Bölüm 33

381 27 5
                                    

Arkadaşlar öncelikle bir tanıtım istenmiş @uyuyangzlm nin kitapları gerçekten çok güzel okuyup vote verip yorumlarsanız çok sevinirim .

Hilmicem beni kendine çekip öpmüştü ! Evet gerçekten öptü . Çekilmeye çalışsam da başarılı olamıyordum . Hilmicem'in telefonunun çalması ile zor da olsa benden ayrıldı ve telefonuna baktı . Mesajı görünce hemen yanımdan koşarak ayrıldı .

Arkasından bağıramadım sadece baktım kaldım öyle . Sinirlenip taşa tekme attım ve koşarak sahilden çıktım . Telefonuma baktığımda 6 kez ablamın aradığını gördüm . Taksi çağırıp ablamı aramaya başladım . Delirmek üzereydim . Hilmicem'in bu tavırları , ablamın uyuşturucu batağındaydı , Anıl'ın tavırları ...

Ablam telefonumu açınca hemen konuşmaya başladım .

-Efendim Serenay ?

+Canım ben akşama bir arkadaşıma ziyarete gideceğim . Akşam istersen Merve'lere git ?

-Tamam giderim .

Dedim ve kapattım . Tabii ki Merve'lere gitmeyecektim . Onun ne işler çevirdiğini öğrenmem lazım. Merve'ye acil Black Cafeye gelmesini mesaj attım ve sabah ablamın sakladığı kağıdın fotoğrafına baktım . Bu bir diskonun adresiydi . Sanırım ablam da buraya gidecekti .

Cafeye gelince taksiciye parasını ödeyip hızla taksiden çıktım . Bu sırada acil iş bulmam lazım ama Hilmicem izin vermeyecek bundan eminim , o yüzden ondan habersiz iş bulmalıyım .
Merve masada oturmuş beni bekliyordu . Hemen yanına oturdum .

"Merve'm !" Dedim ve yağcılığa başladım .

"Oo Serenay hanım siz bizi hatırlar mıydınız ?" Dedi imayla .

"Merve başıma gelenleri bir bilsen -"

"Asık sen benim başıma gelenleri bir bilsen . Murat bana evlenme teklifi etti ve haftaya nişanımız var . Ayrıca annemlerle yarın tanışacaklar . Murat'ın ailesi beni beğenmiyor yani Zerrin teyzenin sana yaklaştığı gibi değil . Bana 'ailemize laik bir gelin olamazsın !" Dedi . " deyince ağzım bir karış açıldı .

"O sorunlara çözüm bulacağız ama şimdi sen beni dinle . İlk olarak Hilmicem birşeyler gizliyor bugün beni öptü ve birşey demeden orada bırakıp gitti . Anıl'ın ne yapmaya çalıştığını anlamadım bir garip . Ablam bugün beni sizde zannediyor ama onu takip edeceğiz birşeyler çeviriyor . " dedim ben de .

"Pardon ? 'Takip edeceğiz ' sen ve ben ?  Asla , asla ,asla ! Başıma iş açacak gibi bu ."

"Merve n'olur . Ablam uyuşturucu kullanıyor ." Dedim elindeki bardağı masaya bıraktı ve Kocaman gözlerle bana baktı .

"Ne uyuşturucusu ?" Dedi bana yaklaşıp kısık bir sesle .

"Evet bildiğin öyle . Şimdi kalk da eve gidip hazırlanalım !" Dedim . Merve hesabı istedi ve kalktık . Bir taksi çağırdık ve gelince hemen bindik .

"Merve bu arada benim acil  iş bulmam lazım ." Dedim .

"Lan Hilmicem ne ? Çocuktaki para tüm İstanbul'a yeter ."

"Sence ben ondan para ister miyim ?" Dedim gözlerimi açarak .

"Benim bir arkadaşım var o yeni kafe açtı istersen konuşabilirim ?" Dedi . Hemen ona sıkıca sarıldım .

"Evet evet konuş !" Dedim .  Eve gelince hemen siyah. İr elbise altına siyah bir ayakkabı giydim saçlarımı salıp yanlarıma aldım . Merve de hazır olunca da evden çıktık . Merve yolda arkadaşı ile konuştu ve benim istediğim zaman gelip başlayabileceğimi söyledi .

Bara gelince ne kadar iğrenç bir yer olduğu belli oluyordu . Giriş için para verdik ve içeriye geçtik . Bir masaya oturup beklemeye başladık . Sağımızdaki basa bize bakıp fışırdaşırken kendimi çok güvensiz hissettim . Merve de öyle olmuş ki üzerine ceketini giydi . Kapıya bakarken beklediğim kişi sonunda bara giriş yaptı .

Ablam girince masalara bir göz gezdirdi . Bizi farketmesen diye arkamızı döndük. Sonra telefonum çalmaya başladı . Arayan Berna'ydı . Müzik sesi yüzünden kapının önüne geldim ve telefonu açtım .

+Serenay nasılsın ?

-İyiyim Berna sen ?

+Ben de iyiyim sana birşey soracağım ama galiba diskodasın müziksiz bir yere geçsen ?

Dedi tam kapıdan çıktım ki içeriye polisler girdi . Müzik sesi kısıldı ve polis

"Buradaki herkesi gözaltına alın !" Dedi.

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin