-Tutulma-

5.1K 326 19
                                    

Merhaba arkadaşlar. Pek birşey diyemiycem neyse umarım beğenirsiniz.İyi okumalar

Ada'nın ağzından

Sesleri duyuyordum fakat gözlerimi açamıyordum herkez çok teleşlıydı sanırım bi sorun var neden bu kadar teleşlılar ve neden boynum acıyor.Yavaş yavaş gözlerimi kıpraştırdım.

"Ne oluyo burda herkez neden telaşlı"babam sinirli bir şekilde bana bakıyordu

Babam-"Hah neden acaba"neden bahsediliyor burda.

"Ya ne olduğunu biri bana açıklasın"

Babam-"Ne zaman bu kadar dikkatsiz oldun!Biz sana kaç defa dedik yüzeye çıkma canından kastınmı var!".Ne olduğunu bilmesemde kimse bana bu şekilde bağırmasına göz yumamazdım.

"Senin kuralarına uymayacağım tamamı hayat benim hayatım ve ben senin gibi şatolarda yaşlanmaya göz yumamam".Babam yumruğunu sıkıp ellini havaya kaldırdı.

Annem-"Ada ukalalık yapma Cihan sende dışarı çık kız bu haldeyken ona bağırmaya hakkın yok".Yürü be anne.

"Evet yok"dedim ukala bir şekilde odadaki herkez dik dik bana baktı ve herkez hep bi ağızdan "Ada!"diye bağırdı"

"Okey sustum en son babam odadan çıkıyordu ordan devam edelim"babam hızla odayı terk ederken bana bakan iki kişiyi fark ettim annem ve Eda.

Annem-"Senin için çok endişelendik nasıl bu kadar dikkatsiz oldun"yinemi bu konu "nosol bo kodor dokotsoz oldon"

"Ya anlamıyomusunuz bir şey hatırlamıyorum gelmeyin üstüme"

Eda-"Tamam o zaman ben özet geçerim.Şimdi sen sahilde uzanırken bir vampir boynuna yapıştı tam öleceken imkansız ama gerçek olan bir şekilde kahverengi saçlı bir vampir seni kurtardı yani senin için kavga ettiler kanının tadı nasıl bir şeyse artık"herşey gözümün önüne filim şeridi gibi geldi şimdi boynumun acısını anlıyabiliyordum.

"Kahverengi saçlı demek garip sanırım bi yerden tanıyo..."sözümü bittirmeden içimi büyük bir korku sardı "Kahverengi saçlı bir vampir seni kurtardı"kellimesi beynimin içinde yankılanmaya başladı bu bu kinci vampirdi ama neden beni kurtardı yada kurtarıp beni kendisimi öldürmek istedi.

Uyumak istediğimi söyleyip annemi odada yoladım Eda'yla konuşmam gereken bir şeyler vardı

"Kahverengi saçlı vampir onu tanıyorum o kinci vampir beni öldürmek isteyen vampir"Eda şok içinde bana bakıyordu büyük ihtimale oda beni kurtarmasına anlam verememişti.

Eda-"Ama bu çok anlamsız"

"Evet farkındayım ama ne yalan söyliyim bi an ölücemi sandım"Eda'nın yüzü birde asıldı ve şefkatle ellimi tuttu.

Eda-"Bence artık uyumalısın"onun dediğini yapmak için gözlerimi yumdum güzel bir uykuya ihtiyacım vardı.

Rüzgar'ın ağzından

Yerde kafası ve bedeni birbirinden ayırdığım bir vampire bakıyordum.Ellime bulaşmış kanı dillimle temizledim.Bi anda yanıma en yakın arkadaşım Baran geldi

Baran-"Neden ölmesine izin vermedin"olduğum yerde durdum ve Baran'a dik dik baktım ve yürümeye devam ettim.

"Bilmediğin konular var ve bu yüzden kapa çeneni yoksa canını yakacağım"Baran korkudan bişey demeden yere bakarak yürümeye devam etti.

Uzun bi sessizliğin ardından Baran konuşmak için tekrar yüzüme baktı

Baran-"Heyy!Bu gün tutulma var izleyecekmisin biz izleyeceğiz gelmek istermisin"kafamı geri atıp büyük bi "off" çektim.

"Bunu bana sorduğuna inanamıyorum tabikide hayır"

Baran-"Şu asosyal tiriplerden çık ve ortama katıl bu ne böyle ben asiyim,depresyondayım halleri"

"Herkeze iyi olursam yavşak olurum"

"Ne yani bana yavşakmı diyorsun".tamda demek istediğim şeydi ama dolaylı yoldan demiştim neyse sonuçta anladı.

"Ne anlamak istersen o dedim".Baran bana tip tip bakıp hızla yanımdan uzaklaştı.

Gece çoktan olmuştu yanlız kalmak kadar beni mutlu eden bir şey yoktu kayalıklara uzandım sanırım Ayın tutulmasını izlemek kimseye zarar vermezdi.Yavaş yavaş ama gözle fark edilecek bir şekikde Ay tepeye çıktı denizde ışıltılı bir yakomoz oluşturdu.Gözümle yakomozu takip ediyordum ve bir yerde inci gibi parlayan bir şey fark ettim.Kafamı ışıltının geldiği yöne çevirdim.Turuncu kuyruklu bir deniz kızı sudaki kayalığa yaslanmış tutulmayı seyrediyordu.Ayın ışığı kuyruğuna çarpık etrafa göz kamaştırıcı bir ışık saçıyordu.Hiçte yabancı gelmiyordu.O gün bana garip bir acı veren ve sonrasında benim kurtardığım kahve rengi saçlı güzel deniz kızıydı.Hızlı bir şekikde yanına gitmek için ayağa kalktım ve yanına koştum bi kaç saniye içinde yanına vardım aramızda bir metre falan vardı ve bu sefer kaçamayacaktı.

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin☆♡

Yeni bölüm yarın gelecek

Vampir ve Deniz kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin