Ó áno! Dobre čítate O:) naozaj je to epilóg a vieme že to žiadna z vás nečakala (mehehee 3:) ) máme na to len jedno slovo- Prekvapenieééé! O:)
Na konci, budete mať pár slov od nás oboch, aby sme vás teraz toľko nenapínali :)*
Tak teda pekné čítanie ;
-BS
PS: Časť venujeme Gabike a Ivanke ❤
O DVA MESIACE (Valentín) :
„Emily Miháliková! Ak si nepohneš s tým svojím sexi zadkom a nebudeš tu do desiatich minút, kašlem na teba." varuje ju Hana do telefónu a Teo sa nad jej tónom smeje. „A ty sa nesmej." obviní ho, keď zloží telefón, čím ho rozosmeje ešte viac.
Nedá kamarátke ani šancu brániť sa. Načo by aj, veď už mešká desať minút. Ale to by vlastne nebola Emily, ak by nemeškala.
„Dúfam len, že sa nám nechystajú oznámiť, že sa zasnúbili." dume Hana.
„Alebo, že budeme krstnými rodičmi." Doplní ju Teo.
„No môj ty bože." Hana vyvalí oči. Tak na toto ani nepomyslela?! Čo ak sa...
„Ahojte." objaví sa pri nich udýchaný Dominik, čím ich vyruší z vymýšľania rôznych teórií, prečo ich sem zavolali „Prepáčte, že meškám." vydýchne a posadí sa.
„Behal si maratón?" pýta sa ho Teo pobavene.
On len pokrúti hlavou. „Emily tu ešte nie je? Výborne. Mám pre ňu darček." zo saka vytiahne obálku, ktorú podáva Hane. Tá ju otvára a zisťuje čo je v nej.
„Vezmeš si ma?" zaklipká očami, len čo zistí obsah obálky.
Dominik sa nad jej reakciou len zasmeje. „Teda myslíš že môže byť?" opýta sa neisto. Hana by prisahala, že ho takého neistého ho ešte nikdy nevidela.
„Či môže byť? Si normálny? Emily to bude milovať! M-I-L-O-V-A-Ť!"
Dominikovi sa viditeľne uľaví a po perách sa mu rozleje namyslený úsmev.
„Dobre. Mám pre ňu ešte čokoládu, viem že by ju mohla jesť od rána do večera. Chcem aby bola naozaj prekvapená, takže preto ste tu aj vy dvaja. Ide o obyčajnú večeru, žiaden Valentín. Dobre? Dám jej len čokoládu a až úplne na konci toto," oboznamuje ich so svojim plánom.
„Odkedy je z teba taký romantik?" pýta sa ho Teo a Dominik prevracia očami.
„Milujem to už teraz. Myslím si, že sa od radosti pociká.." dodá zasnene Hana, na čo obaja prítomní prevrátia očami a čakajú na Emily.
„Hlavne ticho! Nie že mi to prekazíte." Pohrozí im, keď sa dvere reštaurácie rozletia a dnu sa ako veľká voda nahrnie Emily
„Áno šéfe." Odpovedajú obaja zborovo, na čo sa Dominik len uškrnie a pokrúti hlavou. Tí dvaja si medzi sebou od toho incidentu v bare vybudovali naozaj zvláštny vzťah. Keď si len spomenie na to, ako mu Hana celá vydesená a uplakaná volala čo sa stalo, najprv jej drmoleniu nechápal. Vlastne, bol nahnevaný že vyrušila ich večer. Lenže keď zo seba konečne zrozumiteľne dostala čo sa stalo, jeho hnev šiel oknom. A teraz sa na nich pozerá. Tí dvaja sedia vedľa seba a škeria sa ako malí uličníci. Lakťami do seba narážajú a...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dominik
RomanceKaždá z nás má nejaké to svoje pobláznenie, svoju platonickú lásku, ktorú nevie dostať z hlavy. Poznáme to. V hlave máme všetky rôzne varianty ako sa zachováme keď ho stretneme, čo povieme, ako prehodíme vlasmi... Výnimkou nie je ani Emily, ktorá j...