suprisse

151 4 0
                                    

svoje prijatelje koje izgledaju iznenadjeno a najvise su pocrveneli pnaruto i phinata.Onda je sakura pitala hinatu"hinata sta radis ovde"ona je odgovori"tsunade me je poslala da te stitim i zna da si trudna poslala mi je pismo da ti dam"uzela je pismo i stavila ga u torbu sasuke je pitao "sakura mozemo da popricamo"ali pre nego sto je mogao da zavrsi napao ih je kunai kad su se svi okrenuli videli su pino koja ih je htela malo zaplasiti svima je laknulo sakura je nestala sa pismom da bi mogla da ga procita kad je stigla do mesta sela je i pocela da ga cita DRAGA SAKURA ZNAM DA SI TRUDNA PRVO POPRICAJ SA SAKEJOM DA LI ZELITE DA ZADRSITE BEBU ILI NE POSLALA SAM TI AKO ON NE ZELI DA ZADRZIS DETE SAMO OVO POPIJES I ZAPACES NA NEKOLIKO SATI DOK BEBA NE NESTANE ZNAM DA CETE NAPRAVITI PRAVU ODLUKU TVOJ UCITELJ kad je procitala stavila je u torbu i otisla kako se priblizavala psasuke i psakura su je zaustavili i pitali"sta ces uraditi sa bebom"ona im je odgovorila"moram prvo popricati sa saskejom pa cu onda odluciti"kad je stigla otisla je da poprica sa saskejom saske je zagrlio sakuru i poljubio stomak sakura ga je pitala"sasuke sta radis"on joj je odgovorio "ljubavi moja molim te da ne abortiras nisam ti nikad rekao zasto sam to uradio uradio sam to jer te volim molim te nemoj nautiti nasem detetu"sakura je pocela da place i rekla mu"saske volim i ja tebe ne bi nikad ubila nase dete"onda ju je poljubio i rekao glasno da svi cuju"VOLIM TE NAJVISE NA SVETU"


SASUSAKU AND NARUHINA                       LOVEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora