Kanada-2013.Decliose Kumsalı-Saat 23:37
Bay CRAIG kumsalda delirmişcesine "Yeter artık!Daha fazla içmeyin şunu!" diye bağrıyordu.Tek anladığımız ne mi ? "Gece daha yeni başlıyor çocuklar.." -30 Dakika sonra-Herkes bir tarafa yönelmişti."Yala dedim!Ayağımı yala!" Okulun sert çocuğu Sam BREGWARTS önünde diz çökmüş ağlayan bir erkeğe bağrıyordu.Sam'e karşı kıyaslarsak çocuk cılız vücuduyla Sam'in yanında adete böcek gibi kalıyordu.Sam!in ağzından ne mi çıkıyor ? "Temizle şunu!" Ses tonu çok sertdi.Olaya bakarsanız cılız çocuğumuz Bradley sert çocuk Sam'in ayağına milkshake dökmüş.Büyük hata Bradley!Bradley çaresizce dilini Sam'in ayağınad götürürken,o da ne! Biri Bradley'i tutup kenara çekiyor!Hadi canım.Kim cesaret eder..Kim dersiniz ? Vanessa BECKER!Okula düşen ateşli bombanın ta kendisi!Vanessa.Yandın kızım.Vanessa Bradley'i kenara çekmiş Sam!e delirircesine "Ne yaptığını zannediyorsun sen!" diye bağrıyodu.Sam delirmiş gibi Vanessa'ya bakarak"Asıl sen ne yaptığını zannediyorsun aptal kız!" diye çıkıştı."Bok kokulu ayağını kendin temizlemeye ne dersin küçük Sam ?" Herkes buna gülmüştü..İşte bu Sam'i kızdırmaya yeterde artardı bile."Seni küçük sürtük! Ne halt yemeye işime karışıyorsun!Erkeklerle oynaşmaya devam et" dedi göğüs dekoltesine bakıp gülerek."Yoksa fena olur." Vanessa sırıttı."Bunu senin ve sen gibi boşalma peşinde hiçbir erkeğin eline düşmemiş bir bakireyemi söylüyorsun küçük adam ?" Sam dahil tüm kalabalık şaşırmıştı.Sam Vanessa'ın arkasına geçip saçını çekerek elini beline doladı."Bana vermeye ne dersin güzelim ?!" Vanessa hızlıca karnına bir dirsek geçirdi.Sam'in afallamasıyla Bradley'i kaldırdı ve yürümeye başladı.-Açık alandaki bar-"Jack! Adamım,ne zaman bir kıza sevişmeyi düşünüyorsun ?"Jack ve arkadaşalrı ordaydı.Jack viskisinden bir yudum daha alarak "Kız peşinde değilim.He şeyin bir zamanı var."Herkes güldü."İstesen okuldaki kızların yarısı gönüllü.."Ses Cooper'dandı.Jack'in en yakın arkadaşı."Hey,şu kalabalığa baksanıza."Stiles'in sesi herkesin kalabalığa bakmasını sağladı.Şu yeni ateşli kız Vanessa değilmi ? "Sam'e kafamı tutuyor o dostum! Vay canına!" Jack gördüğü manzara karşısında elindeki bardağı düşürdü.Ve alana doğru hızlıca yürüdü.Tam Sam elini kaldırıp Vanessa'ya vurcakken elini biri tuttu.Kim mi dersiniz ? Ateşli çocuğumuz Jack CONCELOS! Sam şaşkınlıkla arkasına dönmüş "Ne yaptığını zanne-" Jack suratına sert bir yumruk geçirmişti.Tanıştığımıza memnum oldum.Ben Jack CONCELOS.