Sejtettük, hogy ki fog borulni a bili.
Csak hogy tisztázzuk, nekünk semmi bajunk az írónővel, mert nem ismerjük és nem is ócsárolni szeretnénk. Ez nem egy utáló-oldal, itt nem kell bevédeni a pártfogoltadat, mert nem a személyét sértjük, hanem állást foglalunk a nyilvánosan publikált művéről.
Ez a MI szubjektív véleményünk, nem kell egyetérteni vele és a saját véleményedet te is nyugodtan kifejtheted, akármikor és ahogy szeretnéd.
Aki nincs tisztában a kritika szó jelentésével annak tessék, itt van:
"kritika (főnév)
Értékelő vélemény, illetve ennek elmondása egy személy vagy alkotás rossz vagy jó tulajdonságairól személyes megítélés alapján; bírálat. "Egy kritikának nem feltétlen kell építő jellegűnek lennie, ez egy tévhit - de a mieink mégis azok: rámutatnak a hiányosságokra, őszintén. Az miért elvárás, hogy az egész cukormázzal legyen borítva? Lehet bármilyen hangvételű, ugyanis ez egy személyes vélemény.
Tiszteletre méltó, hogy ilyen erélyesen az író segítségére siettetek, de azt nem szabhatjátok meg, hogy milyen módon és hangnemben fejthetjük ki, ismétlem századjára, a saját véleményünket.
A másik dolog, hogy az író nem kérte. A publikálás egyenlő azzal, hogy nyilvánosságra hozza a történetet, tehát feljogosít arra, hogy legyen saját véleményed róla. Meg lehet próbálni vitába szállni ezzel, de abszolút felesleges.
Igen, tisztában vagyunk vele, hogy a "vélemény" szó számtalanszor szerepel ebben a kis irományban, és igen azzal is tisztában vagyunk, hogy ez lesz az első, amit hatalmas bűnünként felróttok, de itt és most igazán csak az számít, hogy megértsétek, hogy 1, nem kell velünk egyetértenetek. 2, mi nem magát sleepyrae-t, hanem az egyik történetét kritizáltuk. Ez sem sikeredett durvább hangvételűre, mint az első kritikánk, de most mégis erélyesen imádatotok tárgyának védelmére keltetek, azt is csak azért, mert az írónő kiemelte, hogy őt ez mennyire megsértette.
Sajnáljuk, hogyha nem képes elviselni a kritikát, de ha ezzel tényleg komolyabban szeretne foglalkozni, mindenképpen meg kell tanulnia elfogadni. Ha pedig ez csak egy stresszlevezetés vagy hobbi, akkor pedig azt kell elfogadnia, hogy ezt nyilvánosan műveli, sokak előtt, így nem várhatja el, hogy csak jó visszajelzéseket kapjon, mert ízlések és pofonok.
A lényeg, hogy észérvek nélkül nem lehet vitába szállni, mert hiába a választékos megfogalmazás, ha mögötte az értelem nulla. Semmi baj azzal, ha te máshogy gondolkodsz, de ne próbáld meg ránk erőltetni a saját álláspontod, mert mi sem ezt tettük. Durva volt a megfogalmazás? Megint csak, ízlések és pofonok.