Nu el.O prefer pe ea.

839 56 8
                                    

Jason povestește:

Stăteam în camera mea pe pat și reflectam cat de idiot sunt când aud vasele în bucătărie. Apai f***ți măta. Dacă iarăși am un șoarece și nu unul de jucărie înnebunesc.
Cobor iritat scările și mă frecam la tâmple nervos mergând spre bucătărie.
-Cine își face de cap acolo?
Deschid ușa și intru verificând cu privirea locul. Eram ușor confuz pentru ca nu vedeam pe nimeni dar în secunda 2 când am vrut sa mă întorc am primit un cuțit direct în piept eu căzând lat pe jos.
-Go to sleep!îmi șoptește persoana și îl aud cum se îndepărtează.
Ochii mei încep sa strălucească a verde neon,pe mâini pielea se da jos ca și cum un animal l-ar fi sfâșiat și se înnegrește, îmi apar gheare lungi și ascuțite,iar parul din acel rosu deschis devine un roșu închis.
Ma ridic și îl prind de umăr:
-Unde crezi ca te duci?
Atacatorul nu are timp sa răspundă pentru ca jucăriile mele îmi sar în ajutor și îl imobilizează numaidecât.
-Pe cine avem noi aici?
Era oribil. (Îs finuță știu ) Avea fața tăiată într-un zâmbet,nu avea pleoape iar pielea lui era mai alba ca a mea.
-Ce fel de "corcitură "mai ești și tu?
-Corcitură să o faci pe mă-ta aia care te-a fu**t la cap de ai ajuns idiotul de azi.
Ma punea rasul din cauza imbecilului ăsta. Doamne ce mi-ai dat tu aici?
-Slender m-a trimis sa te anunț că fratele tău e la noi.
-Slender zici. De mult nu l-am văzut pe lungan.
-Atunci ce zici sa îmi dai drumul și, da un accent pe și, să bem o ceașca de ceai apoi sa te omor,tu sa mori,și netede de viețile noastre. Ce zici?
În acel moment m-a pufnit un ras care i-a dat fiori.
-Nu îmi spune ca marelui "Jeff The Killer ",citând cu ghilimele în aer,îi este frică de o amărâtă jucărie!și rănesc ochii mei sclipind mai tare.
-Măcar eu nu m-am holbat unde nu trebuia.
Și rânjetul și amuzamentul îmi dispar. De unde....?
-Ce vrei sa spui?
-Ăm văzut cum te uitai la blonda aia....cum îi zice? A da,Mayu. Păcat sa aibă vre-un accident așa-i?
-TU chiar crezi ca îmi pasa?începând sa rad. Din partea mea omoar-o îmi pasă câtuși de puțin de ea!și ma întorc cu spatele la el încă amuzat.
-Deci nu îți pasa dacă o omor?
-Absolut de loc.
-Atât am vrut sa aud.
A spus mai mult în șoaptă și când ma întorc dispăruse.
Îl cunosc pe Jeff de o leacă de timp dar de fiecare data se tâmpește mai tare la cap. De parcă o să îi facă el ceva lui Mayu. Și dacă da măcar scap de ea. Stai....mama bebelușiilor este jucăria ei și dacă ea moare oare....neee.
Zicea o preferam pe ea de cat pe el. Idiotul ăsta mă face să o iau razna. În fine,continui să îmi vad de ale mele....pe dracu! Mă îngrijorează Mayu...dacă Jeff îi face ceva? Am spus ca nu îmi pasă....așa e,sau așa vreau eu sa cred...degeaba. La dracu o plac! Și am condamnat-o la moarte! Și ziceam că Jeff e idiot. Apăi eu îs regele idioților.
Hei cap de nuca! Te mai insulți mult sau mergi după fată?
Ești subconștientul meu,nu ar trebuii sa mă faci să mă simt mai bine?
SUNT O PU** MARE DE CAL! ACUM MIȘCĂ ȘI SALVEAZĂ FATA! DIN VINA TA SUNTEM AMÂNDOI AICI!
Mamă ce subconștient rău am....
Buhu! Îți aduc un șervețel? Un scutec? Ceva?
Dute.dracu!
MIȘCĂ!
Ma duc,ma duc. Doamne....
Îmi scot cuțitele, jucăriile și fierăstrăul meu. Acum mai e o problema.
Care?
NU ȘTIU UNDE STA!
Idiotule e 8 dimineața!
.....serios?
DA! E deja pe drum. Când a ieșit a luat-o la stânga pe trotuar asa ca ia-o pe acolo!
Bine mersi subconștientule.
No bine oricând.
Și asa o iau la drum. Frate ce m-aș face fără subconștientul meu. O iau la stânga pe trotuar când o și vad pe Mayu. A fost ușor. Venea cu sora ei și când am dat sa strig după cea vad 3 siluete cum le înşfacă. Fiind iarna, decembrie mai exact,la 8 dimineața e întuneric asa ca nu le vad. Una din siluete se oprește și se uita la mine făcându-mi cu mana. Jeff....
Apoi dispare și ea în pădurea de pe partea cealaltă de trotuar alături de ceilalți doi. Fu*ă**ar mă-ta!
O iau la goana după ei. În ce doamne ferește m-am băgat. Nu puteai tu kriss da scrii ceva gen intru în camera ei o violez apoi ceva sentimentalisme și gata?! Nu! Nu! Îți trebuia ție acțiune! Sa îmi faci tu zilele mai grele. Acum unde naiba au dispărut?
Ma opresc din alergat pentru o decenta ca sa îmi trag sufletul. Bine. Sa ne gândim. E jeff, asa ca nu trebuie sa fie departe. CE MA FAC?! DOAR NU O SA PICE DIN CER!
Și fix atunci aud țipătul lui Mayu și ma trezesc cu ea în bratele mele....a fost ușor. Trebuie sa fac asta mai des.
-MAYU!și o trag în brate. Avea ochii roșii de la lacrimi...vai ce am făcut?
-Sora...sora mea....
-Unde e?
Tot ce face ea e sa dea negativ din cap și își afunda fata în umărul meu plângând mai tare.
O doamne ce am putut face?! Plânge din cauza mea! Sunt un idiot...
Tot ce am putut face a fost sa ne întoarcem acasă la mine,și prin acasă ma refer la Freddy Fazbear.

Acum povestește Skyler:

-Dați-mi drumul!!!!!!
Tipan și ma agitam. Ce au idioții ăștia? De ce au pus-o pe Mayu în copac și de ce m-au luat cu ei?! Ce vor de la mine.
Întrebările puteau sa aștepte pentru ca tocmai intram într-o casa uriașă. Cred ca mai degrabă era un conac. Simt cum sunt aruncata în bratele altui băiat. Ma uit la cei doi răpitori care m-au aruncat și observ un băiat în jur de 17 ani, cu masca albastra și unul cam de aceeași vârstă, brunet, avea ochelari pe ochi și o eșarfa la gură. Cel cu eșarfa vorbește primul:
-Jeff faci cele mai bolnave farse!
-FARSĂ?!! LĂSAȚI -MĂ JOS!
Vreau sa îl lovesc pe cel care ma tine dar rămân încremenite când îl văd pe acest Jeff.
Începe sa rada isteric.
-Știu. De aia sunt special.
Băieți scot un sunet de exasperare și ea ca în bucătărie presupun.
-Și păpușă, ia zi ai iubit?
-Ce?ridicând o sprânceană.
-Ce e vitamină!
Nu ma pot abține și chicoteasca apai încerc sa par iar matura.
-Tu vii cu mine!și urca scările.
Normal as fi protestat dar nu cred că mai avea rost.
-Jeff ce faci cu fata?se aude o voce puternica și masculina și-n spatele lui și în acel moment îl văd cum se blochează și înghite sec.
-Care fată?
-Eu renunț!iar ușa se trântește.
Jeff răsufla ușurat și curca în fuga sus cu tot cu mine în camera lui presupun.
-Uite. Aici o sa dormi.
-E o camera drăguță... si ma uit în jur admirând pereții albi cu negru ,mobila din lemn masiv de stejar scump și priveliștea spre apus și spre pădure...dar.
-Dar?
-Sora mea?
-A,și rade ușor, stai calma. Promit ca nu a pățit nimic. Cu Jason e în siguranță pe moment.
-Pe moment?
-Tu nu îți bate capitolului cu probleme de astea!
Ma uit pe geam ușor îngrijorată și simt cum niște mâini masive îmi înconjoară talia și îmi lipesc spatele de un piept tare într-o îmbrățișare.
-Acum ai probleme mai mari...
Si cum nasul lui îmi mângâie obrazul și cum ma lipește de el.
Ar trebui sa îi trag un șut. Ar trebui...dar e asa plăcut. Nici un băiat nu a mai făcut asta...
-Ia spune sincer,nu îți este cam somn?
-Păi...de fapt Mayu ma trezit la 6 ca sa "ajungem la timp"...
-Atunci ce zici sa mai tragem un lui de somn repede?
-A-amandoi? ??!
-Nu mușc,încă!
Și începe sa rada de mine care am roșit ușor. Ma trage asa cu îmbrățișare cu tot și ma trezesc peste el...Nuuuuuuu. ce e mult e mult!
-Shshsh!și îmi prinde capul asezandu-l pe pieptul lui ,la inima....inima aia care bătea încet, rar....atât de calm și perfect...nu m-am putut împotrivi și am adormit. Un somn lung și dulce...în pat cu un criminal. Am înnebunit complet...

Saaaaaluuut. Da bine știu ca poza de nu are nici o legătură cu tot dar nu m-am putut abtineee
Asa. Sper ca v-a plăcut și încerc sa folosesc experienta mea de la "Demonul din mine " în aceasta carte ca sa fie cat mai reușită. Spor la citit și ne vedem în capitolul următor. ^^

Necunoscutul  (Jason The Toy Maker & Mayu Misakao )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum