17 yaşında,kumral,yeşil gözlü,orta boylu,zayıf bir kızdım. Ben Hayal Güzelsoy...
Babasız büyüdüğüm için hayatımda hiç bir sevgili durumum olmadı. Annem Nesrin Güzelsoy ve ağabeyim Berkecan Güzelsoy...
Tek sevgilim ağabeyimdi. Bana hep küçük sevgilim diyerek hitap ederdi. Bursa gemlikten İzmir karşıyaka ya taşınmıştık. Lise 3'e gidiyordum fakat okula bu sene gelmiştim. Okul oldukça havalı özel bir kolejdi. Ağabeyim daha iyi eğitim görmem için bu karar vardı ve İzmire taşındık. Yapım gereği okula uyum sağlayamıyordum. Biraz durgun ve sıkıcı bir tiptim. Fakat hocalar benim bu halimi şimdiden çok sevmişti.Saat: 09;30
2.ders bitmişti. Kulaklığımı takmış,hayattan bağımı koparmış müzik dinliyordum.
Rihanna-skin
Tam bir Rihanna delisiyim. Hiçbir Türkiye konserini kaçırmazdım. Buda benim farklı biri olduğumu gösteriyordu.
Bir anda müziğin ritmine dalmıştım ki omzumda bir el hissettim.
"Merhaba,bu okulda yenisin sanırım"
"Merhaba,evet yeniyim. Bu arada ben Hayal"
"Ben de Cansu tanıştığıma memnun oldum"
"Sana bişey sorabilir miyim"
"Tabiki hayal sorabilirsin"
"Şu listede adı olupta hâlâ okula teşrif etmeyen çocyk neden gelmiyor"
"Haa... sen Akirayı diyorsun. O pek gelmez arada bir uğrar. Okulun gitaristi. Birazda serseri. Kızlarla arası hiç iyi değildir. Daha önce sevgilisi olmamıs. Fakat okulun bütün kızları ona hasta. 3sene okulda kalmış. Ha bu arada dikkat et senide etkisi altına almasın. :)
"Hmm... anladım. Bu zamana kadar hayatımda beni etkileyen biri olmadı,olacagını da sanmıyorum. Yinede teşekkür ederim. :)
"Rica ederim. Ben kahvaltıya gidiyorum. Gelecek misin sende"
"Yok ben gelmiyim. Sen git"
Gözlerimi kapattım ve tekrar müziğin ritmine dalmıştım ki... yine omzumda bir el hissettim. Cansu sanmıştım gözlerimi açtığımda serseri tipli,saçları dağınık,yırtık siyah bir kot pantolon, V yaka bir siyah tişört,siyah deri bir ceket ve o tarza yakın spor bir saat...
Oldukça havalı duruyordu,gözkamaştırıcı. Bir anda büyüsüne kapılmıştım."Yerimde ne işin var"
"Ha ne diyosun sen"
"Oturduğun yer diyorum güzelim benimde"
"Hayırdır buraya insanlar oturuyor sen yanlış yerdesin"
"Ha ha ha laf soktu,hadi kalk kızım"
"ben senin nerden kızın oluyorum"
"Ya sen manyak mısın kalksana"
"Peki gerizekalı bekle"
"Hadi çabuk"
Kitaplarımı hemen topladım ve sonunda sıradan kalktım. Bilerek omzuna çarpmıştım. Sanırım biraz fazla kaçtı,bay yakışıklı sarsılmıştı. Hemen ön sıra boştu ve oturdum. Kulaklığımı taktım ve topuz yaptığım saçı çözdüm. Yüzümü kapatacak şekilde saçlarımı önüme aldım ve sıraya kafamı koyup uyudum. 15dakika sonra zil çalmıştı ve Cansu beni uyandırmıştı. Ders tarih inkılabıydı...
Geriye yaslandım ve dersi dinlemeye başlamıştım. Birden saçlarımın arasında bir elin gezindiğini hissettim. Bu saçlarımla oynayan kişi Akiraydı. Saçlarımla oynanmasından hoşlanmazdım. Fakat Akira saçlarıma her deydiğinde rahatlıyordum ve gevşiyordum. Saçlarımla oynaması uykumu getiriyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALET SEVGİLİ
Teen Fictionyeni bir şehir yeni bir hayat ve babasız bir kızın hikayesi...