5.BÖLÜM

230 95 15
                                    

Sabah kalktığında Amber onu aramıştı. Luhan hala uyku sersemiydi. 5 dk sonra aramaya dönmüştü. Amber "Günaydın Luhan. Hastaneye geldiğinde benim odama uğra. Kuzenim yurtdışından geldi. İlişki tercihi değişmiş. İlgilenirsin diye aramıştım. Kabul edersen bugün çıkışta üçümüz yemeğe çıkalım, tanışırsınız. Nasıl fikir?" Luhan "Kulağa müthiş geliyor. Akşam görüşürüz."

**

Öğlen, hastanenin yemekhanesine gitmişti. Yemek yerken annesinin ona verdiği aşk romanını okuyordu. Okumaya o kadar dalmıştı ki...

Arka masadan Sehun "Ketçap'ı verebilir misin? Bu masada yok." dediğinde ~(Sehun ve Luhan yıllardır konuşmadıkları ve görüşmedikleri için birbirlerini unutmuş gibiler)~ Luhan arkasını bile dönmemişti. Romanın en heyecanlı bölümündeydi. Arkasına bakmadan ketçabı Sehun'a vermişti.

**

Akşam randevusuna hazırdı Luhan. Bu sefer umutluydu. Bu olumlu geçicekti.

Kafenin kapısında Amber ve kuzeni Minho belirmişti. Luhan heyecanlanmıştı. Kas yığını bir yakışıklı önünde duruyordu. Kendine hakim olmalıydı.

Amber "Minho, bak bu Luhan. Luhan, bu kuzenim Minho" Luhan ve Minho karşı karşıya oturmuştu. Aman Allahım! Minho hem kaslı hem dövemliydi. Muhteşem bir görüntüye sahipti.

İkisi sohbete dalmışlardı. Amber onları dinliyordu. Luhan "Çok fazla dövmen var. Mükemmel görünüyorlar. Peki bunlar ne anlama geliyor?" Minho yutkunmuştu. Amber bu soruyu yanıtlama ihtiyacı hissetmişti "Minho, eskiden ilişki tercihi kızlar yönündeydi" Minho "Bu dövmelerin hepsi eski sevgililerimin bana bir hatırası. Onları hatırladıkça yanlız olmadığımı anlayıp mutlu oluyorum"

Kahretsin bu dördüncü randevuydu ve yine aynı lanet. Bir türlü olmuyordu işte.

D€€P WH!$P€RHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin