Byl studený podzimní den,ale já chtěla jít ven...ehm..Pardon,že jsem se nepředstavila.Takže jmenuji se Sabina je mi 13 let,mám hezké blonďaté vlasy(to je jediné co je na mě hezké),malou a silnější postavu a narodila jsem se do špatné rodiny.Zatím vám příjdu jako normální holka a říkáte si proč do špatné rodiny,ale za chvíli se to celé dozvíte.Tak zpátky k příběhu....
Tak jsem se teple oblekla a šla.V tom jsem uslyšela „Sabino okamžitě se vrať domů budeš nemocná!"Ten hlas nemohl být od nikoho jiného než od mojí mamky.Byla hrozně přísná a slušná.A vůbec,celá naše rodina je slušná a křesťansky založená,ale já jediná z cele naší rodiny jsem jiná a samozdřejmě pro členy naší rodiny jsem byla hned divná.
Já měla vždycky ráda volnost a originalitu,ale naše rodina je bohužel jiná.Nemám ráda řad,uklízení a všechny povinnosti.Mým dvěma sourozencům to vůbec ale nevadí.Oba jsou šprti a rádi se učí,pomáhají a tak dále.Pro mě to byl jen vopruz a zátěž.Chápu,že se musí pomáhat,ale u nás to bylo tisíckrát horší,než u ostatních.Od malička jsem i se sourozencema k tomuto vedena.Jim to nevadí a přizpůsobili se,ale já se odjakživa bránila tomuhle přístupu.Takže jsem si řekla že v 15ti letech vypadnu z domu.Bohužel právě teď mi je zatím 13 let a ještě se cítím nezkušená na život sama.Kdybych někam šla z domu,tak nemám kam.Ale říkala jsem si,že ty dva roky to tu už nevydržím,tak jsem vyšla ven,aspoň na chvíli i přes matčin zákaz.Venku byla opravdu zima a já byla smutná z toho,že je to v naší rodině takové.Jen tak jsem se procházela po naší vesnici kde jsme bydleli a už všechny jsem tu znala.Až na jednu rodinu,která se před týdnem přistěhovala.Jak jsem se tak procházela začala mi být pekelná zima,ale v tom na mě někdo zavolal jestli se nechci jít ohřát.Tak jsem souhlasila.A hádejte kdo to volal?Byl to kluk mého věku z té nové rodiny.Přes ten vítr jsem skoro nic nerozuměla co mi potom říkal,tak jsem to nechala plavat.
Vešla jsem dovnitř a tam nikde nikdo.Ptám se ho proč tu nikdo není a on jen odpoví,že jsou rodiče do zítřka na chatě.Tak jsme si teda sedli uvařili čaj a povídali si.V tu chvíli jsem se chovala jako bych ho znala,protože mi byla strašná zima a nevnímala jsem moc kdo to je.No tak tedy na mě vyhrkl „Jak se jmenuješ?"odpověděla jsem stručně a rychle „Sabina".Zeptala jsem se na to samé a říkal,že se jmenuje Roman.Hezky se na mě usmál a plynule a a citem řekl „Máš krásné blonďaté vlasy" já jen ze sebe sotva vykoktala „Děkuji".V duchu jsem si říkala jak jen si může tak krásný,vysoký a hnědooký kluk pozvat k sobě domů škaredou,blonďatou holku z vesnice.Ještě mi to chvíli vrtalo hlavou,ale pak jsem to hodila uplně za hlavu a dál nad tím nepřemýšlela.Řekla jsem si,že nemůžu být moc dlouho u něj i když mi byla pořád zima.Přece jen jsem bydlela hned přes cestu v obyčejném a maličkém krémovém domě.Tak jsem se zvedla a řekla že už musím jít.Nechtěl abych odcházela a ptal se mě jestli se ještě někdy uvidíme.Já bez váhání řekla „Jasně!Bydlím hned přes cestu v tom malém krémovém domě."okamžitě nám naplánoval další schůzku na zítra.Usmáli jsme se na sebe,řekli si „ahoj" a já mu ještě pochválila ten jejich krásný,velký a sytě červený dům.Jen se uchechtl.Zeptal se jestli nechci doprovodit domů,ihned jsem se začala smát a úsměvně řekla,že to zvládnu sama.
Po chvilce jsem byla doma.Opět začal hrozný teror.Máma s tátou na mě začali řvát kde jsem byla,co jsem dělala a takové věci.Navíc k tomu všemu jsem schytala zákaz vycházení z domu na týden.S brekem jsem šla nahoru do mého malého nevymalovaného pokoje.Nerada v něm jsem,ale kam jinam jsem měla jít.Sedla jsem si na postel a začala si říkat,že týden to bez Romana nepůjde.Hrozně jsem si ho oblíbila.
Roman samozřejmě nevěděl,že mám zaracha.
Tak jsem se hned snažila vymyslet plán jak k němu proklouznu.Ať jsem myslela jak jsem myslela napadalo mě jediné,v noci se k němu vplížit když všichni budou spát.No každopádně jsem měla hlad,tak jsem si šla do kuchyně udělat chleba s máslem.Samozřejmě všichni mě začali peskovat,ale já je měla na háku a absolutně jsem je neposlouchala.Hezky v klidu jsem si chleba snědla nahoře.Čekala jsem až se setmí,všichni se hezky umyjí a půjdou spát.Pokračování napíšu když uvidím váš zájem nebo budu mít chuť :)
Tak určitě zanechejte nějaký komentář budu ráda ;) A zatím čaukyy :*
ČTEŠ
Nejdřív přemýšlej,než bude pozdě...
RomanceTenhle příběh vypráví o dvou zcela odlišných lidech,kteří se poznali úplně náhodou.Po čase si začali víc rozumět a dopracovali to až k opravdovému vztahu.Překonali spolu všechny překážky a byli šťastní,ale náhle se stalo něco nečekaného.A to co se s...