Our Christmas

6.5K 360 27
                                    

24. prosinec - Vánoce

,,Grace, vstávej! Jsou Vánoce," zakřičela moje mamka a vřítila se do mého pokoje jako tornádo. Podle zvuku a prudkého světla jsem poznala, že roztáhla mé závěsy, které mám pokoji.

,,Hmm, mami. Ještě minutku. Jenom malou, malinkatou chviličku bych chtěla ležet v posteli," povzdechla jsem si a snažila jsem se otočit na druhou stranu, abych aspoň trošku zabránila tomu nepříjemnému světlu.

,,Grace, musíš vstávat. Nezapomeň, že budeme mít na večeři návštěvu," oznámila mi. Jenom jsem zabručela, ale pomalinku jsem se zvedala.

,,A pokud se nemýlím, tak jsi se domlouvala s Jackem, že přijde v osm hodin a už je osm hodin a pětapadesát minut, to znamená, že Jack tu bude za ..." V ten moment se ozval náš zvonek.

Rychle jsem si stoupla a vzala jsem si na sebe můj huňatý župan. Mamka se mi začala smát, ani nevím proč. Jenom jsem nad ní protočila očima a vydala jsem se otevřít dveře.

,,Dobré ráno," přivítal mě Jack s úsměvem a vešel dovnitř. V jedné ruce držel tácek a na něm tři kelímky ze Starbucksu a v druhé sáček, ve kterém byly pravděpodobně donuty.

,,Dobré," pozdravila jsem ho a zavřela za ním dveře. Potom jsem se na něj otočila a vtiskla mu krátký polibek na rty. On se do polibku usmál.

,,Nesu vám snídani. Je to speciální vánoční snídaně," dodal. Zasmála jsem se a vzala jsem mu sáček s donuty. Zamířila jsem do kuchyně a Jack mě následovala. Podívala jsem se do sáčku, abych zjistila, v čem jsou tak vánoční. Už jsem pochopila, v čem jsou vánoční. Donuty byly polité zelenou polevou a byly posypané červenými hvězdičkami.

,,Dobré ráno, Jacku," objevila se mamka v kuchyni.

,,Dobré ráno, paní Carterová," pozdravil ji nazpátek.

,,Mami, Jack nám přinesl snídani," řekla jsem a sedla jsem si Jackovi na klín. Mamka přikývla a napila se z kelímku. Pak se usadila k nám a začala nám vyprávět o tom, co všechno musíme udělat a tak.

,,Dobře, tak my s Grace zařídím ten stromeček," řekl najednou Jack.

,,Jo, by to zařídíme, jenom se půjdu převléknout," oznámila jsem a vydala jsem se do svého pokoje, abych se převlékla.

Nejdřív jsem si vyčistila zuby, namalovala jsem se pouze lehce a vlasy jsem si svázala do copánku. Na sebe jsem si vzala černé tričko s nápisem: Bang Bang, černé upnuté džíny. Popadla jsem svůj černý kabát.

,,Můžeme vyrazit?" zeptal se Jack, který stál už v předsíni oblečený v kožené bundě a čepici.

,,Jasně, jen se obuju a můžeme vyrazit," usmála jsem se na něj a začala jsem si obouvat své černé zimní boty na klínku.

Když jsem byla připravená, rozloučili jsme se s mamkou a potom se vydali na tržiště se stromky. Jeli jsme teda Jackovým autem, aby jsme potom ten stromeček nemuseli celou cestu tahat. Zastavili jsme na parkovišti před trhem a potom jsme šli hledat stromeček, který pro nás bude ideální.

,,Není moc velký?" zeptala jsem se Jacka, když mi ukazoval jeden asi z padesáti stromků. Jack si stromek znova prohlídla znaleckým pohledem a zakroutil hlavou.

,,Ne, myslím si, že je ideální," pronesl zamyšleně.

,,Dobře teda. Je to na tobě, šéfe," zasalutovala jsem a tím jsem si vysloužila plácnutí přes zadek.

,,Nech si toho šéfa, princezno," mrkl na mě. Zadívala jsem se na něj a skousla jsem si spodní ret.

,,A přestaň si taky kousat ten spodní ret," dodal. Potom popadl stromek a zamířil s ním k chlápkovi, který to tu měl na starosti.

Ani nevím, jakým zázrakem jsme ten stromek dostali do auta. Málem se nám tam totiž nevešel.

,,Mami, mami, pomoc prosím!" volala jsem ode dveří na mamku a v jedné ruce jsem přidržovala stromek, který jsme společně s Jackem koupili. Moje mamka se vyřítila z kuchyně v zástěře, kterou měla špinavou od mouky.

,,Ježiš, to je obrovský stromeček," zasmála se a i ona uchopila několik větví stromečku, aby ho společně s námi nacpala do domu. Po několika minutách už stromeček stál na svém místě v obýváku a čekal pouze na ozdobení.

,,Je dokonalej," pronesla jsem, když jsem si několik minut stromek prohlížela.

,,To víš, princezno. Mám prostě dobrý vkus," přistoupil ke mně Jack zezadu a objal mě kolem pasu. Usmála jsem se, když mi daroval malý polibek pod ucho. Položil svou hlavu na mé rameno a usmál se.

,,Hmm, první společné Vánoce," pronesl šeptem. Můj úsměv se více rozšířil a já přikývla. Otočila jsem se na něj a objala jsem ho.

,,Jdeme ozdobit ten stromeček?" zeptala jsem se ho. On s úsměvem přikývl. Svlékli jsme si kabáty a boty a potom jsme se pustili do zdobení.

,,A teď je na řadě hvězda," řekl Jack a hvězdu mi podal. Zašklebila jsem se na něj.

,,To jsi dal té pravé. Vždyť tam nedosáhnu," zasmála jsem se. Teď se zašklebil Jack.

,,Od toho tu je tvůj dokonalý, starostlivý, úžasný a nádherný přítel, který ti zatraceně rád pomůže," sladce se usmál.

,,No, sebevědomí ti nechybí," vykřikla jsem, protože jsem se najednou ocitla ve vzduchu. Seděla jsem na jeho ramenech a poslouchala jsem jeho dokonalý smích.

,,Tak šup," pobídl mě. Zhluboka jsem se nadechla a pokusila jsem se hvězdu umístit na špičku stromečku. Povedlo se mi to nějak rychle. A to mám strach z výšek.

,,Šikulka," řekl můj dokonalý přítel a položil mě dolů. Otočila jsem se na něj a dala jsem mu ruce kolem krku. Potom jsem přilepila své rty na ty jeho. Začal se mnou spolupracovat. Rukami mě hladil po bocích a přitáhl si mě k sobě blíž, takže jsme k sobě natisknutí tak, že by se mezi nás nevešel ani papír. Nevím, co to do mě najednou vjelo, ale prostě se mi to zdálo být nejlepší, co jsem mohla udělat.

,,Ehm," ozvalo se mamčino odkašlání. Rychle jsem se odtrhla od Jacka, který měl na tváři přiblblý úsměv.

,,Nechci vás nějak vyrušovat, ale nutně potřebuji, aby jste mi pomohli v kuchyni," řekla s úsměvem mamka. Jack i já jsme přikývli.

,,Jasně, jdeme," odpověděla jsem za nás oba.

________

,,Páni, máš nádherné šaty, Grace," pochválila mi šaty Serena, Jackova mamka a natáhla se po svém hrníčku čaje, který měla položený na konferenčním stolku.

Už jsme byli po večeři. Já jsem seděla s mamkou a Serenou v obýváku a Jack byl se svým tátou venku. Prohlíželi si totiž nové auto, které Jack dostal k Vánocům. Tento rok jsme porušili tradici, protože jsme si dárky rozdělali už dnes večer. Jack totiž zítra odjíždí za svou babičkou do New Jersey a tak jsme to udělali takhle.

A co jsem dostala? Dostala jsem nějaké to oblečení, kosmetiku, úžasný set knížek a spoustu dalších věcí. Co mi ale udělalo obrovskou radost byl náramek s přívěškem korunky, který jsem dostala od Jacka. Byl to dokonalý dárek.

Předal mi ho se slovy, že jsem jeho princezna, ale že mi chybí jenom ta korunka, takže mi ji teď dává. Byla jsem tak šťastná.

Mám dokonalého přítele, dokonalou rodinu a dokonalé přátelé, bez kterých bych nemohla žít.

____________

Snad se Vám tato povídka líbila. ♥♥

Mám Vás ráda. ♥♥




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 24, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Our Christmas // Grace&JackKde žijí příběhy. Začni objevovat