Multumesc pentru ca imi cititi , povestea inseamna mult pentru mine. Scuzati cappitolul asta ,e cam plictisitor ,astept pareri :*.
-Da tu , ti-ai traso cu cretul . In acel moment cred ca tot liceul se uita la noi.
-O doamne ce am facut ? spune Jade , punandu-si mana pe frunte. In spatele ei aparu Harry , care a inceput sa ii zambeasca.
-Ce zambesti asa ,mai cretinule? -spuse Jade enervata.
-Am venit sa vad ce e cu tine , baby , te-am auzit tipand tocmai din capatul holului , ca ai patit , a eram sa uit , stii sa faci un oral grozav.
Uuuuuf , m-am saturat de tine - spune Jade calacandu-l pe picior , apoi fugind in baia fetelor , unde a inceput sa planga . M-am dus la ea , plangea in hohote , imi era foarte mila de ea , dar si de mine , am facut ambele aceeasi prostie , macar Jennifer si-a gasit jumatatea , de parca nu o facut-o măsa intreaba , si avea nevoie de jumatate.
Din perspectiva lui Jade.
Lacrimile curgeau , nu ma puteam opri , de ce sunt asa proasta sa ma indragostesc , de tipul cel nou ? aa plus ca m-am culcat cu el , sunt o idioata. Nu puteam sa ma indragostesc si eu de un tocilar ? , un singur cuvant ma descrie CRETINA , macar am noroc ca ai mei parinti s-au mutat in Irlanda lasandu-mi mie casa , cred ca daca afla ce am facut ma omoara .
Angelina POV.
M-am dus la Niall , si la restul idiotilor.
-No da bine , ca ati facut-o sa sufere , in special tu cretule .
-Hei , Angi calmeaza-te o sa ii treaca , e o chestiune de moment - spunse Niall luandu-ma in brate.
-Mda , bine , Blondule noi nu suntem impreuna nu-I asa?
-Hmm tu ce crezi , daca ne sarutam , si ne imbratisam? - spune el cu un zambet tamp dar dulce pe fata.
-Bine deci suntem un cuplu , dar chestia care am facut-o aseara nu am sa o fac prea curand.- spun eu luandu-l in brate acesta raspunzandu-mi la imbratisare.
Harry POV.
Eram ingrijorat , nu vreau sa o ranesc pe Jade , am inceput sa o iubesc. Ma indreptam spre baia fetelor acolo unde se afla ea , dar nici bine nu am dat sa intru ca ea , deja deschise usa.
-Jadee - spun eu cu suferinta in voce.
-Ce vrei ?- spuse ea cu lacrimi in ochi.
-Jade imi pare rau , am fost un prost , nu trebuia sa zic cuvintele alea , iarta-ma.
Ea imi intoarse spatele si plecase, deja se sunase , eu eram pe hol doar cu ea.
-Jade eu ...eu TE IUBESC , am spus eu cu lacrimi in ochi , nu imi placea sa o vad suferind. Am vazut-o cum s-a intors , s-a uitat serioasa la mine , avea ochii inlacrimati , apoi dintr-o data ii aparu un zambet pe fata .A inceput sa alerge spre mine , apoi sarindu-mi in brate , am inceput sa ne invartim, era minunat.
-Si eu te iubesc , imi sopti ea la ureche , vocea ei fiind atat de blanda.Ii mangaiam obrazul ei moale , si ma uitam in ochii ei caprui cre straluceau ca diamantele , era cu adevarat FRUMOASA.
Angelina POV.
Eram in ora de Biologie , uf plictisitoare ora , Niall era langa mine ma tot mangaia pe picior , uitandu-se la mine pervers in gura avand un creion, l-am ghiontit revenind la unde e Jade si Harry.Nici nu am terminat sa-mi pun aceasta intrebare , cand usa clasei se deschise pe ea intrand Jade si Cretul tinandu-se de mana , ea parea foarte fericita , s-au scuzat de la scarba de profesoara , era o femeie batrana , slaba ziceai ca e un schelete ambulant. S-au asezat in spatele nostru , eu cu Niall intorcandu-ne amanadoi odata si intreband amnadoi odata : VOI DOI SUNTETI IMPREUNA? , acesti-a au dat afirmativ din cap uramand un sarut scurt. Eu cu Niall ne-am uitat unul la altul , apoi intocandu-ne la treburile noastre , el la mangaiat eu la plictisit.
#RingRing
ALELUIAA , salvarea mea , l-am tras pe Niall de mana si am iesit afara , am inceput sa ne sarutam , la fel facand si Harry cu Jade , si Jenn cu tocilarul , pff i-am uitat numele , aa da stai gata mi-am amintit Contor , sau mm Cotor , eh nu conteaza.
Perspectiva lui Jenn
Ma sarutam cu Conor , cand am observat cum se apropie Emily cu gasca ei de idioate .
-Uuu ce dragut , cupluri cupluri peste tot , as da orice sa am si eu un baiat sexy langa mine , asa cum au neterminatele astea .
-Mai mai , cine vorbeste de neterminata , macar noi avem iubiti , iar tu nu - spun eu uitandu-ma in sictir la ea .
-A serios nu am ? - spuse ea enervata la maxim , in acel moment il trase pe Zayn de gulerul de la jacheta lipindu-l de peretele rece al liceului si sarutandu-l salbatic , acesta nu a refuzat ba chiar i-a pus mana pe fund , parea sa ii placa .
Am ramas cu gura cascat , Jade a inceput sa rada la fel facan Niall , Harry , Angi si restul baietilor .Cat tupeu avea , adevarul e ca ii statea bine langa Zayn , se potriveau .
CITEȘTI
Dreams... F.f.
FanfictionCum ar fi ca in ultimul an de liceu sa apara 5 baieti super hot si sa iti fure mintile tie si prietenelor tale. :> Dragoste. Secret. Umor. Spor la citit <3 .