Laura Élete #1rész

151 7 1
                                    

Harmadikos korom óta szar az életem :( azóta utálnk sajnos a tanárok meg sajnos már néhány rokon is utál már engem. Tehetek én erről ? Ha a rokonok haragudnak rám akkot nem , de ha pl: a legjobb barátom igen. Sajnos a mai világban a lányok néha felvágják ezért az ereiket , sírnak még elnem fogy a könnye. Hát hasonlóba már én is estem bele. De ez inkább 5.-dik óta tart ez a dolog.
Írtó szerelmes voltam az eggyik osztálytársamba , mindig rá gondoltam , nem volt olyan perc , hogy ne rá gondoljak. 5.-dik óta olyan helyes az a fiú , hogy az csak észvesztő ☺☺☺ ott kezdődött ez az egész , hogy rátaláltam az én "legjobb " barátaimra. Még ma is barátok vagyunk , ez természetes. Úgy hívták őket , hogy: Bogi és Reni. De az eggyik nap írtózatosan össze vesztünk , nem nagyon emlékszem már min , de az a napom volt a legszarabb. Majd nem szaktanárit kaptam mert felpofoztam az osztálytársamat , mert kurváva felbaszta az agyam. Egy idő után mindenkivel kibékültem minden "Happy" (boldog) volt. De Áprilisban akibe szerelmes voltam azt a fiút megszivattuk. És az a fiú többet utána békén is hagyott , és Bogi kezdte el érdekel , nekem ez olyan szarul esett hogy velem alig foglalkozott az én "szerelmem" , hogy csak na. Következett a nyár : a 2015 nyaram volt a LEGES LEGROSSZABB SZARAB nincsenek rá szavak , hogy mennyire utáltam azt a nyarat. De minden az én hibánból történt.

Laura ÉleteWhere stories live. Discover now