"Pazi, Tesss." Harry je viknuo kako bih pripazila da ne zapnem za lampice, ali prekasno. "Šeprtljo jedna." Promrmljao je sebi u bradu i došao do mene.
"Hvala ti." Kažem mu kada me podigne. "Dakle, od kuda počinjemo?" Upitam ga. Krenuli smo kititi kuću pošto je Badnjak i kod nas je tradicija da se na današnji dan kiti kuća, peku kolači, priprema se hrana za Božićni ručak. Mama je ovdje kao i teta Anne i brinu se oko ručka. Tate su nam vani i kite boriće, Gemma i Austin mijese tijesto od kolača, a Harry i ja bi trebali okititi kuću. Trebali bi, da!
"Prvo kamin. Objesi čarape, a ja ću poslagati ukrase." Kimnuo je glavom i uputio se raditi ono što mu je rečeno. Što volim kad sam glavna. Šalim se. Nisam takva .. Uopće. Dok sam postavljala ukrase čula sam mamu kako viče iz kuhinje da joj dođem pomoći oko kolača. Uzdahnula sam i rekla Harryu da pričeka malo. Otvorila sam vrata kuhinje i vidjela kako su me nasamarili. Uglavnom, polili su me sa svime i svačime. Vilica mi je ispala do poda, a ruke su ostale visjeti u zraku.
"M-molim? Što? O moj ..", začula sam smijeh svih prisutnih u kući i kihnula na kraju. Smijeh se prostirao kućom nakon toliko vremena. Na samom kraju, i ja sam se nasmijala svemu tome.
"Prekrasna si. Komotno te možemo objesiti na Jelku. Što kažeš?" Harry me upitao i nasmijao mi se. Pogledala sam u njega ozbiljno i otišla u sobu da se presvučem. Odvratno! Skinula sam odjeću i brzinski se otuširala. Obukla sam crne tajice i dugu kariranu košulju i krenula u prizemlje gdje me je dočekao smijeh i radost. Pa očito su došla ona odlična vremena kada je baš sve na svome mjestu. Baš sve!
"Tessa, opet sa mokrom kosom?" Mama me upozorila po tko zna koji put. Slegnula sam ramenima i bacila se na kauč. Ostali su počeli sa ukrašavanjem jelke.
"Toplo je, mama." Nije ništa rekla. Nastavila je postavljati jaslice i pričati teti Annie o tko zna čemu. Zadovoljno sam ih sve promatrala.Božićno jutro. Toliko sam ga čekala i došlo je, napokon. Okrenula sam se ispod bijelog pokrivača i rastegnula se. Začula sam vriskove i smijeh iz dnevnog boravka. Jedna riječ: Austin. Vjerojatno je dobio igricu koju je htio već tjednima ili se radi o nekoj drugoj stvari. Nasmiješeno sam se okrenula prema drugoj strani kreveta i opustila se. Treba mi još sna. Krenula sam natrag na spavanje kad sam začula otvaranje i zatvaranje vrata. Nisam se obazirala već sam tonula polako u san.
"Tessa .." Čula sam tiho dozivanje.
"Hmm?" Još pet minuta. Samo pet minuta. Začula sam tiho hihotanje pokraj moje glave.
"Sretan Božić, kolegice." Nasmijala sam se i osobu koja je bila pokraj mene klopnula rukom i odmaknula je. "Haha, daj Tess. Ustaj se." I dalje sam ignorirala. Okrenula sam se na drugu stranu i pokrila se pokrivačem do pola glave. Nekoliko trenutaka se više ništa nije čulo, ali ne zadugo.
"Oh Bože, Tessa Scott. Koje donje rublje!" Viknuo je meni sada dobro poznati glas. Razgoličila sam oči i uspravila se.
"Koji ... Harry?" Pogledala sam u njega koji se valjao od smijeha na kraju kreveta. "Uopće nije smiješno, a bome nije ni zabavno. Pusti me da spavam, Hazz." Legla sam natrag i glavu stavila između jastuka.
"Tessa, jedan popodne je." Pogledala sam u njega i znam da laže. Promrmljala sam jedno u redu i nastavila žmiriti. Hazz je legnuo pokraj mene i zamotao se u pokrivač.
"Tessa, ustajanje. Odmah! Gosti su već ovdje." Preokrenula sam očima i sjela.
"Čovjek više ne može ni spavati u ovoj kući." Promrmljala sam sebi u bradu i začula tiho smijuljenje pokraj sebe. "Hej Hazz. Sretan Božić."
"Hvala." Pogledala sam u njega i nasmijala mu se.
"Kada ste stigli?" Upitala sam ga.
"Prije nekih 15-ak minuta." Kimnula sam glavom i ustala se. Otišla sam u kupaonicu i obavila svu higijenu. Obukla sam već pripremljenu kombinaciju. Crvena uska haljina dugih rukava savršeno se uklapala sa crnim balerinkama. Zadovoljno sam se nasmiješila sama sebi u ogledalu i vratila sam se natrag u sobu gdje je Harry pospremao moj krevet.
"Mogao bi i češće tako." Namignem mu i uzmem mobitel sa stolića.
"Kako da ne." Nasmijemo se skupa i siđemo u dnevni boravak.
"Tessa, zlato. Predivna si mi." Teta Annie stane pokraj mene i odmjeri me. Uzme me za obje ruke i nasmiješi mi se. "Sretan Božić, zlato."
"Hvala, teta A. I vama." Zagrlim je te se odmaknemo jedna od druge. Pogledam u tatu i Austina koji sjede pokraj Hazzinog tate i slušaju Austinove fore. Dođem do njih i čestitam im. Zatim dođem do Gemme i mame te ih zagrlim. Ručak je već bio pri kraju pa sam im pomogla postaviti tanjure i beštek. Pola sata kasnije, stala sam na ulazu u dnevni boravak i naslonila se na zid. Pogledom sam prelazila po svima i zaustavila sam se na Harryu koji je uzimao malenu zelenu kutijicu i dolazio do mene.
"Izvoli. Ovaj je od mene za tebe." Nasmiješila sam mu se i uzela kutijicu.
"Hazz, nisi morao." Odmahnuo je rukom i čekao da ga otvorim. Stajao je ispred mene nervozan kao da će me zaprositi. God! Otvorila sam poklopac crvene kutijice i pronašla preklopljen papirić. Pogledala sam u Harrya sva zbunjena. Nasmiješio mi se nekako nespretno i rukom je prošao kroz svoje kovrče. Uzela sam papirić i otvorila ga. Razgoličila sam oči i otvorila usta.Hoćeš li biti moja djevojka, mala Tess? :)
Pisalo je na papiriću. Pogledala sam u Harrya i nasmijala se. Bože moj!
"Onda?" Upitao me sav nervozan. Primijetila sam da su i ostali utihnuli i da prate situaciju. Dok su mama i teta Annie kimale glavama i iščekivale odgovor, tako je i ostala četvorka sve detaljno pratila i upijala.
"Oh Bože, Hazz. Da, da, da i da!" Zagrlila sam ga i podigao me je te okrenuo. "Nemaš pojma koliko sam čekala ovaj dan." Tiho sam mu šapnula u uho i poljubila ga.
"Nadam se da ga nisi dugo čekala." Namignuo mi je i još me jednom poljubio. Odmaknula sam se od njega i svi su došli do nas i zagrlili nas.
"Sada kad je ovo prošlo, možemo ručati. Hajde, svi za stol!" Mama je viknula te smo svi sjeli na svoja mjesta i započeli sa jelom.
Ipak, koliko god imali loših dana u godini. Uvijek dođe onaj jedan dan koji sve to popravi. Nikada ne zaboravite da poslije kiše dolazi duga, a sa dugom i sunce.*
Znam, znam, znam. Kraj je glup, priča je kratka i to sve. Ali nekako više nemam inspiracije za ovu priču tako da sam je privela kraju. Nadam se da ste zadovoljni.
Voli vas, Peepstory2!! ❤