Înainte de ajun.

442 12 0
                                    

O fată pe nume Ema, a plecat în vacanță de Crăciun cu părinții. Au plănuit să meargă în Hawaii.
Era 23 decembrie. Au început să își facă bagajele, când...dintr.o dată a venit o prietenă de.a Emei, Roxy.
Roxy: Hei, Ema, bună-ziua doamnă și domnul Peterson.
Eu: Hei, Roxy.
Mama și tata: Salut, Roxy
Roxy: Em, vi și tu la petrecere, nu?
Mama: Oh, Ema nu pleacă nicăieri! Mergem toată familia în vacanță.
Roxy: Dar doamnă Peterson, merge toată școala, de la cel mai nepopular la cel mai popular din toată școala! Trebuie să o lăsați și pe Em!
Eu: Haide, mamă! Te rog!
Mama: Nu, draga mea! Ți.am spus că mergem în vacanță cu familia.
Eu: Tată! Spune-mi că măcar tu ești de acord.
Tata: Scumpo, ai auzit ce a zis mama ta, mergem în vacanță cu familia, toată familia și trebuie să înțelegi că ești prea mică să te lăsăm singură acasă atâta vreme..
Eu: Îhhhhh! Îmi distrugeți viața!
Mama: Em..
Ema a plecat supărată în dormitorul ei împreună cu prietena sa Roxy.
În timp ce vorbeau a apărut mama Emei.
Mama: Roxy, ne poți lăsa singure puțin?
Roxy: Sigur.
Ema reacționă nervos.
Mama: Ema, ascultă..Să ști că tot ce fac e pentru ca să te protejez. Mereu vei fi puiuțul meu.
Eu: Dar mamă, cred că sunt destul de responsabilă să îmi port singură de grijă.
Mama: Sunt convinsă că poți. Dar înțelege, mi.e greu să te las acasă..Îți promit că nu v.a fi așa de rău, ai să vezi că o să ne distrăm.
Eu: Dar, ma..Bine..
Mama: Pregăteșteți bagajul, într.o oră plecăm.

Poveste De CrăciunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum