P.O.V Ashton
Met Michael loop ik de heuvel op. 'Dus, je ergert je nog steeds dood aan Sem?' grijnst Michael. 'Ja, ik geloof nog steeds dat ze van de Firks is' zucht ik. 'Oke, jouw keuze' grijnst Michael. 'Wat vind jij dan?' vraag ik. 'Ik mag haar wel, ze helpt ons met een plan voor onze traditie. Zelf is ze ook van een traditie' antwoord ik. 'Wat bedoel je?' vraag ik. 'Heb je dat niet meegekregen?' vraagt Michael. 'Oh, dat ja.. Dat wel' zucht ik. 'Geloof je dat niet?' vraag Michael. 'Het klinkt zo onlogisch' antwoord ik. Michael knikt 'je hebt wel gelijk. Maar onze traditie is ook onlogisch' mompelt Michael. 'Klopt... Laten we het er gewoon op houden dat ik toekomende weken niet aardig tegen haar ga doen' zeg ik. 'Ja, meester jouw plan' lacht Michael. 'Dit is best wel zwaar' zucht Michael. 'We kunnen wat drinken' mompel ik. 'Nee, dat doen we wanneer we terug gaan' antwoord Michael.
P.O.V: Michael
'Zullen we gaan een grap met ze uit halen?' grijns ik. Ashton staat stil en kijkt me grijnzend aan. 'Vertel' zegt hij geboeit. 'Wel ondertussen door lopen, maar ik was van plan te zeggen dat we iets gevonden hadden en dat we er direct heen moeten' grijns ik. 'Is dat niet wat zonde?' vraagt Ashton. 'We kunnen ook doen dat jij gek geworden bent?' grijns ik. 'Kijken als ze dan wat doet?' vraagt Ashton. Ik knik. 'Goed, maar hoe?' vraag ik. 'Nou.. Ik laat gewoon slijm uit mijn mond lopen en doe alsof ik jou wil doden?' vraagt hij. 'Goed idee man' grijns ik. We lopen al kletsend door. Niet wetend wat ons te verwachten staat.
P.O.V Sem
'Oke, dekens zijn noodzakelijk' mompel ik en pak alle dekens. 'Eten' zegt Luke en kijkt rond. 'Doen we morgen wel. Anders bederft het misschien te snel' mompelt Calum. 'Eeeh.. Water' grijns ik. 'Ja, 5 buidels vol water' zegt Calum en haalt 4 buidels te voor schijn. 'Die van mij hebben Ashton en Michael' antwoord ik. 'Klopt. Kleding' zegt Luke. Ik knik en laat dat aan hem over. 'Misschien de verband doos?' vraag ik. 'Anders doe jij alles wat jou noodzakelijk lijkt en wat voor jou bedoelt is in jouw eigen rugtas?' vraagt Calum. Ik knik en pak mijn deken van de stapel en alle andere benodigdheden.
'Guys.. Volgens mij hebben we alles' mompel ik en kijk naar de 5 rugtassen. 'Ja, ze zijn gelukkig ook niet te zwaar' antwoord Calum. 'Ja, het is al laat in de middag.. Ze blijven wel lang weg' zucht ik en kijk goed naar de zon. 'Ze vertrokken ook laat in de ochtend hoor' antwoord Calum. 'Owh' mompel ik en ga zitten. 'Wat gaan we doen om de tijd te dooien?' vraagt Luke. 'Eh.. Ik kan misschien wat meer eten maken dat langer houdbaar is?' vraag ik. 'Ja doe maar' antwoord Calum. 'Hoe deden jullie dat eigenlijk met eten?' vraag ik en haal eten uit de koelkast. 'Eten zoals het was. We doden vogels uit de lucht met Calum zijn speer' antwoord Luke. 'Gaaf' grijns ik. 'Klopt' antwoord Luke.
'Guys help' horen we vanuit buiten. Meteen rennen we naar buiten en zien Michael tegen de muur aan geduwd worden door Ashton die slijmt en hem probeert te vermoorden. 'Stop Ashton' roept Calum. 'Dit nee dit kan niet' roep ik. 'Wat?' vraagt Luke. 'Nee, nee.. Ashton.. Hij heeft de virus van Hyie' gil ik en duw Luke en Calum naar achteren. 'Michael het spijt me' fluister ik. 'Wat?' vraagt Michael. 'Hij heeft je al aangeraakt. Je.. Jij wordt ook dit monster' mompel ik. Meteen begint Michael te slijmen en lopen ze op mij af. Ik doe alsof ik val en Michael raakt me aan. Ik begin ook te slijmen en grijns lichtjes naar hem. Michael stoot Ashton aan die me met grote ogen aan kijkt. 'W-wat?' fluistert hij. 'Ik heb het wel door' grijns ik zachtjes en kijk naar Luke en Calum die weg rennen. 'Bleeeh... Wij.. Wij willen vlees' roep ik en loop achter ze aan. 'Alsjeblieft zeg dat dit een grap is Calum' mompelt Luke. 'Ik weet het niet Luke.. Ik wil niet dat mijn beste vrienden zo.. Zo zijn' begint Calum te huilen. 'Zullen wij ze ook maar aan laten raken?' vraagt Luke. Calum knikt. We lopen op hun af en doen alsof we hun willen aanvallen. 'Het spijt me vredige wereld' snikt Calum. Na een tijdje kijken ze verbaasd op. 'W-Waarom zijn wij nog niet veranderd?' vraagt Luke. Ik houd het niet meer en barst in lachen uit. 'Jullie hadden je gezichten moeten zien' lach ik. 'Nee, wacht wat?' vraagt Calum. Ashton en Michael beginnen ook te lachen en we geven elkaar een high five. 'Jullie zijn er ingetrapt' lacht Michael. 'Dit is niet leuk hoor!' roept Calum boos. 'Rustig Cal, het was allemaal een grap. Die virus bestaat niet' leg ik lachend uit. 'Nogals is het niet leuk! Ik dacht écht dat jullie zo waren' roept hij en stormt boos het huis binnen. Ik kijk naar Luke die wel mee lacht. 'Hij was goed..Wist jij hier van Sem?' vraagt hij. 'Nee, maar ze keken helder uit hun ogen, ik wist meteen dat dit een grap was' grijns ik. Luke geeft me een high five en we lopen naar binnen. 'Calum, het was een grap. Zit er niet zo mee in' zucht Michael wanneer we Calum boos op zijn bed zien liggen. 'Weten jullie wel niet hoe het is om je enigste beste vrienden zo te zien! Ik dacht sirrieus dat ik hierna niemand meer had' roept hij. 'Ik heb niemand meer dat weten jullie' huilt hij. 'Oh, sorry Cal' mompelt Ashton en loopt naar hem toe. 'Wat bedoel je precies Calum?' vraag ik. 'Mijn ouders zijn omgekomen' mompelt hij. 'Omg, het spijt me zo erg Calum' zeg ik en ren naar hem toe. Ik geef hem een knuffel en druk hem tegen me aan. 'H-het geeft niet' snikt hij en laat zich troosten. 'Wat kunnen we doen om het goed te maken?' vraag ik. 'Het is al goed' antwoord hij. 'Als ik het wist had ik meteen gezegd dat het een grap was hoor' glimlach ik. Calum glimlacht waterig en haalt zijn tranen weg. 'Het spijt me Cal' zeggen Luke en Michael tegelijkertijd. 'Het geeft niet. Ik wil wel nu warme soep' grijnst hij. 'Komt voor mekaar' grijns ik en ren weg.
Sorry.. Ik had echt geen idee hoe ik precies dit hoofdstuk moest doen dus ik besloot maar een ''grap'' te maken.. Sorry voor als dit hoofdstuk niks was... :(
Stem, rea en deel voor meer!
Xxjes ....
P.S I'm snorrie voor het niet updaten. Rare week, rare dag. Iemand appt mij rare dingen dus ja, beetje raar allemaal. Dit weekend komt nog een update omdat ik woensdag niet geüpdatet had!
JE LEEST
The Desert
Hayran KurguSem een 18 jarig meisje word wakker in the middel of nowhere. Ze gaat op onderzoek uit en loopt hopeloos de woestijn rond. Op een gegeven moment ontdekt ze een huisje waar ze wel 4 hele bijzondere jongens ontmoet...