Susadigim için su içmeye kalkmıştım. Tam merdivenlerden inerken aşağıdan sesler geldi kim ki bu diyip dinleyeme başladım bu egemen ve gökmendi.
"Gökmen bu intikam için simayi kullanma sakın o kızın bir suçu yok o çok masum"
"Egemen yoksa sen sima"
"Gökmen o kızı sen seviyorsun hemde ortaokuldan beri"
"Egemen bak Simaya ben zarar vermem veremem ama ondan uzak durmam lazım biliyorsun o tunanin kardeşi yanı kardesimi tecavüz eden adamın kardeşi"
Ne yanı şimdi abim onun kardeşini tecavüz mü etti!?ne yanı gökmen beni intikam için mı kullanıyor?
"Senden nefret ediyorum gökmen" dedim bağırarak ve dışarıya çıktım. Kosabildigim kadar hızlı koşup ormana daldim. Allahım yine mi ya yine mi ben hiç mutlu olamayacak mıyım? Nefesim kesildiğinde artık durup yürümeye başladım.
"Sima!"
"Ne var gökmen!?"
"Sima dur sen yanlış anladın"
"Gökmen siktir olup git nutfen"
"Seni burda yanlız bırakacağımı mı sanıyorsun?"
"Gökmen farkında mısın karşında kardeşinin.."
"Sima sus!"
"Bana bağırma gökmen bana BAĞIRMA!"
"Sima yeter yuru eve"
"Sen git"
"Sima"
"Ne var ne ya allah allah ben burada duracam"
Bir anda nefesim kesildi çünkü gökmen beni opuyordu. Hızlıca onu ittirdim.
"Sen ne yapıyorsun?"
"Susturmak içindi"
"Gökmen bidaha konusmasak daha iyi olur"
"Beni bırakma Sima nutfen beni yanlız bırakma sana çok ihtiyacım var ben seni sevmeseydim şimdiye öldürmüş olurdum ama bu kalp seni seviyor be güzelim" gidip gökmenin dudaklarına yapmıştım. İlk şaşırdı ama sonra karşılık vermeye başladı. Allahım çok güzel ÖPÜYOR. Artık onu bırakıp
"Biz olamayız" dedim
"Neden?"
"Çünkü" dedim ve kaldım. Artık gücüm kalmadı ve koşmaya başladım beni seveni bırakıp koştum....