İlk Bölüm.

21 2 0
                                    

-FlashBack-

Harry, daha 7 yaşındaydı. En azından nüfus kağıdı bilgilerinde öyle yazıyordu. Oysa o, ve onun olağan dışı beyni Einstein'e meydan okuyabilirdi.

O yaşta bir çocuğa, bir erkek çocuğuna göre uzun olan saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdı ve 28 numara olan ayaklarına paralel bir şekilde minicik olan elleriyle gözünden akan küçük bir damlayı daha sildi. Daha minicikti. Yaşadığı şeylerse... Tamamen zıttı...

Harry, en iyi arkadaşı olan James e tekrar sarıldı. Onu bırakmak istemiyordu. Çünkü James de en zor zamanlarında Harry i bırakmamıştı. Ama şimdi mecburdu. Babasının işi nedeniyle taşınmalıydı.

James, Harry'yi ilk defa bırakıyordu...

Kendiyle aynı cüsseye sahip olan Harry'nin kollarından tutarak titrek sesiyle konuştu James

"Ha-rry... Ben çok özür dilerim. Seni bırakmayacağımı söylemiştim. Çok özür dilerim."

"Sorun değil... Gerçekten."

Harry zorlada olsa kardeşi olarak gördüğü James'in üzülmemesi için gülümsedi. Yapmacıktı.

James babasının yardımıyla yeni olan ama koltuklarında şimdiden kendisinin yapmış olduğu delikler bulunan arabaya zorla bindirildi.

O da Harry nin de yapmak istenediği gibi, Harry i bırakmak istemiyordu.

Babası arabayı çalıştırdı ve hızla sürmeye başladı. Yakın, ama bir o kadar da uzak olan yere doğru..

Harry belini kemerle sabitlediği ve uzun gelen, fakat uzun paçalarını üzerinde minik bedenine büyük gelmeyen tek şey olan, çok sevdiği botlarını bile umursamadan kendini James le birlikte yapmış oldukları küçük çamur çukurunun içine bıraktı. Sadece pantalonunu kirletmişti.

Ama o bununla yetinmeyip avuçlarını çamurla doldurarak yapabildiği kadar üzerine sürmüş, kirlenmeye çalışmıştı.

Yaptığının bir mantığı yoktu. Ama yapıyordu.Ve yine mantıksız bir şekilde ona mantıklı geliyordu. Ağlayışları artmıştı. İçinden tekrarlıyordu;

"Bir daha James'i göremeyeceğim! Bir daha asla!"

Dediklerinde haklıydı. Ama bu haklılığı 14 yıl sonra geçerli değildi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Secret.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin