.

28 3 2
                                    

     Benim adım jack 19 yaşındayım italyada yaşıyorum ben vampirim insanların kanlarını içerek rahatlıyorum. Bazen iyi kalpli bir insan bazende kendimi kaybediyorum. Yalnız yaşıyorum ve tek arkadaşım john. Oda benim gibi bir vampir.

Uçak için bilet aldım yarım saat sonra hareket edicek. Insanlar benim iştahımı açıyor onların kanlarını içtiğimi düşündükçe kendimi kaybediyorum.
Bu yüzden evde cok fazla yemek yiyerek karnimi doyurdum.

Saatim yaklaştı bende yola koyuldum ve geldim uçağa bindim yanımda bir bayan oturuyordu. Gözlerimi ondan ayıramıyordum çok güzeldi. Galiba aşık olmuştum. Bir vampirin bir insana aşık olması nasıl birşeydi?

Uyumuştum uyandığımda amerikaya gelmiştik. Uçaktan indim yanımda oturan bayan sağa doğru gitmişti ben ise sola doğru gittim. Aslında onu takip edicektim ama karnım acıkmıştı ona zarar verebilirdim bu yuzden Taksi tutarak 1 ay öncesinde kiraladığım eve gittim ve oraya yerleştim. Benim daha öncesinde sevgilim olmadı çünkü bir insanla sevgili olursam dayanamayarak onun kanını içebilirdim. Ancak bir vampir ile sevgili olabilirdim.

Ertesi gün avm ye gittim ve kendim için birşeyler aldım karnım açtı o sırada bir tane kadın önüme çıktı çok açtım kendimi kaybetmeye başladım kendime engel olamiyordum kadını bir kenera götürerek kolunu ısırdım ve kanını içtim kadını tuvalete kilitledim ve hemen AVM' den ayrıldım eve gittim ağzımın kenarları kan olmuştu iyice yıkadım. Arkadaşım john benim yarı insan yarı vampir olduğumu iddia ediyordu çünkü vampirler kanı çok severlerdi ve ne olursa olsun üzülmezlerdi acımasızlardı ben öyle değildim. Bazen kendimi kaybettiğim oluyordu ama bazende çok iyi bir insan gibi oluyordum.

Sabah zil sesi ile uyanmıştım ardarda zil çalıyordu hemen kalktım ve kapıyı açmaya giderken aklıma dünkü olay gelmişti ya polislerse? Acaba napmaliydim açmalimiydim? Eğer vampir olduğumu öğrenilirse kim bilir neler olurdu. Sonra kapının deliğinden baktım bu evin sahibiydi. Kapıyı açtım ve benden para ödememi istedi. Param yoktu bankaya gitmem gerekiyodu.
-Şuanda yanımda param yok bankaya gitmem gerek yarın gelseniz olurmu?
-Bugün akşam tekrar gelicem.
Dedi ve gitti.
Bende birşeyler yedikten sonra bankaya doğru gittim.

Bankada sıra vardı. Arkası dönük olan bir bayan parasını çektikten sonra bir hırsıza kaptırdı hırsız hızla kaçtı bende hirsizi yakalamak icin kostum ve adamdan çantayı aldim tıpkı filmlerdeki gibiydi.

Bayana çantasını uzattım, uçakta yanımda oturan bayandı. Bana cok teşekkür etti;
-seni biryerde görmüşmüydüm?
-e-e-evet uçakta koltuklarımız yan yanaydı.
-Aa evet şimdi hatırladım.
-Bir yerde kahve içelimmi nedersin?
Dedi. Kahveden nefret ediyordum içtiğim zaman kan kusuyordum en son 7 yaşımda içmiştim ilk ve son içişim oldu. Ama hayır diyemezdim.
-tabii olur.
Dedim. Kafeye girdik. Bir masaya oturduk. Adını sordum;
-Adınız nedir bayan?
- Amy
Kahvelerimiz geldi. Amy kahvesini yudumlarken ben kahveye dokunmuyordum. Sohbet etmeye başladık
Amy;
- Italyadan neden amerikaya geldin?
-italyada kimsem yok.
-peki ya ailen?
-benim ailem yok.
-çok özür dilerim.
-önemli değil Peki ya sen neden geldin buraya?
-Benimde ailem yok sadece babaannem var yeni bir başlangıç için buraya geldim.
Biz sohbet ederken saatler geçmişti.
Amy;
-ah saat cok gec olmuş artık evimize gidelim.

Amy'nin numarasını almıştım. Koca amerikada Amy ile karşılaşmak...

  Hayatta kimseye aşık olmadım. Acaba Amy'yi seviyormuydum? Aşıkmıydım? Aşk bir insana herşeyi yaptırırmı? Galiba ben aşıktım Amy aklımdan çıkmıyordu. Duvara baktığımda onu görüyordum sanki.

Bir vampirin insana aşık olması...
Güneşin ayı sevmesi gibi.

Eve gelmistim. Ardindan evin sahibi geldi bankaya gittigimde hirsiz olayı yuzunden parayı çekmeyi unuttum. Ev sahibi beni kapi dışarı attı.
Dışarısı soğuktu geceyi dışarıda geçiremezdim. Ama kalıcak kimsem de yoktu par yoktu bankalar zaten bu saatte kapalı olurdu saat 01.50.

Sonra amy aklima geldi acaba evine alirmiydi? Ama hayır ona zarar verebilirim. birazdaha bekledim hava dahada soğudu. Sokağın bir köşesine kivranarak uyumayı denedim. Tam dalmıştım ki bir köpek yanıma geldi çok saldirgana benziyordu agzindan salya akiyordu ayağa kalktim ve uzaklaştım.
  Baska bir yere gittim ve yine karsima ayni kopek çıktı kaçtım baska bir yere gittim yine ayni kopek. İçine birsey girmis olmalıydı.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

1 Vampir 1 İnsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin