Sophie's POV
’s Avonds gingen we met zijn tweeën gezellig ergens eten. We namen allebei hetzelfde namelijk een salade, just girls watching their food. Ik keek naar buiten en merkte niet dat ons drinken werd gebracht. Ik bleef maar staren en dacht na over Niall. Vind ik hem nou leuk? Ik schrok op uit mijn gedachten toen Katie vroeg wat er aan de was. “Ow, niks hoor.” mompelde ik zachtjes, ik wist donders goed dat er wel iets aan de hand is, maar ik durfde het niet te vertellen door one ‘geen vriendjes’ afspraak. Toen ze er nog een keertje over begon zuchtte ik. “Gewoon ik denk..” ze onder brak me. “Soph kijk me aan.” ik keek haar aan en ging weer verder. “Ik denk dat ik verliefd ben op Niall.” zei ik zacht. “Wat?” vroeg ze toen en ik knikte. “Je bent verliefd op een jongen van One Direction?!” schreeuwde ze toen, maar gelukkig hoorde niemand het. Of het kon hun niks schelen, dat kan ook nog. Ik voelde dat ik begon te blozen en toen ons eten werd gebracht door de norse vrouw, propte snel een paar happen salade in mijn mond.
Katie's POV
We begonnen te eten en na een tijdje begon ik te lachen. "Wat?" vroeg Sophie verbaast. "Ik weet het niet. Ik denk dat ik ook verliefd ben op Liam." zei ik zacht met een lach op mijn gezicht. We begonnen allebei keihard te lachen. Mensen keken ons aan. Maar who cares! "Echt?" vroeg ze. "Nou.. ja. Ik denk het wel. Ik kreeg zo'n gevoel in mijn maag toen ik met hem praatte en knuffelde." zei ik blozend. "Oh." zei Sophie "Niall vindt dat ik goed kan zingen." zei ze met een glimlach. "Ja, hij heeft gelijk joh! Geloof je me nu wel als ik het zeg?" vroeg ik met een speels lachje. "Hahaha okee.." We aten verder. Maar ondertussen vertelde we elk detail aan elkaar. We waren klaar met eten en pakte het geld.
Sophie's POV
Na het eten pakte ik het geld uit mijn tas en vond een briefje. "Hey. Wat is dit?" Ik vouwde een briefje open en ze begon te lachen. "No way!" gilde ze. Katie stond op en keek op het briefje. Er stond een nummer op. Geen idee van wie het was. "Wow, hij is wel slim zeg." Zei ze lachend. "Wat? Wie?" vroeg ik verbaasd. "Niall." Ze glimlachte. We begonnen allebei te lachen. Eenmaal op straat aangekomen vroeg ik me af hoe het briefje in mijn tas terecht kwam. Katie vertelde alles. Ik glimlachte even en dacht aan die middag. Niall is echt een cutie. Toen de taxi er eindelijk was, stapten we in. We hebben op de een of andere manier de hele rit niet gepraat. Ik dacht aan Niall, zou hij me leuk vinden? Nee of wel? Anders zou hij zijn nummer toch niet in mijn tas stoppen? Of zoekt hij alleen maar een goede vriendin. Wat ik ook wel begrijp als je dag en nacht omringt wordt door vier jongens en gestoorde fans die recht in je gezicht je naam gillen. En dan denkt: ja ik weet mijn naam al wel hoor, maar bedankt voor mijn gehoorbeschadiging.
Katie's POV
Bij het hotel aangekomen plofte we neer op onze bedden. Sophie pakte meteen haar mobiel en het papiertje. Ik deed mijn schoenen uit en vroeg wat ze deed. "Zijn nummer in mijn mobiel zetten. Duhu!" Ik lachte. Ik was echt moe maar ik wou wel even douchen. Ik trok mijn kleding uit en terwijl ik in mijn ondergoed stond sloeg een baddoek om me heen. "Ik ga ff douchen" zei ik tegen Sophie. Ik liep naar de badkamer en nam mijn tandenborstel mee. Ik draaide de kraan open en liet het water warm worden. Ondertussen poetste ik mijn tanden, haalde mijn make-up weg en deed een m'n haar in knot. Ik ging onder de warme douche staan en trok het douchegordijn dicht. Ik zuchtte. Zachtjes zong ik Torn. You couldn't be that girl I adore Ik was stil en glimlachte. Elke keer als ik aan Liam moest denken kreeg ik een lach op min gezicht. Opeens kwam Sophie binnen. "Ff m'n tanden poetsen." zei ze. Even later lagen we allebei in bed. "Good night babe." zei ik zachtjes. "Trusten." zei Sophie. Ik dacht aan vandaag en sloot mijn ogen. Één ding wist ik zeker. De geen-vriendjes afspraak was out of the picture. Ik sloot mijn ogen en dacht aan Liam.
Liam's & Niall's POV
We gingen naar huis. Naar ons appartement. We wilden namelijk niet 2 maanden in een hotel blijven zitten. We gingen wat gamen en we zongen wat. De dag ging snel voorbij. Het was al laat, Liam ging douchen en Niall zat al helemaal klaar om te gaan slapen. Eest checkte hij zijn mobiel nog even. "Zal ze het briefje hebben gezien?" zei hij tegen zichzelf. Hij lachte. Opeens zag hij één ongelezen sms had. Dat nummer kende hij niet. Hij opende het sms'je en las: Hey, thnx voor je nummer. X Sophie Met een glimlach ging hij zijn tanden poetsen. Liam was ondertussen al gedoucht en kleedde zich aan. Hij dacht de hele tijd aan Katie. Zuchtend ging hij onder zijn deken liggen. Harry kwam binnen en al snel volgde Zayn en Louis. "Hey, Niall. Niall ben je nog wakker?" zei Liam zacht. "Hmpf. Wat is er?" vroeg hij slaperig. "Wat stopte je in Sophie's tas?" vroeg Liam weer. "Mijn nummer." zei Niall met een glimlach. "Serieus bro?" zei Liam. "Yep. Maar als je het niet erg vind ga ik nu slapen." zei Niall. "Nee is goed. Slaap lekker Niall." zei Liam. Niall draaide zich om en sloot zijn ogen. Hij dacht aan Sophie en viel in slaap. Liam zuchtte en dacht weer aan Katie. Hij zette zijn wekker maar niet. Hij zei welterusten tegen de andere lads en viel in slaap met Katie in zijn gedachten.
JE LEEST
Summer Love. (Liam Payne, Niall Horan, O2L Fanfiction)
Fiksi PenggemarNa vier weken met elkaar doorgebracht te hebben, moesten ze afscheid nemen. "You'll always be my summer love." Met tranen in zijn ogen gaf hij Sophie een knuffel. Het afscheid viel Liam en Katie ook zwaar. Zouden ze elkaar nog tegen komen? En redden...