"Gökmen civan"
Medya irem...
....
İrem şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemedi evet o biliyordu abimin düşmanı olduğunu.
"H-hosgeldin"
"Hoş buldum" dedi gökmen. Bir süre oturup içeceklerimizi içtik bu arada irem ile gökmen baya iyi anlaştı. İçeriye bir sürü hayvan gibi girdi. Hangi amina kodugumun çocuğu lan bu!Ah tabiki kim olacak emir. Emir benim en büyük düşmanım eskiden sevgili idik ama o bana tecavüz etmeye kalktı. Ondan öylece ayrıldım ve şimdi de burayı istiyor. En son kavgamizda bıçaklamıştı ama şimdi gayet iyiydi.
"Lan bu picin ne işi var burada?" diye bağırdı irem.
"Lan göt herif yetmedi mi yediğin dayaklar?" dedim.
"Lan anani siktigimin çocuğu ne hakla gelirsin sen buraya" hatice dedi bunu. Lan kız ne ara geldi neyse sonra hesap sorarım şimdi işim var.
"Seni almaya geldim güzelim" evet emir pici konuştu.
"Sima emiri nerden tanıyorsun?" dedi gökmen.
"Sende mı tanıyorsun?"
"Evet o benim kardeşimdir" dedi ve gidip emire sarıldı. Ne yaptığını sanıyor bu?
"Gökmen sen kimin tarafindasin?" dedi irem.
"Taraf?" dedi gökmen.
"Lan mal o kim biliyor musun" dedi hatice. Evet ben şu anda şoktan donup kaldım.
"Lan Piç sana tekrar verelim de yine kıza tecavüz etmeye kalk de mı?" dedi ali. Ama buda nereden çıktı?bu arada ali de abimin en yakın dostu benimde abim.
"Emir ne diyor bu!?" diye kukredi gökmen.
"Abi.." lafıni tamamlayamadan emirin yüzüne yumruğu geçirdim
"Lan senin gotun hala yiyor mu karşıma çıkmaya hii siktir olup git demedim mı ben sana sen lafları gotunden mı anlıyor kodugumun oruspusu"evet ben bunları diyorum ama cidden çok sinirliyim kimse bizi ayırmiyor yoksa biliyorlar ki onlara zarar veririm.
" Sima sen artık benimsin"dedi ve koluma iğneyi geçirdi. Hadi ama o uyuşturucu muydu?
Ve karanlık...