Cap.1."Un albastru electrizant"

151 8 0
                                    

Bună mă numesc Skayler James și am 22 de ani. Sunt bruneta cu ochii albastri, 1,57 m inaltime si imi plac iesirile in aer liber. Eu m-am hotărât să mă angajez ca si secretara la o firma privata din inima muntiilor. Mai mult a hotarat tatal meu deoarece ma batut la cap sa accept acest job. Acum sunt în mașină mea,un mercedes GLC negru. Deschid geamul pentru a inhala aerul curat și proaspăt de munte. În jur este liniște numai susurul apei ,ciripitul păsărelelor și motorul mașini se aude. Dintr-o dată se aude un urlet puternic iar mai apoi încă unul dar mai puternic. Pielea mi sa făcut de găină. De o parte și de cealalta a drumului prin tufișul des se zăresc două umbre. Niște creaturi mari de vreo 2-3 metri.

Două mârâieli se aud și măresc viteză cât îmi permite drumul șerpuit. Când să schimb viteza îmi apare în cale un lup. Nu am mai stat pe gânduri și am franat puternic. Mam oprit la câțiva metri de lup. În spatele meu și pe langa mașină numai praf. Am închis repede geamul și am așteptat. După ce sa mai îndepărtat praful și am putut vedea, în față mașini ca statea cu ochii rosi, ghearele scoase și dinți la vedere un lup maro uriaș . După puțin timp în care ne-am studiat,eu din masina și el de afară ,acel mârâit puternic care îți făcea pielea de găină sa auzit din nou. În acel moment în față mașini față în față cu celelalt lup a apărut un lup negru ca noaptea mare , mult mai mare decât cel maro. Fiind cu spatele nu l-am putut observa dar lupul negru mi-a sărit în ajutor. S-au bătut și lupul maro la lovit cu laba pe cel negru iar acesta a ajuns sub cel maro.

Am scos un țipăt când la lovit a doua oară dar l-am astupat cu mâna. Lupul maro a ridicat laba pentru a treia oară pentru al lovi pe cel negru, și în același timp să uitat spre mine. În aceea secundă de neatenție lupul maro a ajuns sub cel negru. Au început din nou sa se lupte iar în timp ce se băteau lupul maro sa apropiat destul de mult de mașină și când să mă depărtez de ei ,a lovit masina cu laba apoi sa răsturnat și a ajuns cu rofiile în sus. Când am vrut să îmi deschid ochii, o durere insuportabila mi-a sagetat capul. Am simțit ceva cald alunecând pe frunte. Am pus mâna și când m-am uitat era pătată cu sânge. O amețeală ma luat și când m-am uitat spre lupii care se băteau cel maro zăcea nemișcat iar cel negru sa apropiat de mașină. Se uita la mine și mă studia și am putut să îl văd mai bine. Avea ochi de un albastru electrizant și parcă erau doi ghetari. A scâncit puțin apoi a scos iar acel urlet care îți făcea pielea de găină. Apoi totul să făcut negru.

####################################

Vreau să mă mișc dar o durere insuportabila îmi traversează capul. Deschid ochii și dau de un tavan alb. Mă uit prin jur și constat ca sunt la spital. La un moment dat pe ușă intră o asistență ,cred ca este o asistenta după cum e îmbrăcată, de vreo 30 de ani, bruneta cu ochii căprui deschis.

-Văd ca te-ai trezit. Cum te simți? Te doare ceva? Mă întreabă și se uita la aparatele la care sunt conectata și scrie ceva pe fișă. Cred ca este fișa mea medicală.

-Mă simț puțin amețită și mă doare capul. Îi spun eu ,iar ea se uita iar la mine și iar scrie ceva pe fișă.

-Ok ,o să te viziteze doctorul imediat. Îmi spune ea și da să plece dar o opresc.

-Stai! Te rog spunemi unde sunt și cum am ajuns aici? O întreb pe asistență și ea se întoarce spre mine.

-Păi Alph........... Începe dar același mârâit care îți face pielea de găină se aude și asistenta isi pleaca privirea și nu a mai scoate nici un sunet. Pe ușă intră un bărbat în jur de vreo 30 de ani,îmbrăcat cu o pereche de pantaloni de stofă ,o cămașă suflecata la mâneci cu primi nasturi de la guler desfăcuți. Mi-am ridicat și i-am văzut fața. Are buze cărnoase și rozalii,trăsăturile feței bine conturate, nuanță ochilor îi are de un albastru elecrtizant ,iar părul o nuanță de negru închis ca noaptea.

Lupul Negru este un Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum