15

4.2K 306 6
                                    

15 Februari | 0734 malam

Srh: Oi Goodnight Syam.

Hsym: Goodnight. Kenapa kau tetiba ni?

Srh: Takda lah.

Hsym: Eleh. Kasitahu ja lah. Apalah nak sembunyi sembunyi dari aku.

Srh: Adrian belum online lagi. So aku bosan lah. Hehe. Tulah chat kau ni.

Hsym: Haa, time bosan ja lah kau chat aku? Kau fikir aku ni tempat buang bosan kau ka apa? *Lol

Srh: Eleh, Aku takda cakap macam tu pun eh. Hmm.

Hsym: Kau dah solat ka ni belum. Haa, Jangan dengar sangat cakap Syaitan-nirrojim tu!

Srh: Dah dah. Tunggu Isyak ja ni. Kau?

Hsym: Baguslah. Aku pun dah gak.

Srh: Terima kasih Syam.

Hsym: Kau dah kenapa ni? Pelik betul perangai kau. Dah ada tanda tanda 100 hari eh? HAHA. 

Srh: Sewel la kau. Tak adalah, selain kawan kawan aku yang perempuan, kau ja yang selalu ingatkan aku tentang solat. Adrian pun tak pernah lagi tanya aku dah solat ka tak.

Hsym: Hahaha kita kawan kan, mestilah aku ingatkan. Aku tak nak lah kau lepas solat. Solat kan tiang agama.

Srh: Kenapa Adrian tak pernah tanya ek? Dia selalu tanya kalau aku sudah makan, mandi ja. Tapi tu tak pentinglah.

Srh: Kau tahu kan, Parents aku. Walaupun tak kuat agama, tapi Alhamdulillah, diorang masih jaga lagi makan minum aku. Aku cuma nak orang ingatkan aku pasal solat ja ni..

Hsym: Eleh, apa bezanya antara aku ngan Adrian? Cukuplah kan aku seorang ja ingatkan kau.

Srh: Yela, Tapikan, Adrian sekarang dah lain dalam hidup aku. Kau kawan, dia lain.
✔ Seen by Hisyam.

Offline!

Vote and comment! Terima kasih.

"Kawan" ✔Where stories live. Discover now