moonlightaeri
one shot(Dika)
romance;
Friday:~•~•~•~•~•~•~•~•~•
ကြ်န္ေတာ္အျဖဴေရာင္ႏွင္းမႈန္ေတြကိုခ်စ္သည္. . .သို႔ေသာ္ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ႏွင္းမႈန္ေတြကိုခ်စ္ေသာသူ႔ကိုကြ်န္ေတာ္ပိုခ်စ္သည္. . . . . .
ကြ်န္ေတာ္Decemberကိုျမတ္ႏိုးသည္. . .သို႔ေသာ္ကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးတဲ့Decemberကိုျမတ္ႏိုးေသာသူ႔ကိုကြ်န္ေတာ္ပိုျမတ္ႏိုးသည္. . . . . .
ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးေသာအရာရာတိုင္းထက္သူ႔ကိုပိုျပီးေလးနက္ခဲ့တဲ့ကြ်န္ေတာ္. . . . .
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ဘဝပါလို႔ေတာင္ေျပာလို႔ရတဲ့သူ. . .
"သူ" ဆိုတာကြ်န္ေတာ္အခ်ိန္တိုင္းအရံႈးေပးရတဲ့ကြ်န္ေတာ့္ဘဝရဲ႕Flawless Princeပါ. . .
"သူ႔" ကိုကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သည္အခ်ိန္ေတြဘယ္ေလာက္ေျပာင္းေျပာင္းရာသီေတြဘယ္ေလာက္လည္ပတ္ေနေနအားလံုးေျပာင္းလဲခ်င္ေျပာင္းလဲသြားပါေစကြ်န္ေတာ္ကေတာ့သူ႔ကိုခ်စ္ေနဦးမွာပါပဲ. . . . .
~•~•~•~•~•~•~•~•~•
First sight:First Love
Los Angeles;California
ႏွစ္တစ္ႏွစ္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးလျဖစ္ေသာDecember အခ်မ္းဆံုးအေအးဆံုးလလို႔ေတာင္ေျပာႏိုင္သည္ႏွင့္အမ်ွ. . .ဒီေန႔ကChristmas dayဆိုေတာ့Disneylandထဲမွာလူေတြစည္ကားေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့. . .မိသားစုကိုယ္စီ အတြဲေလးေတြကိုယ္စီႏွင့္ တခ်ိဳ႕တေလက်သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔တစုတစီးChristmasပြဲကုိဆင္ႏႊဲေနၾကသည္ေလ. . . .ဒီလူေတြၾကားထဲမွာကြ်န္ေတာ္လည္းအပါအဝင္သူမ်ားေတြႏွင့္မတူသည္ကကြ်န္ေတာ္ကတစ္ေယာက္ထဲပါ. . .အလုပ္ကိစၥႏွင့္ဒီကိုေရာက္ေနခဲ့သည္မွာ2ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာခဲ့ျပီေလ. . . . .
ခ်မ္းေအးလြန္းလို႔ကြ်န္ေတာ့္ႏွာဖ်ားကနီရဲေနျပီးမ်က္လံုးေတြကလည္းၾကိမ္းစပ္ေနသည္ေလဒါပင္မယ့္ကြ်န္ေတာ္မမႈခဲ့ပါကြ်န္ေတာ္ျဖဴေဖြးစြပ္ေနတဲ့ႏွင္းေလးေတြကိုခ်စ္သည္ႏွင္းေတာထဲလမ္းေလ်ွာက္ေနရျခင္းကိုကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္သည္ကြ်န္ေတာ္Decemberကိုခ်စ္သည္. . . .
အေငြ႕ေထာင္းေထာင္းထေနတဲ့coffeeခြက္ေလးကိုကိုင္ကာေရပန္းေတြရွိရာကိုေလ်ွာက္လာခဲ့သည္. . .ထူးထူးဆန္းဆန္းဒီနားေလးတဝိုက္ကလူရွင္းေနသည္ေလ. . .ကြ်န္ေတာ္လဲခံုတန္းေလးေပၚထိုင္ေျခေထာက္ခ်ိပ္လိုက္ျပီးcoffeeကိုဇိမ္ခံကာေသာက္ေနမိသည္