Sabah alarmın o sinir sesiyle kalktım.Hava neden karanlık olduğu halde ben ayaktaydım? Ah, evet.Okulun ilk günüydü.Hızlıca giyindim.Ve hemen dışarıya çıktım.Etraf sisli ve soğuktu.İnsanların yüzleri daha da soğuktu.Evet, yeni okulumun kapısının önüne geldim.Çeşit çeşit insanlar, farklı yüz tipleri...Herkes birbirine bakıyordu.Elimdeki kağıtta yazan sınıfa geçtim.Sırama oturdum.Öğrenciler teker teker sınıflara doluşuyolardı.Ne kadarda şanssızdım.Hiç yakışıklı bulamadım.Derken kapı çaldı.5 kişilik taş bir grup içeriye girdi.Hepsini inceledim.Teker teker.Ama biri vardı ki diğerlerinden çok farklıydı.Bakışları, gülüşü...Hemen arka arkaya sıralara oturdular.Çocuğun ismini merak ettim.Sesli sesli konuştukları için konuşmaları duyuluyordu.Grubun içindeki bir çocuk benimkine "Kartal baksana şurda ne yazıyor"deyince adını öğrenmiş oldum.Saçlarıyla oynayışı beni benden alıyordu.Konuşmanın bir fırsatını bulmalıydım.Ama biraz garip olurdu.Ben bunları düşünürken zil çaldı.Çok geçmeden de topuklu ayakkabı sesleri.Hoca sınıfa girdi. Sınıfa bir göz gezdirdi."Günaydın çocuklar, oturabilirsiniz"dedi.Güzel bir kadındı.Sonra sözlerinde devam etti."Ben sizin edebiyat öğretmeninizim, aynı zamanda sınıf öğretmeninizim.4 senemizi beraber geçireceğiz.Öncelikle sizi tanımak istiyorum.Listeden adını okuduklarım ayağa kalksın" dedi.Bir kaç kişinin ismini okudu.Ve sonra "Nil, kendini bize tanıtırmısın"dedi.Yeşil gözlerim heyecandan iyice açıldı ve söze başladım."Ben Nil.Annem ve babam fabrikada çalışıyorlar ve 3 kardeşiz.Kız kardeşim Canan, üniversiteye gidiyor.Erkek kardeşim Lise 4.sınıfta."dedim ve yerime oturdum.Listede benim altımda Kartal varmış."Kartal, sen de bize kendini tanıtırmısın?".Kartalın o mavi gözleri benim üstümde gezindi.O an ne yapacağımı bilemedim.Sonra söze girdi."Ben Kartal.Annem ve babam ailecek yönettiğiniz fabrikada çalışıyor.Bir tane kız ikizim var.O benden farklı bir lisede"deyip oturdu.Ses tonu o kadar güzeldi ki...Bir yolunu bulup tanışacaktım.Evet, inanıyordum.Gerçek aşkımı bulmuştum.Buna bir isim koyayım.Yeşil ve mavinin aşkı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
RomanceLiseli kızın birine aşık olmasıyla oluşan karanlıklar.Ve o kızın o karanlıkların içinden en beyaz şekilde kurtulma hikayesi.