(2)Park

1.4K 52 5
                                    

Kafamı kaldırınca stüdyoda karşılaştığım çocuğu gördüm.Kaşlarımı çattım.

"Önüne baksana be!"diye çirkifleştim.

"Asıl sen kendi önüne bak bücür."dedi yarım ağız gülerken.Bana bücür demesiz beni sinirlendirmişti.Fakat onu takmayacaktım.Kafamı hafifçe iki yana sallarken onu es geçip yürümeye devam ettim.Kapının önüne gelince basamaklarda oturan Aras'ı gördüm.Aras benim küçük kardeşimdi.Aslında biz üç kardeştik fakat abim üniversiteyi başka bir ilde kazandığı için bizimle birlikte değildi.Aras'ın yanına oturdum.

"Ne oldu tatlım? Neden evde değilsin?"diye sordum.İki elini çenesinin altında birleştirmiş yanaklarını şişiriyordu.

"Abla evde canım çok sıkıldı."dedi biraz somurtarak.Sonra aklına bir fikir gelmiş gibi sırıtarak bana döndü.

"Beni parka götürür müsün?Evde çok sıkıldım."dedi.Parka götürebilirdim fakat şuan karnım açtı ve bir an önce yemek yemem lazım.Ayağa kalktım ve elimi Aras' a uzattım.

"Gel.İlk önce yemek yiyelim enerjimizi toplayalım.Sonra da parka gidelim."dedim.Uzattığım elimi tuttu ve poposunu silkeledi.Çantamda anahtarımı bulmaya çalışırken Aras cebinden anahtarı çıkardı ve bana uzattı.

"Niye önceden söylemedin ablacım?Yarım saattir anahtarımı arıyorum."diye söylendim.Kapıyı açıp içeri girdik.Ben mutfağa geçtim.Dolapları karıştırırken annemin yaptığı kek ve kurabiyeleri fark ettim.Masanın üstüne iki tabak çıkardım.Annemin yaptığı kek ve kurabiyelerden tabağa koydum.Buz dolabından meyve suyu çıkardım.

"Arraassss.Gelll yemek yiyelimm."diye seslenince merdivenlerden koşarak indi.Sandaliyelerin birine oturunca bende karşısına oturdum.Kurabiyeleri yerken telefonumla uğraşıyordum.Gruptan mesaj geldi.

ANGUTİŞOŞLAR

İ:Biletlerimizi aldıkkk!

P:Ne zamana? Saat kaça?

B:Yarına.Hatta sana bir süprizimiz daha var.

İ:Evett.Çok seveceksin.

P:Çatlatmak için söylüyorsunuz demi? Sizi hainler.

Grupla mesajlaşmamızı Aras' ın sesi böldü.

"Abla benim bitti.Hadi parka gidelim."dedi.Benimde tabağım bitmişti.Tabakları tezgaha bıraktım.Telefonumu ve anahtarımı cebime koydum ve kapıya ileledim.Aras ile parka doğru yururken dans figürleri bulmaya çalıştım.Parka geldiğimizde Aras elimi bıraktı ve çocukların bulunduğu yere koştu.Bende kaydırakların biraz ilerisindeki banklara oturdum ve Aras' ı izlemeye başladım.6 yaşında olsa bile zeki bir çocuktu.Sonra Aras koşarak çocuğun-benim yaşlarımdaydı muhtemelen-bacaklarına sarıldı.Bu çocuk müzik odasında ve caddede karşılaştığım çocuktu.Ayağa kalktım ve Aras'ın yanına doğru yürüdüm.Yanına geldiğimde sarılmayı bırakmışlardı.Çocuk Aras'ın kafasını okşadı ve ayağa kalktı.O sıra göz göze geldik.Gözleri kahverenginin en güzel tonu-... ne diyorum ya ben! Aras bana döndü ve kocaman gülümsedi.

"Abla bu Sinan abi.Sinan abi bu da ablam Pelin."dedi kafası ikimizin arasında gidip gelirken.O sıra Sinan piç bir şekilde gülümsedi.

"Memnun oldum bücür."dedi yarım ağız gülerek.Ne kadar da sinir bozucu bir çocuktu.Kafamı Aras' a çevirdim ve hafif gülümsedim.

"Hadi ablacım eve gitme vakti."dedim.İlk yüzü düşücek gibi olsa da aklına bir plan gelmiş gibi 32 diş sırıttı.

"Sinan abi ve Melis' te gelsin mi?"diye sordu Sinan'a.

"Melis kim ablacım?"diye sordum Aras'a.

"Sinan abinin kız kardeşi.Beninle yaşıt o da."diye bir açıklama yaptı.

"Lütfeeennnn"dedi e ve n harfini uzatarak.Ben bu çocuğa kıyamıyordum ya.

"Tamam bakalım müsaitlerse gelsinler."dedi tebessüm ederek.Sinan çocukların arasına geri döndü.Bir kız çocuğunun elini tutarak aramıza geldi.Sanırım bu kardeşi Melis' ti.

"Meliscim bu Aras' ın ablası adı da Pelin."diyerek açıklama yaptı.Aras beni elimden sürükleyerek parktan çıkardı.

Eve geldiğimizde onları salona götürdüm.Sinan evi süzüyordu.Bu beni birazcık rahatsız etse de aldırış etmedim.

"Kahve istermisin?"diye sordum.Gelen misafire ikramda bulunmazsam ayıp olurdu.Olumlu anlamda kafasını aşağı yukarı salladı.Hırkamı çıkartıp mutfağa yöneldim.Herşey hazır olunca çocuklara da meyve suyu koyup tepsiyle salona geçtim.Sinan Aras ve Melis' i izliyordu.Onlarda oyun oynuyorlardı.Kurabiye, meyve suyu ve kahveleri sehpaya yerleştirirken kapı çaldı.Birisini çağırmamıştım aslında.Annem ve babam da bu saatte gelmezlerdi.Kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açınca karşımdakileri görünce şoka uğradım.Aman Tanrım! Bunlar...

YINE YARIDA KESTIM.BILIYORUM BÖLÜMÜ BİRAZ GECIKTIRDIM FAKAT SINAVLARIM YAKLASTI.BU ARADA YENI YILINIZ KUTLU OLSUN! OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Dansçı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin