Capítol 6è: flames

91 8 5
                                    

Les flames els estaven arribant, i amb tant de foc poc servia l'aigua. Uns quants conills-diana estaven amb ells al riu. Se'ls hi acabava l'oxigen. Es va sentir una veu per el megàfon dient:
Els bombers ja son aquí, i estan rebentant la porta! Aguanteu una mica més!

Tot d'una es va sentir un crit, i en Roc va veure un noi cremant-se. Les flames havien arribat al riu, i avançaven sense aturar-se. L'aigua feia més difícil el pas de les flames, però avançaven igualment. Més nois s'estaven cremant, allò semblava l'infern. El foc va arribar finalment a en Roc. Veia el vermell del foc de color blanc. Tot d'una va sentir un crit que deia: tranquils, ja hem rebentat la mporta, aguanteu!
Després d'aquestes paraules, tot es va fer negre per en Roc.

Quant va obrir els ulls es va trobar estirat en un llit blanc amb llençols blancs. Va mirar al seu voltant, aviam si hi havia alguna pista d'on era, pero només hi va veure una aixeta i un armari. Va provar d'aixecar-se, pero les cames no li responien. Li feia mal el cos a causa de les cremades. Tot d'una va entrar una infermera i li va dir:
- Vaja, ja t'has despertat, feia un dia després de l'accident que dormies .
En aquell precís moment va entendre que estava a un hospital.
Va passar sis dies en repòs i després ja va començar a aixecar-se, i a caminar. S'havien salvat onze persones sense contar-lo a ell de l'incendi, entre aquelles onze persones hi havia en Tom. Quant ja van poder sortir de l'hospital la policia els va fer anar a la seva base. Els van portar a una sala bastant gran, que hi havia un escenari al davant de tot. El dotze supervivents van seure a les primeres cadires. Al cap d'una estona va entrar un senyor rodanxó amb un micròfon, que va pujar a l'escenari. El senyor va començar a parlar.
- Tots els que esteu aquí heu sobreviscut a la catàstrofe que s'ha produït. Només dotze, dotze de vint-i-cinc. El sol fet de que hagueu sonbreviscut ja us dona el dret de ser policíes, però les normes són les normes, i només podem otorgar el dret a policia als que hagin superat la prova. Per sort els conills-diana es van salvar tots, i hem pogut veure qui ha superat la prova. No es faràn mes proves perquè sobreviure a aquest incendi ja compta molt, i per tant els que l'hagin superat ja seran policíes, pero abans de dir els futurs policíes un minut de silenci per commemorar als caiguts.
Per en Roc, el minut va ser interminable. Estava molt nerviós per si havia superat la prova.
- I ara - va afegir l'home rodanxó després del minut - diré els noms dels que han superat la prova i, per tant ja son policies.- l'home va agafar un paper i va començar a llegir- Emília Martín, Tom Wheralth, Marc Jover, Marta Forner, Roc Pescador, i Pau Cortina. Aquests que acabo de dir, que es presentin demà a les 9:00 del matí a la base policial.

L'assassí de monedes d'un cèntimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin