16
Lucy:
-teşekürler.diyip odaya gidicektim misha dayanamayacagini ve hava almak istediğini söyledi bende üstüne gitmeyip odaya gittim.Odadan çıkan annesiyle karsilastim çok ağlamış olmali kendi kizinin yaralandigi haberini aldi ve üstünden 2 saat geçmemesine rağmen ölüm haberini alması bu gerçekten cok zor olmali onun için konuşmaya bile gücü yoktu bana bakip gitti.Cidden bayan smith in bu haline çok üzülmüştüm içeriye girdim ve luza baktim şansıma odada daha yeni giden bayan smith den başka kimse yoktu luzun yüzüne baktığımda solgunlugunun yanindan korku vardı.Çok korkmus ona bakatken hissetiğim sey buydu belki size soyledim ama benim 6.hissim cok kuvvetlidir bir insanin yüzünden duygularını anlarim tehlikeyi sezerim vb. Şeyler aslinda komik biriyim ama bu tür durumlarda komik olamıyorum. Ben bu işin altından daha başka şeylerin de çıkacağını hissediyorum.

Arkadaşlar oy vermeyi unutmayın.oy vermedikçe yb gelmicek.öpüldünüz :*

Yakışıklı üst komşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin