Üniversteye yeni başlamıştım çok mutluydum sevincten havalara uçuyordu. Çok mutluydum! Ben öyle kolay kolay arkadaş ve ya kanka seçen kızlardan değildim. Bir hafta sonra sınıfımızdan biriyle kanka olmuştum. ( Adı ) Fatmanur du çok iyi kalpli bir kızdı ama hemen sinirlenede biliyodu işte ben Fatmanur'un bu huyunu hiç sevmiyordum. Fatmanur'la genellikle her tenefüs dışarı çıkıyorduk, aslında çok normal bir şey, bir hoca kırk dakka durmadan konuşursa can sıkıntısından insan patlar yani!!!
Fatmanur 'bu tenefüs dışarı çıkmak istemiyoduk çünkü bu tenefüs kantine gidiçektik...gittik birşeyler atıştırdıltan sonra sınıfa gittik!!!* * *
Yine ders vardı!!! Başım çok kötü ağrıyordu ne yapıçağımı bilmiyo-dum... "Fatmanur benim başım ağrıyor!!! "diye mesaj attım "merak etme az kaldı "dedi...
♥♥♥
Sonunda zil çaldı başım çok ağrıyodu , Fatmanurla beraber okuldan çıktık eczaneye gidip ağrı kesici alıp içtim başımın ağrısı geçmişti biraz. Fatmanurla vedalaşıp eve gittim hemen üstümü çıkardıktan sonra uyudum annem akşam yemeği için beni kaldırdı , çok uyukuluydum ama babam 2 dakka beklememi istedi !!! Baba önemli değilse benim çok kötü uyukum geliyor ben odama gidip uyicam dedim, tmm o zaman yarın konuşuruz aileçek olur dedim ayağı kaltığımda babam yanında para varmı kızım dedi biraz var baba dedim olsun al sen şu 100 lirayı ne olur ne olmaz kız-ım lazım olur elbet bi yerde teşekkür ederim babacım ve yatağıma gidip uyudum...
***
Sabah olmuştu sonunda. Saat onda kalktım okula geç kaldım zannettim . Hemen "anne!!!"diye pağırdım annem korkup hemen yqnıma koştu ne var kızım ne oluyo bi sakin ol dedi bende anne okula gec kalıyorum yardım ette okula biran önce yetişiyim dedim anneme , annem ise sakin ol kızım bu gün cumartesi :-D dedi... Sonunda sakinleşmiştim!!!Sonra anne ben kahvaltıyı hazırlarım sen git üstünü giy deyip kahvaltıyı hazırladım ..................... anne ben dışarı alışverişe gidoyorum bana para verirmisin , annem tabiki kızım beni burda bekle geliyorum 500tl verdiv ,anne bu fazla dedim ama o hayır kızım sen git hadi git dedo