Když jsme přišly po Màrově koncertě domů všechny zajímalo proč se včera večer hádali .
No Mára začal mluvit .....
" no tak jak jsme přišli s te Bredy no tak , poto jsme šli do pokoje , a no Alex měla nějake papiry nachistane na brigadu a ja je vyhodil , no tak jsme se začli hadat potom to přešlo ktomu že mi napsala bývala a no Alex si toho všimla a hadali jsme se zas kvuli toho ale to mě Alex sjela pořadně a no ja jsem se neudržel zařval jsem poni a dal jí facku ona si chitla tvař a řekla tos posrala dala mi pěsti proto mam tady monikla a proto jsem spal na gauči a proto byla na mě Alex kdeska hnusna a i na všechny , no ale nechapu jedno že jsi mě potom všem polibila "
Mára domluvil a v tom začla Alex.
" no potom co všichni odešly ja jsem měla na sobě tvuj župan řikala jsem si že si pujdu lehnout potom jsem viděla ty naše fotky co tam mame přes celou zeď polepené a řekla si vždid ho miluji a přišla jsem ti dát tu pusu "
Alex domluvila a šli jsme všichni do kuchyně . Udělali jsme si večeři a seděli v kuchyni . Kluci šly potom spát a ja seděla s Alex pořád v kuchyni a povidaly si .
" Alex tak co mate s Márou v planu na vikend ?"
"No viš ještě nic vím budou vačnaky a každy někam jede ale ja nevím kam "
"Aha ,"
"A co ty s Mattym "
"No mi pojedeme na jejich chatu do Nové plaňe"
"Aha se máte "
"No ani ne kousek od tamat bydli jeho rodiče "
"Jo vlastně "
"No "
"Hey jdem už spát ne "
"Jo jdem jen to umiju "
"Ok"
Alex šla hanoru a ja hned zaní ,koukam do jejiho pokoje . Sedla si vedle spiciho Marka a hladila mu vlasy potom ji stekla slza a řekla "miluji tě " a dala mu pusu na ličko potom ji šla lehnout .
Nenapadně jsem zakleala a řekla ja ti zvřu ju , tak sem zavřela a šla do mého pokoje ,nechapala jsem proč Alex tekly slzy ale potom co jsem si sedla k Mattymu a hladila ho po vlasech taky my tak slza stekla řekla sem mu miluji tě dala pusu a šla spát .
Doufam že se libi omlouvám se za chybi .....
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
عاطفيةAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...