Merry Christmas part-2

434 57 4
                                    

Tao လဲ သူ႔လက္​ထဲက ​အဝါ​ေရာင္​​ေတြ​ေတာက္​​ေနတဲ့ ဗူး​ေလးကိုဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​ ...

" ဟင္​ ... ဒါ ... ဒါ​ေလးက "

႐ုတ္​တရက္​ အံ့ျအလြန္​းလို႔ ဘာ​ေျပာရမွန္​း​ေတာင္​မသိျဖစ္​သြားမိတယ္​ ...

ျဖစ္​ဆို ... သူျမင္​လိုက္​ရတာက ... အ႐ုပ္​က​ေလးတစ္​႐ုပ္​​ေလ ... အ႐ုပ္​​ေတာင္​မွ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရဲဲ့ပံုစံတူ အ႐ုပ္​က​ေလး ... လက္​တစ္​ဝါးစာသာအရြယ္​ရိွတဲ့ ... အက်ႌအစိမ္​း​ေရာင္​ ၊ ​ဂ်င္​း​ေဘာင္​းဘီ​ေလးဝတ္​ထား​ေပးၿပီး အက်ႌ​ေပၚမွာ သိုင္​းႀကိဳး​ေလးျပန္​သိုင္​းထားတဲ့ ... ဆံပင္​အျဖဴအလယ္​ခြဲ​ေလးနဲ႔ ... အသည္​းယားစရာ​ေကာင္​း​ေလာက္​​ေအာင္​ရယ္​ျပ​ေနတဲ့ ... သူ႔လက္​ထဲက အ႐ုပ္​ပိစိ​ေလးက ... တစ္​ကယ္​​ေတာ့လဲ အထူးအဆန္​းႀကီးမဟုတ္​ပါဘူး​ေလ ...

ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီအ႐ုပ္​​ေလးကိုၾကည္​့ရင္​း သူ​ေပ်ာ္​လာမိတယ္​... တစ္​ကယ္​ကိုခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့ အ႐ုပ္​ပိစိ​ေလးရယ္​ပါ ... တစ္​ကယ္​ကိုသ​ေဘာက်မိသြားတယ္​​ေလ ...

ၿပီး​ေတာ့ ... ဗူးထဲကအ႐ုပ္​​က​ေလးရဲ႕​ေအာက္​မွာ စာရြက္​ျဖဴ​ေလးတစ္​ရြက္​ရိွ​ေန​ေလရဲ႕ ...

​ေခါက္​ထားတဲ့ စာရြက္​ျဖဴ​ေလးကို သူျဖန္​႔ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ... မင္​အနက္​​ေလး​ေတြနဲ႔​ေရးထားတဲ့ စာတို​ေလးတစ္​ပုိဒ္​ ...

^ baba ​ေလးအတြက္​ PaPa ရဲ႕ Christmas လက္​​ေဆာင္​​ေလ ... သူ႔နာမည္​က Sehun တဲ့ ... သား​ေလးကို အထီးမက်န္​​ေစဖို႔ သူ​ေလးကအတတ္​ႏိုင္​ဆံုးကူညီ​ေပးလိမ္​့မယ္​ ... သား​ေလး​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​​ေပး​ေနာ္​ ... ​ေအာ္​ ...သား​ေလးသူ႔ကိုအရမ္​းခင္​တြယ္​လာၿပီဆိုရင္​​ေတာ့ ... သားလည္​ပင္​းကဆျြဲကိုး​ေလး သူ႔ကိုလက္​​ေဆာင္​​ေပးလိုက္​ပါကြယ္​ ...။

Love u babe...

Merry Christmas ^

သူစာ​ေလးကိုဖတ္​ရင္​း မ်က္​ရည္​​ေတြသာက်​ေနမိတယ္​ ... PaPa ... သူ့ PaPa တဲ့လား ... ဆြဲျကိုးအ​ေၾကာင္​းပါသိ​ေနတာဆို​ေတာ့ ... အဲ့ဒါ လဲ PaPa ဖန္​တီးထားတာလား ... ၿပီး​ေတာ့ ...ခုနက Santa Claus ႀကီးက ... PaPa ​ေပါ့​ေလ ... ​ေဘဘီလို႔​ေခၚကတည္​းက ထူးဆန္​း​ေနခဲ့တာ ... ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ PaPa ရယ္​ ...

Merry ChristmasWhere stories live. Discover now