Jayden
Nadat we ontbeten hebben, zijn we de stad in gegaan. De dag vloog voorbij en voor ik het goed en wel doorhad was het al half 6.
"Zullen we dan maar terug naar Amélie gaan?", stelde Kato voor.
"Is goed."
De rit terug was gewoontjes verlopen en wanneer we thuis kwamen stond Amélie ons al glimlachend op te wachten.
"Deze ochtend was Lise al naar school, maar ik zal je nu voorstellen."
Wie is Lise nu weer? Alsof ze gedachten kon lezen voegde ze eraan toe:"Mijn dochtertje van 5."
Ik ben echt dol op kleine kinderen. Het past misschien niet bij mijn 'imago', maar ja.
Amélie ging naar binnen en ik liet eerst Kato door, vooraleer ik zelf naar binnen ging. We waren nog geen 2 seconden binnen en een klein, hyper meisje met 2 vlechtjes in haar blonde haren en een missende tand kwam al op ons afrennen.
"Ik ben Lise!",schreeuwde ze blij naar ons.
"Dag Lise. Ik ben Kato",stelde Kato zichzelf voor.
"En ik ben Jayden."
Met die grote lach op haar gezicht geplakt knuffelde ze mij en Kato en wow, die vijfjarige heeft echt veel kracht. Strak sloeg ze haar kleine armpjes om mijn nek en als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze me probeerde te wurgen.
Het avondeten was gezellig en in het midden kwam een man-de echtgenoot van Amélie-ons vergezellen.
We keken nog Dora met Lise tot half 8 en dan moest de kleine spruit naar bed waardoor ik en Kato alleen tv aan het kijken waren. Amélie en haar man-die Roger heet- gingen in hun kamer tv kijken om ons wat 'privacy' te geven.
Rond 10 uur ontsnapte er een geeuw uit Kato's mond. "Moe?"
"Best wel",antwoordt ze.
Loom kwam ik uit de zetel en daarna stak ik haar mijn hand toe om haar recht te helpen. Nu kwam het gênantste moment van de hele dag, we moeten samen in 1 bed slapen. Dit gaat nog wat worden.
Om Kato wat te treiteren had ik iets bedacht.
"Oké 1 van ons gaat zich in de badkamer omkleden en de ander in de slaapkamer",zei ze.
"Wie zegt iets over omkleden? Ik moet me alleen uitkleden",vertel ik haar nonchalant terwijl ik alsof-verveeld naar mijn nagels kijk en mijn lach probeer in te houden.
"Dus je slaapt in een boxer?",vraagt ze terwijl er een klein blosje op haar wangen verschijnt.
"Nee, prinses. Ik slaap naakt."
Natuurlijk sliep ik eigenlijk helemaal niet naakt, ik slaap in een boxer, maar haar gezicht was echt geweldig.
Haar mond viel open en haar ogen verwijdden.
"W-wat?",stamelde ze.
"Ik slaap naakt",herhaalde ik.
Ze leek uit haar trance te komen.
"Ik hoorde je wel de eerste keer hoor",zegt ze geïrriteerd.
"Maar no way dat jij naakt gaat slapen terwijl ik op 30 cm afstand lig."Ik trok een pruillip. "Toe nou, prinses." Kato begon hevig nee te schudden.
"Nee, nee, nee en nog is nee", zei ze vastberaden.
"Dan niet."
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...