Νωρις το επομενο πρωι, ο Steve ξυπνησε νιωθωντας τα χερια της Felicity να χαιδευουν το σωμα του. Της εδωσε ενα απαλο φιλι και την κοιταξε.
-Η ωρα περασε, νομιζω πως πρεπει να φυγεις, ειπε ο Steve.
-Το ξερω. Αυτο θα σου ελεγα τωρα, αλλα με προλαβες, απαντησε η Felicity και σηκωθηκε να ετοιμαστει. Ο Steve παρεμεινε ξαπλωμενος στο κρεβατι, προσπαθωντας να χαλαρωσει. Η Felicity ντυθηκε γρηγορα. Αφου του εδωσε ενα τελευταιο φιλι, το μονο που του ειπε ηταν :
-Σχετικα με αυτο που εγινε χθες, θεωρησε το ως one night stand, ειπε.
Οταν το ακουσε ο Steve, του αναψαν τα λαμπακια αλλα κρατηθηκε και δεν ειπε τιποτα. Απλα την κοιταξε.
-Αυτο μονο?, ρωτησε.
-Ναι. Γιατι, τι περιμενες?, ρωτησε ειρωνικα η Felicity. Ο Steve χαμογελασε και αυτος ειρωνικα.
-Δεν ειπα κατι. Σιγα μην γινοταν κατι το αντιθετο, απαντησε. Η Felicity δεν ειπε τιποτα και εφυγε. Ο Steve εμεινε μονος. Ολη αυτη την ωρα ενιωθε ενα τσουξιμο στην μεση του και δεν ηξερε τι ηταν. Σηκωθηκε και πηγε στο μπανιο, για να ελεγξει, και ειδε οτι ειχε 2 μεγαλες γρατζουνες. Οταν εκανε ομως μια αποτομη κινηση, τοτε ενιωσε ενα τραβηγμα. Καταλαβε οτι ηταν αρκετα σοβαρες οι πληγες. Παρολα αυτα, εκανε μπανιο και μετα ανοιξε το λαπτοπ για να ακουσει μουσικη και να δει τα νεα σχετικα με το τουρνουα. Ολες οι ομαδες ειχαν πετυχει πολυ καλα αποτελεσματα. Η προσοχη ηταν στραμμενη γυρω απο την Γερμανικη εθνικη ομαδα, η οποια -απ' οσο ειδε ο Steve- ηταν το φαβορι για την κατακτηση του τουρνουα. Καποιες αλλες δημοσιευσεις ηθελαν καποιες αλλες χωρες να ειναι ικανες για να σταματησουν το σερι της Γερμανιας. Ολα οσα εβλεπε ομως δεν επηρεαζαν το μυαλο του. Μπορει να ηθελε να κερδισει το τουρνουα, αλλα ακομα ηταν νωρις. Συνεχισε χαλαρος να βλεπει τις δημοσιευσεις, μεχρι τη στιγμη που εσκασε η "βομβα".
Μια δημοσιευση τον εκανε να νευριασει ομως. Ειδικα οταν ειδε ποιο ατομο την εκανε. Ηταν η Felicity! Για αλλη μια φορα ειχε γινει κομματι ενος στοιχηματος. Τοτε χτυπησε η πορτα. Ο Steve εκλεισε αστραπιαια το λαπτοπ και πηγε να δει ποιος ειναι. Ηταν ο Dean.
-Καλημερα αδερφε, ειπε ο Dean.
-Καλημερα, απαντησε κοφτα ο Steve.
-Τι εγινε και εισαι ετσι?, ρωτησε ο Dean.
-Τιποτα!, συνεχισε στον ιδιο τονο ο Steve.
-Καλα, τωρα ελα μαζι μου γιατι θελει να μας μιλησει ο Jason, ειπε ηρεμα ο Dean.
Πηγαν στο δωματιο του Jason. Ηταν ολοι εκει και συζητουσαν. Ο Steve μπηκε στο δωματιο αμιλητος. Ακομα και οταν του ειπαν καλημερα, δεν απαντησε.
ESTÁS LEYENDO
Δεν είναι όλες τους ίδιες
RomanceΟ Steve είναι ένας 16χρονος έφηβος, ο οποίος ασχολείται επαγγελματικά με το paintball. Όλα δείχνουν πως έχει την τέλεια ζωή : ασχολείται με το άθλημα που αγαπάει, η οικογένειά του τον υποστηρίζει σε αυτό που κάνει, ενώ η σχέση του με την Anastasia...