Zırrrr !!!!!
Kapa çeneni pis alarm.. Bu nedir ya bir rahat bırakmadın.neyse gidip damla yı kaldırıyım..
Eylül: Damlaa kalk kız sabah oldu.Damla: Ne bağarıyon duyuyoruz herhalde!!
Eylül: Tamam ya atar yapma hadi kalk üstümüzü giyinelim ve iş arayalım bu aralar biraz sıkışığız maalesef
Damla: Tamam hadi çabuk olalım.
Yataktan kalkıp dolaplarına koştular..
Damla=siyah beyaz uzunkollu bir badi altınada kareli kırmızı mini etek giydi saçlarını açık bıraktı. şeftali rengi solgun bir ruj ve gözlerine kalın bir siyah kalem çekti , rujunun renginde hafif bir far sürdü..kırmızı çantası ve siyah kalın topuklu ayakkabılarıyla artık hazırdı..( multi medyada var )
Eylül= Siyah beyaz bir badi altına lacivert kareli bir mini etek siyah ince bir çorap giydi. Kırmızı ruj ve kalın bir kalem çekti gözüne ve rimel sürdü..lacivert çanta ve kalın topuklu siyah şirin ayakkabılarını giydi. ( multi medyada var )
Hazırlandıktan sonra kahvaltı yapıp. Dışarı çıktılar. Artık iş aramaları lazımdı...
Damla: Ayaklarım ayaklarımı hissetmiyordum. Biraz dinlenelim nolur eylül..
Eylül:Ama iş bulmamız lazım elimizde kalan paralarla bir kaç gün idare edebiliriz..
Damla: Eylül aslında şeyy..
Eylül: Ney
Damla: Benim bir arkadaşımın kafesi var
Eylül: Yani
Damla: iki tane çalışan arıyor.. Bize iş verebilir. Ama
Eylül: Ama??
Damla: KOREDE!!!
Eylül: Ney saçmalama uzak bir yerde nasıl yaşarız. Tamam onu geçtim bilet parası.
Damla: Arkadaşım ayarladı . Yarına koreye gidebiliriz tabi kabul edersen...Lütfenn!!!
Eylül: Off tamam tamam ya... İş bulmamız lazım
Damla: Hadi o zaman valizlerimizi hazırlıyalımm
Eylül: Tamam hadi....
Eve geldiğimizde valizleri hazırladık yemek yiyip televizyon izledik..ve yattık.......
Acaba neler olucak...
Lütfen vote ve yorum atın öpüldünüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korede İki Atarlı Türk Kızı
RandomMerhaba ben eylül 20 yaşındayım . kitap okumayı, şarkı söylemeyi ve dans etmeyi çok seviyorum. Zayıf ve güzel bir kızım. Yani arkadaşlarım öyle diyor.Benim biricik kankam var bide benle kalıyor. Aynı yaştayız oda şirin bir kız ve en önemlisi de çok...