Babamında önerisiyle korumam gelmişti ama içimde hala eski günlere dair bir korku vardı. okula gelmiştim.
Mert hemen yanıma geldi ve sarıldı.
''iyimisin merve''
''- İdare ediyorum-''
''yapabileceğim birşey varmı''
''-şuanlık yok teşekkür ederim biraz yanlız kalsam iyi olucak-''
dedim ve sırama geçtim sınıfıma yeni kızlar yeni erkekler gelmişti.
Tanışma aşamasındaydık bense benim belalım berki düşünüyordum. Tenefüste idik kolumu biri dürttü.
Dönüp birde baktım ki ''oğulcan!'' Aman allahım beni kurtaran çocuk o.
''*iyimisin merve ? *''
''-Şey evet biraz daha iyiyim ama sen ?! -'' derken lafımı kesti ve
''* ben yan sınıftayıö seni birkere görmüştüm o halde görüncede hemen geldim yanına *''
''- teşekkür ederim sen iyi birisin -'' dedim ve sarıldım. ( ama kendime geldiğimde utanıp hemen geri çekildim)
''* daha fazla teşekkür edeceken artık bende kendimi arabanın önüne atıcam *'' dedi ve gülümsedi :))
gülümsiyerek ''- Tabi canım ozaman bende seni kurtarırdım ödeşmiş oluruz dedim -''
Biz gülerken zil çaldı derse girdik.
Dersten çıkmıştık evet çok sıkıcı geçmişti. Herzamanki gibi eve giderken kolumdan
biri tuttu bu tabikide berkten başkası olamazdı..
''b/ SENİN OKULDA KONUŞTUĞUN O ÇOCUK KİMDİ MERVE ?!! /b''
''- SANANE HE SANANEEE BEN SANA HESAPMI VERİCEM MAL !! -''
''b/ EVET VERECEKSİN LAN HESAP VERECEKSİN ÇÜNKÜ SEN BENİMSİN ANLADINMI BENİMSİNN!!! /b''
Vote = Evet arkadaşlarr bu bölümden sonrasını belki getiremeye bilirim evet bayagı kötü oldu biliyorum hepinizin yardımına ihtiyacım var lütfen beni ve
hikayemi takipte kalın :(
( ''- ) böyle konuşmaya başlarsa Merve Dir.
( ''* ) böyle konuşmaya başlarsa Oğulcan Dır.
( ''b/ ) böyle konuşmaya başlarsa Berk Dir.
( '' ) ile başlarsa mert Dir :)
Teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN GÜNEŞİ
ActionLiseye yeni okula baslayan bir kızın Hikayesini anlatmaktadır başına türlü türlü olaylar gelip ama hep üstesinden geldiği ve ilk aşkını buldugu bir kurgu vardır aşk dram heyecan hüzün aksıyon Paronayak macera her türlü anlatım bulunmaktadır. :)