o inima franta

15 3 0
                                    

Prieteni dar dusmani,asa ii putem descrie pe Luisa si Alex.acestia erau niste copii de 16 ani,uniti prin prietena lor,Clara.Amandoi tineau enorm de mult la Clara,o fetita care nu avea mai mult de 13 ani,si era rupta din soare,era ca o sora pentru ei,amandoi.Dar,prin aceasta prietenie foarte stransa,Clara a aflat ca Luisei ii place de Alex.Clara stia ca Luisa si Alex se potrivesc,asa ca a incercat sa ii faca sa se inteleaga,a incercat sa il faca pe Alex sa nu o mai urasca pe Luisa,din contra,sa o iubeasca.Dar in zadar,Alex avea o inima greu de miscat.

Cu trecerea timpului,Luisa ii iubea din ce in ce mai tare pe Alex,in fiecare seara se gandea la el,se gandea cum ar fi sa fie al ei,sa o iubeasca,sa nu o mai urasca.Pana cand,intr-o zi,Luisa,Alex si Clara au iesit afara sa se plimbe.Acea plimbare era sansa Luisei,sansa sa ii spuna lui Alex ce simte,poate ca si el simtea la fel.Isi lua curaj,si ii spuse.El incepe sa rada crezand ca e o gluma.Luisa se simti foarte prost,si isi dadu seama ca Alex este greu de miscat.Cu toate astea il iubea nespus de mult.Din cauza asta,plangea aprope in fiecare seara,si se iyola total de ceilalti.Nu vroia nici sa iasa din camera,era foarte trista si deprimata,avea inima franta.....dar gandul tot la el i era.



Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum