Bütün gün çalışıp evime ekmek parası getirmiştim ben bir hanımdım.eşim eve erken geldiğin için aç oluyordu ve hemen ona ve kendime tabakta bir kaç şey koydum.karnımızı doyurduktan sonra çöpü atmasını eşimden isteyince bana çok yorgun olduğunu söyledi.bende kendim çıkarmam gerektiğini anladım elime çöp torbasını aldığım gibi dışarı fırladım.gece olduğu için hem üşüdüm hemde korktum eşim içerde uyuyup kalmıştı,zaten etrafımda kimsecikler yok ve çok sessizdi.çöpü çöp konteynırına atmak için oraya ilerledim çöpün içine atmaya kalkışınca için den kara bişey çıktı,kedi.o an çok korktum.bir ses duydum etrafta bulunan ağaçların yaprakları oynuyordu.çöpü attım ve yürümeye başladım önüme çok hızlı bir şekilde bir adam çıktı.ölcek gibiydim,ağzındaki 2 diş sivri ve orta uzunluktaydı.ağzından su akıyor gibi görünüyordu.bana bakışı iyi alamet değildi.kaçmaya çalıştım.kaçamadım şaşırtıcı bir halde çok hızlı geçti karşıma bana yaklaştı boynumu ısırmaya kalkıştı bu bir vampirdi. :( onu ittim nafile.içimden düşündüm ben çok yoruluyorum her gün iş çok sıkıldım ben bir vampir olabilirdim ona izin verdim beni vampir yapması için.boynumu eğdim,tam ısırıcaktı o anda ağacın ardından bir köpek çıktı hatta köpekten daha büyük ve güçlü beni korudu vampirin kafasını kopardı daha sonra hızlıca oradan uzaklaştı yanımdaki çakmağı çıkardım ve onu yaktım kendimi sağlama almak için bu olaydan sonra bir daha çöp atmaya çıkmadım ve o köpeğe benzeyen şeyi görmedim.