Yeşim
Herşey o kadar hızlı ve inanılmaz gelişiyordu ki ; Mert tüm olayları kontrolü altına almış , önce babamla sıkı bir konuşma yapmıştı. Peri ve beni ,hayatının merkezi haline getirmiş ve bunu tüm dünyaya ilan etmişti. Buda yetmezmiş gibi babamı evliliğimizin Peri için ne kadar önemli ve gerekli olduğuna ikna etmeyi başarmıştı . Babamın isteğiyle Mert ve ailesi şu anda evimizde . Babasının beni Merte istemesiyle ; benim cevap vermeme fırsat vermeden babam ,son sözü söyledi . Ben daha ağzımı açamadan mert parmağıma pembe elmas bir nişan yüzüğü geçirdi . Tebrikler , sarılmalar hediyeler derken kendimi hala rüyada gibi hissediyordum . Selin ve Bora da gelmişlerdi .
Selin gelip bana sarıldı
''Yeşim ,canım tebrik ederim ,hala inanamıyorum . seninle oturup geçen yıllarımızı konuşmalıyız bir ara . peki düğünü ne zaman yapıcaksınız ''
Mert bana hiç fırsat vermeden söze girdi,
'' Belli mi olur Selin belki çifte düğün yaparız , gerçi önce yeşimin birazcık zamana ihtiyacı var bu duruma alışmalı ''
dedi ve bana göz kırpmayı da ihmal etmedi .
Bora ve Mert sessizce bir şeyler konuşmaya başlamışlardı, Peri yeni dedesi ve babaannesiyle sohbet ediyor babam ve annemde onlara eşlik ediyordu . Selin elimi tutup beni mutfağa doğru yönlendirdi.
''Yeşim , kahve malzemeleri nerde .Bu merasimde eksik olmamalı , üstelik Mert bu kadar kolay kurtulmamalı değil mi ? ''
''Haklısın arkadaşım , herşey onun istediği gibi kolaycık oldu yine o kendine has büyüsüyle herkesi büyüledi . beni uyandırdığın için teşekkür ederim . bir rüyadaydım sanki . hadi mert beye kız isteme kahvesini yapalım ''
Kahveleri yaptık salona götürdük ,ikram ettik . Tabiiki Mert'in kahvesi özeldi bol acılı , tuzlu ve baharatlı en tatlı gülümsememle ikram ettiğim kahveyi tereddütsüz aldı . Sanırım başına gelicekleri biliyordu . Gözlerini gözlerimden hiç ayırmadan kahveyi bir yudumda içti . Suyunu da ardından içti ve fincanı tekrar bana uzattı . Boş fincanı alırken sadece
''Ellerine sağlık ,çok güzeldi.Zaten elinden zehir olsa bile içerim , sen sadece her zaman yanımda ol yeter'' dedi.
''Afiyet olsun ''diyebildim sadece bu adam sürekli beni şaşırtıyordu...
Gece sona ermiş , mert ve ailesi otellerine dönmüşlerdi .Peri uyumuş ,bende onun güzel saçlarını okşarken düşünüyordum . Herşey o kadar hızlı gelişmişti ki sadece bizim için yazılan bir filmi izliyordum . İki gün sonra Türkiyeye kesin dönüş yapıcaktık . Bornova da güzel bir evimiz vardı ,orayı çok özlemiştim ,benim sığınağımdı orası . Peri ve ben kuledeki odada kalıcaktık, her şey hazırdı. Yattığımız yerden gökyüzünü seyredecektik ve Mert geldi tüm planlarımı alt üst etti .
Bize sahil evlerinde başka bir ev ayarlamış , peri ile beraber odasını düzenlediler , annem ve babam içinde yenilikler yaptılar yani kontrol tamamen Mert beyde . Ama benim ona bu kadar kolay teslim olmaya hiç niyetim yok. Mert bey , inan bana beni kolay ikna edemeyeceksin , andım olsun ki bu geçen yılların ve bana yaptıklarının acısını burnundan fitil fitil getireceğim . Benim adım Yeşim se , geçen her gün için benden af dileyeceksin....
Mert
Herşey kontrolüm altında gelişiyordu. En zoru Yeşimin babasını evlilik için ikna etmekti . En doğru hareket, aileminde beraberimde gelmesiydi . Ne kadar samimi olduğumun göstergesiydi. Benim samimiyetimi anlamalarını sağlamıştı .Anne ve babasının onayını aldıktan sonra yeşimi ikna edebileceğimi düşünüyordum. Gerçi o hala şoktaydı ve bu benim oldukça işime yarıyordu. Canım benim ya , ailelerimizin yanında kuzu gibiydi . Her isteğime olumlu bakıyor , babasının onayladığı her şeyi koşulsuz kabul ediyordu . Tabi arada Selin müdahale etmezse ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KIRINTILARI
RomanceKabuklarımın hergün dahada kalınlaştığı bir dünyada yaşamak. Herkese herşeye rağmen inadına yaşamak. Ya içimdeki aşık kadın o kabukları kıracak yada bu soğuk dünyada aşk kırıntılarıyla yaşıyanlardan olucam ne dersiniz o kadar gücüm var mı ? Tüm Hakl...