Probudila jsem se do nádherného slunečného ráno a hned se mi vykouzlil na tváři úsměv, když jsem si vzpomněla, že už s námi nebydlí Madison s Britney.
"Je to dobrý pocit, že?" ozval se Gwenny.
"Jo je." řekla jsem a posadila se. Nohy jsem přehodila přes kraj postele a dotkla se dřevěné podlahy. Potom jsem zamířila ke skříni a vytáhla si kreťase a košili. Rychle jsem se oblíkla a Gwenny udělala to stejné. Nazula jsem si tenisky a v koupelně jsem se učesala.
"Jste hotový?" nakoukl do chatky Tommy.
"Jo." řekla mu Gwenny. "Jdeme na snídani?" zeptala se. Přikývla jsem a vyšla z chatky. Čekala jsem, že tu bude Cal, ale nebyl. Koukla jsem se na Tommyho.
"Kde je?" zeptala jsem se.
"Nevím." pokrčil rameny. Čím blíž jsme se blížili k chatkám, tím víc jsem se rozhlížela. Najednou jsem ho viděla. Vyšel z chatky, kde teď bydlí Britney s Madison. Zastavila jsem se a dívala se na něho.
"Co se stalo?" zastavila se Gwenny a podívala se mým směrem. "Panebože, Tess-" začala, ale já jí zastavila.
"Třeba se to dá vysvětlit.." zašeptala jsem. Ale to už Britney vyšla z chatky a zavolala na něho. Cal zastavil a ona k němu došla a políbila ho.
"Já ho zabiju!" zasyčel vedle mě Tommy, ale já mu položila ruku na rameno.
"To je dobrý.." špitla jsem. "Jen ho ke mě nepouštějte dobře? Nechci s ním mluvit.."
"Dobře.." řekl Tommy a zadíval se mi do očí. "Jsi si jistá, že jsi v pořádku?" zeptal se.
"Ano." přikývla jsem. Ale uvnitř jsem byla zlomená.
Odpoledne jsme měli aktivitu, že jsme podle mapy museli najít cestu zpět do tábora. Byli jsme ve dvojicích a já byla s Gwenny. Když se tvořili dvojice, Cal šel přímo ke mě, ale Tommy ho zastavil. Tak a teď jdeme po lese a já nevnímám cestu předemnou.
"Nechápu jak ti to mohl udělat." řekla najednou Gwenny. "Myslela jsem si, že on takový není!"
"Prosím Gwenny, nemluvme o tom." požádala jsem jí. Gwenny se na mě podívala a zastavila se.
"Vypadá to, že tě to ani nemrzí.."
"Mrzí mě to.." řekla jsem potichu.
"Ale když má holka zlomený srdce, většinou brečí." řekla a já se jí podívala zpříma do očí.
"Bolí mě to dobře?! Jen nechci vypadat slabě.."
"Nebudeš vypadat slabě.." zašeptala Gwenny. "Jestli chceš brečet, breč.. Uvidím to jenom já a já tě soudit nebudu."
"Proč mi to udělal?" zašeptala jsem. "Věděl, že ho miluju.." s oka mi vypadla první slza. "Nejradši bych se tam ani nevrátila.." sedla jsem si na kmen stromu. Gwenny se posadila vedle mě a objala mě okolo krku. Položila jsem si hlavu na její rameno.
Nevím jak dlouho jsme tam jen seděli a já plakala. Ale když jsem si všimla, že se k nám Tommy a Cal blíží, narovnala jsem se a utřela si oči.
"Neměli jste být už v táboře?" zeptal se Tommy. Potom se mi, ale podíval pořádně do očí a poznal, že jsem plakala. "Jsi v pořádku Tesso?"
"Co by jí mělo být?" zeptal se Cal, ale všichni jsme ho ignorovali. Stoupla jsem si a došla k Tommymu. Objala jsem ho okolo pasu a zachumlala si hlavu do jeho trika. "Můžete mi říct, co se tu děje?" zeptal se znovu.
Gwenny si stoupla a došla k němu. Zapíchla mu prst do hrudi. "Za to můžeš ty! Viděla tě, jak vycházíš z chatky Britney a Madison! Viděla tě jak se s ní líbáš!"
"Tesso-" zašeptal Cal a chtěl mi položit ruku na rameno, ale Tommy mu v tom zabránil.
"Nesahej na ní!" řekl mu. "Gwenny změna partnerů. Běž s Calem a já si vezmu Tessu."
"Dobře." přikývla Gwenny. Tommy mě vzal okolo ramen a vedl mě pryč od něho. Ani jednou jsem se na něho neotočila.
Seděla jsem na schůdcích u naší chatky, když na mě vrhl stín. Zvedla jsem hlavu a uviděla Jonathana. "Co se stalo Tess? Kam ti zmizel ten tvůj nádherný úsměv?" zeptal se a sedl si vedle mě.
"Nechci o tom mluvit Jonathane." odsekla jsem a vzala do ruky malý kamínek, který jsem následně zahodila.
"Udělal ti něco ten kluk?" zeptal se znovu a já se na něho podívala.
"Možná si měl pravdu! Možná se k sobě nehodíme! Jsi spokojený?!" vyjela jsem na něho.
"To teda nejsem Tesso.. Nelíbí se mi, jak ti ublížil.." řekl a podíval se mi do očí. "Já bych ti to nikdy neudělal.." zašeptal a začal se ke mě přibliživotat. Ale než mě stihl políbit, dala jsem mu na hruď ruku a zadržela ho.
"Opravdu teď nejsem ve stavu na líbání.." řekla jsem a stoupla si. Oprášila jsem si kalhoty. "Měj se Jonathane." Vlezla jsem do chatky a zavřela za sebou dveře. Opřela jsem se o ně a z oka mi vytekla další slza.
Začala jsem litovat, že jsem na tento tábor jela. I když, kdybych sem nejala Tommy by nepotkal Gwenny. A jak se zdá mezi nimi, se něco děje, i když to nechtějí přiznat. Takže aspoň něco je dobrého na tomto táboře.
Štastný a nový rok!
ČTEŠ
Princess..? Oh no!
RomantikJaké to je pocházet z královské rodiny? To se dozvíte v příběhu :) Pokračovaní Princess or not?