-Lorde (Team)
ARDA PUSAT
Kafam yine bozuktu Eren piçini ara ara bie hâl almıştım zaten ağzıma gelen her küfürü sayıyordum bir yandan da agzıma sigarmı yerleştiriyordum siyah ceketimin cebini kurcaladım çakmağımı aldım ve sigaramın ucunu yaktım ve vapurun gelemesini bekledim kulaklığımda takmayı da unutmadım tabiki denizin o hoş kokusu minik burnuma enfes kokular ile dolduruyordu.
Telefonumu kurcaladım müzik çalardan -Lorde(Team) açtım ve ağzımdan ve burunumdan çıkan her sigara dumanı beni rahatlatıyordu dün yine içmiştim kafam bir milyondan öteydi vapurrrr vapurrr geleseneeeeeggggg
Tanrı aşkına söylediğim şeye bak bana ne oluyordu?Arkamı döndüğüm de Sarp götü kendisi sikemediği kız yoktur -Bende öyle- neyde şimdi kendimi karıştırmıyım bu göt becerdiği kızların pornosunu bile çekip bize göstermekten haz duyar.
"Eller havaya donlar aşağı bebegım" arkamı döndüğümde göt herif saçları kahverengi tonunda gözleri siyah alaycı piç gülüşüyle otuzdört dişlerini birden çıkarmış gülümsüyordu yine kesin birisini becermişti sinisi bir planı olduğu belliydi.
Birden yanında bir kız oldugunu yeni fark etmiştim kız tam anlamıyla bir sürtüğü andırıyordu çok affedersiniz ama tipinden belliydi üstünde göbeği açık olan tarzdan bişey ve bu gömleğin düğmelerinden göğüsüne kadar açık üstünde mini bir şort vardı.
"Am*ık herif yine yaptın yapacağını polis sandım bir an" dedim
Yine göt sırıtışını sergileyerek "Ne oldu yavrum yanında neler var ve ya barlarda yine kimle kavga ettin kimi dövdün polisten kaçıyorsun?" dedi ve kahlaha atmaya başladı.
Birden duraksadı ve.
"Sigara versene versene lan pezevenk!" dedi.Kendini beğenmiş piçin teki felan ama iyi çocuk işte buda yine de siktir ettim ellimi ceketimin cebine uzatıp sigaramdan bir veya iki dal verdim.
"Olayı mı duydun mu?" dedim sigarayı ağzına götürüp başını bir aşağı bir yukarı salladı.
çakmak ister gibi bir hareket yaptı ve bende ağzından birden sigarayı çekip kendi sigaramın ateşiyle yakıp ağzına geri verdim bir duman çekti.
"Arda daha önce de çok ateşli olduğunu söylemişmiydim?"
Göt herif sürekli ben ve Eren cağızıma böyle şeyler saçmalardı Bazen gay oldugunu bile düşünüyordum. Cidden kaşlarımı havaya kaldırıp ellerimi de havaya kaldırıdım. Ve gülmeye başladım oda benimle güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Başlangıcı
RomanceArda'nın piskolojik sorunları vardır,popüler mafya ve reisdir aşkın gerçek anlamanı bilmez Aysa ise onun hayatını değiştirerek gerçekten ona aşkı sevgiyi gösterir ....